Ultrakuva, onko tämä nyt sitten se "hampurilainen"?
Aijaa valitettavasti tekee kuvasta rakeisemman kuin mitä se on, siksi lisäsin nuo nuolet.
http://www.aijaa.com/v.php?i=5948268.jpg
T. 2 pojan äiti
Kommentit (75)
Ei tytön "hampurilainen" noin korostetun isona mielestäni näy.
Ei muistuta lainkaan minun tyttöni ultrakuvaa. Mutta mistäpä maallikko mitään voi tietää :-/
kaivoin äsken omani ultarkuvat kaapista ja näyttää lähes täysin samalta, poika siis syntyi minulle.
En ole koskaan ostanut vaatteita sukupuolen mukaan ennen syntymää. Ei tämä ole mikään elämän ja kuoleman kysymys, teillä taitaa kaikilla olla PMS ;)
Meille kätilö puhui riisinjyvistä. Mut taas itellä ei kokemusta palleista, et en varmaks menis sanomaan. - kahden tytön äiti
kuva takaapäin, kun jalatkin muutoin hassusti väärin päin?
Noissa julkisen puolen ultrakuvissa tytön elimet on niin monesti tulkittu väärin...
Meillä tytön sukupuolielimet näkyivät ultrassa selkeinä kahtena valkoisena mantelin muotoisena läiskänä.
En ole koskaan ostanut vaatteita sukupuolen mukaan ennen syntymää. Ei tämä ole mikään elämän ja kuoleman kysymys, teillä taitaa kaikilla olla PMS ;)
hahmottaa kun ei ollut näkemässä missä asennossa vauva silloin oli. Kätilö ei nähnyt mistään kuvakulmasta pippeliä, mutta ainahan näissä tyttö veikkauksissa on isompi virhemarginaali. Aikaisempien ultrakuvat ovat olleet todella selkeät.
aP
tänne lastenne sukupuolielimiä... no, onhan tuo melkoisen hyvin sumennettu; itse en saa ainakaan mitään selvää.
jalat harallaan. Kyllä tästäkin varmaan tulee käytyä 4D:ssä niinkuin edellisistäkin.
vain yhdestä. Meillä uä-kuva oli todella selkeä ja häppärit kyllä näyttivät pienemmältä kuin tässä kuvassa.
kyllä laitoin tuon "2 pojan äiti" arvasin, että tykkäätte ;) Täällä kun on ollut niin paljon itku-ketjuja siitä kun on tulossa 3:s samaa sukupuolta.
On kyllä niin huojentunut olo kun kaikki oli hyvin. Lähipiirissä surullinen tapaus jossa raskaus jouduttiin keskeyttämään pahojen kehitysongelmien takia :(
Ap
kyllä laitoin tuon "2 pojan äiti" arvasin, että tykkäätte ;) Täällä kun on ollut niin paljon itku-ketjuja siitä kun on tulossa 3:s samaa sukupuolta.
On kyllä niin huojentunut olo kun kaikki oli hyvin. Lähipiirissä surullinen tapaus jossa raskaus jouduttiin keskeyttämään pahojen kehitysongelmien takia :(
Ap
Jos siis on juuri pystyasennossa?
Ei vais.. ei näkynyt tuossa kyllä pippeliä.
mun 2 vuotias tyttö seiso tossa vieressä kun kuvan avasin ja hän tokas että hämähäkki :DD
rv 21 meneillään.
Eli veikkaatte poikaa. Pitää pistää ketjun osoite suosikeihin ja tulla kertomaan kumpi tuli.
ei selän.