Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on hassuin/oudoin ratkaisu kodissanne?

Vierailija
22.03.2010 |

Joko omasta tai muiden mielestä.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

videotykki, tietokone, leivänpaahdin, kahvinkeitin, partakone, hiustenkuivain, kelloradio, pakastin, mikro - pidätkö ne aina pois seinästä?? Monet noista mainitsemistani on vielä elektronisia laitteita eikä mekaanisia jolloin se sähkölataus on eri tavalla aktiivinen.

22

Mutta kunhan totesin. Telkoista otetaan ne jotka saa pois standby-tilasta. Uusia ei enää saa. Mutta tosijuttu on että riski tulipalolle kasvaa.

Vierailija
2/63 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mun nikkaroima taitto-ovi, eli tavallinen ovi joka on halkaistu keskeltä ja yhdistetty saranoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... joka elää onnelisena toista elämäänsä meillä jo kolmatta vuotta käytössä.

Halpa ja hyvä, ihan nättikin.

Vierailija
4/63 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

* pyykkikone keittiössä (koska oli vesipiste), kuivausrumpu siivouskomero-huoneessa (koska sinne ei voinut vetää vesiputkia mutta ei haluttu kuivausrumpua keittiöön)

* keittiössä on puuhellan lisäksi takka

* kaikki alakerran huoneet on "ketjutettu" niin että niistä pääsee kulkemaan läpi kuin käytävää

* olohuoneesta ei ole yhtään ikkunaa ulos vaan kaikki on lasikuistille, esim oma äitini pitää tätä ihan kammottavana kun olkkariin ei tule suoraa auringonvaloa

Asutaan siis vanhassa hirsitalossa. Nuo ratkaisut ei enää itseäni kummastuta/häiritse, mutta niistä usein kuulee meidän vierailta ihmetteleviä kommentteja

Vierailija
5/63 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän keittiossä on yksi pistorasia alakaapissa. Siis ihan oikeasti yhden pienen keittion alakaapin sisällä . En ole viela keksinyt että mihin sitä tarvittaisiin. Harvemmin siellä kaapissa tulee esim jotain vatkattua...:-) Ei siis itse olla tätä taloa rakennettu.

Meillä on tiskikone asennettu niin ettei mitään johtojakaan näy vaan johdon mentävä aukko kaappiin.

Vierailija
6/63 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelee mitä ihmiset ihmettelevät niin takka kerrostaloasunnossa on sellainen. Vielä enemmän kummastellaan sitä, että se ei toimi. Kun joka huoneistossa ei ole takkaa niin taloyhtiö on osakkaiden yhdenvertaisuuteen vedoten jättänyt hormin kunnostamatta.

Pesutorni meillä on keittiössä, ja vieraat ei koskaan löydä pakastinta kun se on työtason alla kaapinoven takana.

Vierailija
7/63 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän keittiossä on yksi pistorasia alakaapissa. Siis ihan oikeasti yhden pienen keittion alakaapin sisällä

.

En ole viela keksinyt että mihin sitä tarvittaisiin. Harvemmin siellä kaapissa tulee esim jotain vatkattua...:-)

Ei siis itse olla tätä taloa rakennettu.

Oisko tarkotettu jollekkin kodinkoneelle?Tyyliin astianpesukone?

Vierailija
8/63 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli tilaa ja mä ajattelin että jos tänne. Olkkariin en halunnut enkä lapsien huoneisiin, eteisaula oli ollut liian ahdas, eikä meidänkään makkariin halunnut, miehen työhuone on ihan sitä varten, joten mä kekkasin laittaa tän tänne. Samalla tulee hoidettua pyykit :)

Vierailija
9/63 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kotiteatteri makuuhuoneessa. Eli iso valkokangas ja kaiutin ym systeemit.

Ja on meilläkin kaiuttimet saunassa ja terassilla..

Vierailija
10/63 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

videotykki, tietokone, leivänpaahdin, kahvinkeitin, partakone, hiustenkuivain, kelloradio, pakastin, mikro - pidätkö ne aina pois seinästä?? Monet noista mainitsemistani on vielä elektronisia laitteita eikä mekaanisia jolloin se sähkölataus on eri tavalla aktiivinen. 22

pakastin. Niin juu ja jääkaappi. Muut laitetaan seinään tarvittaessa ja irrotetaan käytön jälkeen. Kun aoimme tehdä näin, sähkölaskumme pieneni huomattavasti, vaikka emme olisi ikinä uskoneet.

Kaikkein vaarallisinta on muuten pitää kylppärissä seinässä partakonetta ja hiustenkuivaajaa.

Vierailija
11/63 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen asunut kohta 10v Aasiassa, eri maissa, tasta tulisi romaani, jos laittaisin kaikki holmoydet ;-)

Mutta, talla hetkella, hmmm.... maan laki maaraa, etta kylpyhuoneessa ei saa olla pistorasiaa, joten sahkohammasharja on aina makuuhuoneessa, missa myos kuivaan hiukseni (peilia siella ei ole)

Laki maaraa myos, etta New Yorkin 9/11 jalkeen rakennetuista asunnoista pitaa loytya pommisuoja, meillakin sellainen on......

Kodinhoitotilan, eli tila, missa on iso lavuaari ja pesutorni, hanasta ei tule kuin kylmaa vetta....

Vierailija
12/63 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juu, olen hetero.

Vierailija
13/63 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

apkonetta varten?

Vierailija
14/63 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka jako ei menekään tasan, kun tyttöjä on 3 + äiti ja poikia vain 1 + isä.

Vierailija
15/63 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oikeasti ei ole mitään outoa tai hassua - tai ainakaan en minä sellaista huomaa :)

Vierailija
16/63 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän keittiossä on yksi pistorasia alakaapissa. Siis ihan oikeasti yhden pienen keittion alakaapin sisällä

.

En ole viela keksinyt että mihin sitä tarvittaisiin. Harvemmin siellä kaapissa tulee esim jotain vatkattua...:-)

Vierailija
17/63 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

piilotetaan yleensä AINA kaappeihin.

Oisko tiskikoneelle?

.

Vierailija
18/63 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä meillä ole pyykinkuivaajaa, mikroa, telkkaria tai tavallista kahvinkeitintä, ei itkuhälytintäkään (juomme toki kahvia myös kotioloissa).

Vierailija
19/63 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se, että mulla on pöytätabletit kiinnitetty seinään.

Syöttötuoli on remmeillä kiinni ruokapöydässä koska lapsi kaataisi sen muuten.

Meillä on ullakolla ikkuna, mutta sinne ullakolle ei pääse, eikä siellä ole kukaan koskaan käynyt.

Meillä on paneliverho pöytäliinana.

Meillä on iso keittiötarvikehylly kenkätelineenä.

Vierailija
20/63 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

piilotetaan yleensä AINA kaappeihin.

Oisko tiskikoneelle?

Meidän keittiossä on yksi pistorasia alakaapissa. Siis ihan oikeasti yhden pienen keittion alakaapin sisällä . En ole viela keksinyt että mihin sitä tarvittaisiin. Harvemmin siellä kaapissa tulee esim jotain vatkattua...:-) Ei siis itse olla tätä taloa rakennettu.

Siis tama pistoke ei ole milelkaan kodinkoneelle. Tai siis en ole todellakaan keksinyt mille se voisi olla. Meilla on jaakaapit, mikrot ja pesukoneet ja niille kaikille on ihan omat jarkevat liitannat.

Lisaksi keittiossa on useita pistorasioita, siis ihan siina poytatasolla, etta vatkaimille, kahvinkeittimille, paahtimille jne loytyy pistokkeita yllinkyllin.

Taa yksi pistoke on tosiaan niin kummallisessa paikassa siella kaapin peralla, etta en tosiaan voi tajuta mihin sita vois kayttaa. Pitais ensinnakin joko pitaa koko kaappi tyhjana tai tyhjentaa se aina kun tota pistoketta haluis kayttaa... uskon kylla etta silla lienee joku tarkoitus on, ehka sen viela joskus keksin.