Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita äitejä, jotka ovat yksinäisiä

Vierailija
22.03.2010 |

Siis kaveripiirissä ei ole kellään vauvoja ja äitikahvilat eivät kiinnosta? Itselläni päivät kuluu vauvan kanssa ja melkein päivittäin ulkoillaan ja sitten odotellaankin, että mies pääsee töistä kotiin.Välillä päivisin olo on yksinäinen, mutta viihdyn kyllä vauvan kanssa.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalta, pitäiskö Vantaalaisten kokoontua vaikka joskus jossain?.

Vierailija
42/53 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jaksanut olla kovin aktiivinen, mutta nyt yritän ryhdistäytyä. Kaipaisin 30+ seuraa vaunulenkeille, kahville, puistoon tms. Itselläni nk iltatähti ja tuntuu, että kaikki tapaamani äidit ovat niin paljon minua nuorempia, että yhteistä säveltä ei ole helppo löytää. Kuulostipa treffi-ilmoitukselta :)

Asun viherissä eli en ihan lähellä, mutta niin lähellä, että käyn siellä usein. Minullakin on iltatähti - tooooositosi iltatähti. Olen se mamma, jonka Sellon myyjät jo tuntevat ( :

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

18, 19 ja 20 voisimme kokoontua jonnekin, vaikka sinne selloon :)

Minä olen vielä vanhempi kuin 30+ :) joten en kelpaa kaveriksi äidille, jolle voisin olla äiti. Ei se minua haittaa, nuorempia se haittaa.

Olen itse lähellä espoon rajaa sillä puolen vantaata mutta aina ei kyllä jaksaisi lähteä jonnekin pidemmälle.. ja maalle kuljetaan ainakin toistaiseksi viikottain. Mutta sekin on laaja käsite, että meneekö tuusulan suuntaan maalle vain vihtiin tai veikkolaan maalle.

Vierailija
44/53 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 35-vuotias vaikka ei iällä ole väliä.

18, 19 ja 20 voisimme kokoontua jonnekin, vaikka sinne selloon :)

Minä olen vielä vanhempi kuin 30+ :) joten en kelpaa kaveriksi äidille, jolle voisin olla äiti. Ei se minua haittaa, nuorempia se haittaa.

Olen itse lähellä espoon rajaa sillä puolen vantaata mutta aina ei kyllä jaksaisi lähteä jonnekin pidemmälle.. ja maalle kuljetaan ainakin toistaiseksi viikottain. Mutta sekin on laaja käsite, että meneekö tuusulan suuntaan maalle vain vihtiin tai veikkolaan maalle.

Vierailija
45/53 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

me kaikki Espoon, Vantaan ja lähiseudun "vanhukset". Sopiiko jo tällä tai ensi viikolla?

Vierailija
46/53 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 35-vuotias vaikka ei iällä ole väliä.

18, 19 ja 20 voisimme kokoontua jonnekin, vaikka sinne selloon :) Minä olen vielä vanhempi kuin 30+ :) joten en kelpaa kaveriksi äidille, jolle voisin olla äiti. Ei se minua haittaa, nuorempia se haittaa. Olen itse lähellä espoon rajaa sillä puolen vantaata mutta aina ei kyllä jaksaisi lähteä jonnekin pidemmälle.. ja maalle kuljetaan ainakin toistaiseksi viikottain. Mutta sekin on laaja käsite, että meneekö tuusulan suuntaan maalle vain vihtiin tai veikkolaan maalle.

olen 10 v vanhempi.

ei iällä ole väliä paitsi minua nuoremmille ja niitähän kaikki pikkulasten vanhemmat on :D

ja mullahan on iltatähdet, en voi jakaa sitä ainutkertaisuuden kokemusta mitä esikoisten ja ainokaisten iäkkään vanhemmat tai nuoret äidit.

Mutta entäs jos kokoonnuttaisi sinne selloon? Kait siellä joku paikka on missä rattaiden kanssa voisi muina miehinä mennä pirtelö litkimään ja toinen vaunumamma tulisi samaan isoon pöytään? siis sillä tavalla että ohi voi kävellä jos tuntuu että ei halua tulla joukkoon, jos ei ole tarpeeksi nuori tai trendikäs :)

Eikö siellä ole joku pirtelöbaari aulassa?

Mutta klo aika pitäisi olla ihan aamulla tai sitten iltapäivällä. Ei mikään klo 12.

Vierailija
47/53 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

me kaikki Espoon, Vantaan ja lähiseudun "vanhukset". Sopiiko jo tällä tai ensi viikolla?

ne treffit.

Ehdotanko itse jonkun ajan ja paikan vai neuvotellaanko ?

Vierailija
48/53 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin kans liittyä tuohon Sellon vanhustenkerhoon! Jos tarpeeksi porukkaa ilmaantuu, niin ainakin osa pääsee paikalle sovittuna aikana, ei kaikkien lapset voi sairastua juuri sopivasti.

Vierailija
49/53 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerhoja olisi tarjolla,mutta koskaan en saa aikaiseksi niihin lähteä. Päivät menee madellen,välillä ei edes ulkoilla koko päivänä, odottelen vain miestä kotiin. Lapseni täyttää kohta 1 ja kaipaa selvästi muiden lasten seuraa.ap

Vierailija
50/53 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sama tilanne kun esikoinen oli vauva. Mutta sitten tilanne muuttui kun tuli kesä, jolloin esikoinen oli 1v. ja hänen kanssaan pystyi lähtemään leikkipuistoon hiekkalaatikolle, keinumaan, laskemaan liukumäkeä jne... Puistossa kävi paljon muitakin äitejä. Sitten lapsia synti lisää ja päivät ovatkin sen jälkeen menneet vauhdikkaasti lasten kanssa touhutessa ja ulkoillessa.

Kesän koittaessa vaan sinne leikkipuistoon sinäkin, niin saat itsellesikin seuraa muista äideistä :)

Vierailija
51/53 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi kouluikäistä lasta ja vauva, kohta 1 v. Perhekerhoihin en ole jaksanut mennä, sillä sain niistä tarpeekseni aikaisemmilla äitiyslomillani. Yleensä oleilen vain vauvan kanssa kotona ja harvoin iltaisinkaan tulee lähdettyä mihinkään. Onhan tämä aika yksinäistä, mutta toisaalta en kauheasti siitä kärsikään.

Vierailija
52/53 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kahvittelu ja ulkoiluseuraa vai sähköposti seuraa?

Minä en edes pääse mihinkään kun omista autoa mutta olisi kivaa jos olisi joku kenen kanssa vaikka sähköpostia vaihtaisi.

Vierailija
53/53 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen jo hyvää pataa Sellon myyjien kanssa ( :

Taapero ei kävele kunnolla vieläkään, niinpä emme tuolla lumessa kieriskele. Tapaan joskus randomilla jonkun tutun päivällä. En ole käynyt perhekerhoissa, kun ovat pahaan aikaan päikkäreiden kannalta (15-kuinnen vetää vielä 2 pitkät unoset). Muskarissa käydään, mutta ei ne mammat paljon juttele.

Mies tekee pitkää päivää, joten olen tosi yksin. Onneksi on tuo murkkupoika, joka pitää iltapäivisin vähän seuraa mammalle ( :

Kunhan lumet lähtee, kaivaudumme mekin varmaan täältä luolasta. Puistoon, kerhoihin tms.