Ultrakuva, onko tämä nyt sitten se "hampurilainen"?
Aijaa valitettavasti tekee kuvasta rakeisemman kuin mitä se on, siksi lisäsin nuo nuolet.
http://www.aijaa.com/v.php?i=5948268.jpg
T. 2 pojan äiti
Kommentit (75)
meillä ultra katottiin selän puolelta ja koska sielä ei näkynyt palleja niin sanottiin, että voi olla tyttö :) Itse odotin tyttö ja kaikki klassiset tytön odotusoireet oli ja tyttö syntyi :)
Mä veikkaisin tosta kuvasta kyllä poikaa :)
pähkäily on kivaa!
oisko sittenkin pitönyt kysyä, jos sillä oliskin ollu joku sukupuolivika? miten sellainen mahtaa ultraajan silmään osua?
meidän tytön ultrakuva on myös vastaavan näköinen, pojalla oli sitten ihan selkeä pippeli. En huomannut lukea, että oliko tämä eka ultra vai puolenvälin? Jos ei ole ensimmäinen, niin tytöksi veikkaisin.
Kahdesta ekastakin käytiin 4D:ssä ja ihan terveyden takia. Jos olisi jotain ilmennyt niin osaisi sitten varautua. Kallista lystiä se on ja en tiedä olisiko nyt varaa käydäkkään.
selkeät pippelit :) Tosin heistä saatiin hyvät sivukuvatkin, missä pippeli törrötti.
Meillä tyttöjä 1 kipale ja ultrassa kätilö sanoi tytöksi ja näytti pimpin kohtaa jossa ite näin kaksi valkoista paksumpaa viivaa, länttiä... Nuo näyttää minustakin lähinnä palleilta! ;) tiedä sitten..
mulla runsaasti kokemusta "pallikuvista" ; )
t. 6 pojan (eikä yhdenkään tytön) äiti
kuvaa myös tytöksi. Aika selkeästi näkyy häpyhuulet. Pallit on olleet ihan erinäköiset rakenneultrassa ja pippeli myöskin näkynyt selkeästi.
Olen niin onnellinen, että on poikia tullut.
*lisää vettä myllyyn* :D
yks niin teillä on seitsemän veljestä !
Tästä ultrasta kyllä veikkaisin poikaa kun on niin isot nuo pallurat.
T: 3 pojan äiti ja on ne pikkujäbät niin ihania!
Isä siinä toivoi viimeiseen asti poikaa ;)
Mäkin ihmettelen vähän ihmisten ilkeyttä, kun saahan sitä kysyä...
Mulla on kokemusta vain tyttöultrakuvista, enkä kyllä tuosta uskalla sanoa mitään. Meille on ultraaja näyttänyt häpyluun niistä kuvista, eli sellaiset kaksi vierekkäistä valkoista lyhyttä viivaa. Itse en todella olisi niistä osannut tytöksi arvata, mutta nyt jälkeenpäin osaan sellaiset kyllä ultrakuvista pongata, kun toisesta tytöstä saimme niistä luista niin hyvät kuvat kotiin. :)
Noiden palluroiden perusteella voi olla kumpi vaan. Jos nuolen alta löytyy pippeli, sitten poika ja muussa tapauksessa tyttö.
tule vaan kertomaan sitten miten kävi :)
eikä ole piilotettu pippeliä nuolen alle ;D
Olisi kiva jos porukka pistäisi enemmän ultrakuviaan esille, arvuuttelu on ihan hauskaa jos ei liian tosissaan olla liikenteessä.
Googlella löytyy jonkin verran kuvia, mutta melko epäselviä nekin. Hankalahan vieraan on tuosta kunnolla mitään hahmottaa, meille kun se vielä lopuksi selitettiin joka kuvasta missä on mitäkin.
AP
oli kyllä sirompi joten ehkä sittenkin poika tulossa :).
Siinä jalkojen välissä näyttäisi olevan pojan sukupuolielimet.
oli sen verran iso kaveri, ettei kokonaan mahtunut kuvaan ja tuokin kuva taisi olla zoomattu. kylkiluita kai voi erottaa vasemmalla yms. Jalat ei kuvassa oikestaan näy.
järkeä? jos joku sanois et siinä on korva niin uskoisin.
tarviiko sun käydä 4D:ssä vain sen sukupuolen takia?
meillä sai ilmaiskäynillä 4D:n ja kun täti kysyi katotaanko kumpi on niin me sanottiin ettei tarvi =)