Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suominainen antaa itsensä rupsahtaa ja lihoa mentyään naimisiin ja

Vierailija
22.03.2010 |

saatuaan lapsia?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkun joku jo ylempänä kommentoi, ei ole mikään suomalaisten erityspiirre. Esim. puolalaiset naiset noin yleensä ovat nuorena uskomattoman kauniita, pitkäkaulaisia ja kauriinsilmäisiä, ja hetikohta naimisiin mentyä lihovat ja näyttävät kaikenlisäksi lyhentyvän, vaikka en ymmärrä miten se fysiologisesti on mahdollista.

Vierailija
22/51 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aupairit ja nannyt hoitamassa lapsia, Venäjällä babushkat, joten naisilla on enemmän aikaa keskittyä omaan ulkonäköönsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naimisissa 45 vuotta ja painoa on tullutainakin 20 kg lisää.Olen synnyttänyt neljä lasta 20 vuoden aikana.Naimisiin mennessäni painoin 55kg, jasiitä se pikku hiljaa kohosi.Muistan ,kun kolmaslapseni oli kolmevuotias ,ja olimme lähdössä matkoille ,rupesimme tuttava rouvan kanssa laihdutus kuurille,painoin 62kg jayunsin itseni tosi lihavaksi ja olen 167cm ,pitkä.Luulis että hormoonit lihottaa ja hyvä ruoka

Vierailija
24/51 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yks hailee onko lihava vai ei

Vierailija
25/51 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy olla muutakin kuin valo ja elämä on rankempaa kuin sinkkuna.

Vierailija
26/51 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies tekee uraa

Vierailija
27/51 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä harva mummo hoitaa lapsia niin paljon kuin esim.etelä-Euroopassa. Täällä ei ole kotiapulaisia, kuten monissa muissa maissa. Täällähän pitää tehdä itse kaikki: käydä töissä ja edelleen nainen tekee suurimman osan kotitöistä, lapsia kuskataan harrastuksiin ja jos on vanhat vanhemmat, pitää heistäkin huolehtia. Esim. Saksassa kotirouvillakin käy vähintäänkin ikkunanpesijä, se olisi liian raskasta työtä vaimolle.

Mutta kun mietin omaa tuttavapiiriäni, niin runsaasti ylipainoisia on yksi, vähän ylipainoisia pari, loput normipainoisia. Miehissä on ylipainoisia huomattavasti enemmän. Yleensäkin naiset pitävät itsestään parempaa huolta kuin miehet.

Ja tosiaan, katsopa ap melkein minkä tahansa maalaisia naisia, niin viimeistään lapset tehtyään ovat jopa pulskempia kuin suomalaiset naiset.

Vierailija
28/51 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein minkä tahansa maalaisia naisia, niin viimeistään lapset tehtyään ovat jopa pulskempia kuin suomalaiset naiset.

lihavatkin muunmaalaiset (keski-ikäiset) naiset ovat silti kurvikkaita eli (paksukin) vyötärö erottuu,kun taas suomalaisilla läski kertyy mahaan ja reisiin ja suomalaiset naiset muuttuvat "miesmäisen" näköisiksi. Käyttävätkö ne jotain korsettia vai ovatko luonnostaan aina kurvikkaita vaikka lihoisivat kuinka?

Vierailija
29/51 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ole ehtinyt tässä viime aikona lojeksimaan, joten kilot ei kerry ja mies sanoi, että pitäiskö hänenkin alkaa ostamaan jotain samanlaisia kalliita purkkeja kun mulla kun kohtahan me ollaan ihan eriparia. Ette vaan puhu tuosta pyöreästä naapurinukosta vastakkaisessa talossa? En tiedä mikä lie sillä.

Vierailija
30/51 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko totta, että """"muunmaalaiset"""" vrt suomalaiset. Muunmaalaiset on sellasii suomalaiset on tällasii. Oletko kuullut stereotypioista?

Vierailija
31/51 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisia on 5 milj, "muunmaalaisia" joku 5 miljardia vai paljonkos niitä on... varmana just kaikki "muunmaalaiset" on ihan samanlaisia keskenään, oli sitten kiinalaisia, eskimoita tai pygmejä...

Vierailija
32/51 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja moiti omiasi vasta sitten.

Viestisi pointtina taisi olla korostaa omaa erinomaisuuttasi.

Vierailija
33/51 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt olen jälleen hyvissä mitoissa ja fyysisesti hyvässä kunnossa, ja tämä kaikki on tapahtunut sen jälkeen kun aloin odottamaan esikoistani.

Nyt on kaksi lasta, enkä tosiaankaan tajua, miten pienten lasten äidit ehtii lihoamaan tai fyysisesti rapistumaan. Lasten kanssa tulee liikuttua ja ei sitä ehdi turhia syömään. Lapset ne ovat opettaneet jälleen syömään säännöllisesti ja terveellisesti. Ja kas kummaa, lasten myötä olen päässyt uniongelmistanikin, nukun nykyään ihanat täydet yöunet, eikä haittaa ne poikeusyöt kun lapset valvottaa, niitä kun ei ole usein.

Elämä suomalaisena naisena, vaimona ja äitinä on ihanaa!

Vierailija
34/51 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuitenkin olit aiemmin ilmeisesti ''pinnallisesti'' hyvässä kunnossa sinkkuna metsästämässä tulevaa miestäsi ja tehdäksesi tähän vaikutuksen silloisen ulkonäkösi avulla, jotta saisit tämän ''syvällisen'' miehen itsellesi??? Hieman ristiriitaista...

Miksi et ollut alusta alkaen lihavassa kunnossa rupsahtaneena, kun se kirjoituksestasi päätelleen lienee sinun luonnollinen tilasi, ja kun et myöskään halunnut/haluaisi pinnallista miestä, johon tehdään vaikutus ulkonäöllä ja kuitenkin pidit ilmeisesti silloin alussa ulkonäkösi kunnossa kuin pelkäen, ettei nykyinen miehesi olisi kiinnostunut pelkästä luonteestasi?? :D

Vierailija
35/51 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaa ja kasvattaa lapset, käydä täyspäiväisesti töissä, tehdä kotityöt, harrastaa jne.

Ei siinä paljon ehdi enää itsestä huolehtia.

Vierailija
36/51 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuiva käppänä, ilman tissejä ja persettä, hyi helvata, näitäkin näkee. Itse normikokoinen kurveilla, mikä paras. En halua olla lihava, mutten myöskään näyttää mieheltä.

Vierailija
37/51 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei ansaitse laihaa vaimoa.

Vierailija
38/51 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tunne yhtään tällaista.

Jopa vanhempani ovat urheilullisia ihmisiä ja äitini on todella hyvässä kunnossa

Vierailija
39/51 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin missään muussa maassa aikuiset ihmiset syö sillä tavalla makeaa kuin suominainen. Kerrassaan naurettava näky, kun suominainen hamstraa irtokarkkeja satoja grammoja pussiin silmät kiiluen kuin pikkulapsella.

Lisäksi suominainen viihtyy mielummin vaikka av-palstalla kuin menisi vaikka lenkille, koska nivelethän voi kulua. Korkeintaan sauvakävelyä pystyy enää kolmikymppisenä harrastamaan mummojen ja paappojen seurassa.

Vierailija
40/51 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin käy kyllä usein, mutta kyllä mun kaveripiirissä on monta tosi hoikkaakin perheellistä naista. Ja vaikka niitä kiloja olis joillekin vähän tullutkin, niin kyllä nämä naiset on usein upeita jokatapauksessa. Itsellenikin on noista ajoista ennen lapsia kieltämättä viitisen kiloa tullut ja mielelläni niistä eroon haluaisin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan