Onko täällä muita äitejä, jotka ovat yksinäisiä
Siis kaveripiirissä ei ole kellään vauvoja ja äitikahvilat eivät kiinnosta? Itselläni päivät kuluu vauvan kanssa ja melkein päivittäin ulkoillaan ja sitten odotellaankin, että mies pääsee töistä kotiin.Välillä päivisin olo on yksinäinen, mutta viihdyn kyllä vauvan kanssa.
Kommentit (53)
harmi en pääse ja mulla menisi julkisilla 2 tuntia tulla Selloon. Jumboon vois joskus tehdä treffit...
moni äiti esitti niin erinomaista että ärsytti
Päivät menee 1,5-vuotiaan pojan kanssa kotona, käydään kyllä pihalla kahdestaan leikkimässä, tällä paikkakunnalla ei ole kavereita kellä olisi lapsia, eikä edemmäs ole mahdollisuutta lähteä kun ei ole ajokorttia tai autoa. Mies on viikot toisella paikkakunnalla töissä joten viikot todella yksinäisiä... Yleensä lähden äitini luokse majailemaan että saisi edes jotain sosiaalista elämää. Olisihan täällä kerhoja, mutta lähimmät kerhot on 4 km päässä, eikä ole kyllä ollut innostusta näillä paskakeleillä lähteä rattailla työntelemään...
bussilla? äitisi kyydillä? meitä ajokortillisia on, eli kyläilu sitten niin päin voisi onnistua jos treffeillä natsaa?
harmi en pääse ja mulla menisi julkisilla 2 tuntia tulla Selloon. Jumboon vois joskus tehdä treffit...
Ilmoitelkaa te jotka haluutte tavata Jumbossa ja milloin teille kävisi?.
Täällä kans yks yksinäinen espoon keskustan vierestä. Yksinäisyys lähinnä painaa vapaapäivinä, joita tosin on tällähetkellä enemmän kuin työpäiviä.
Jos mukaan vielä mahtuu niin ehkä me tultas kans selloon treffailee. olikos se 24.3 klo.14
T. äiti 22v ja poika 1v1kk
ystävää palstalle..
Sinne voisi tulla kirjoittelemaan kaikki halukkaat ja sopimaan aikaa :)
otsikko taisi olla, että kaikki yksinäiset äidit nyt mukaan (pk-seutu)
Kaipaisin ihan juttuseuraa vaikkapa leikkipuistoon lasten kanssa ja lähinnä ulkoiluseuraa. Mistäpäin olet? Me asutaan Vantaalla.
T. Ap
tämä sensorinen deprivaatio lamaannuttaa
Kaipaisin ihan juttuseuraa vaikkapa leikkipuistoon lasten kanssa ja lähinnä ulkoiluseuraa. Mistäpäin olet? Me asutaan Vantaalla. T. Ap
Mulla on 6 v ja 2 v lapset ja aika tylsää tämä toisinaan on. Kaveri asuu matkan päässä, perhekerhoissa käyn päivällä toisinaan, mutta.. eihän se ole sama asia kuin mennä kylään tai peräti että joku tulisi meille.
Minun rajoite on, että olen liian vanha yhtään kenenkään äidin kaveriksi. Enkä ole nättikään kun en jaksa tällätä itseäni..
Mutta vantaalla ollaan.
mutta lähes kaikilla kavereilla on nyt vauvoja, mutta se on aina minä jonka pitää mennä kylään ja toisaalta mua ei kiinnosta vatvoa kakka, uni, imetys ja kiinteät juttuja...kyllä niistä muutaman sanan voi vaihtaa, mutta kun koko vierailun sisältö on siinä niin... enkä jaksa ihailla muitten vauvoja ja lapsia, en ole erityisen lapsirakas. sinkkuystävillä on työ ja harrastukset ja kaikenlaista menoa, johon kyllä tiukalla mietinnällä joskus harvoin mahtuu mukaan.
aikuinen seura, lasi viiniä olisi ihanaa, mutta suurinosa on kauhuissaan moisesta keskellä-päivää-keskellä-viikkoa "tissuttelusta".
päin asut 6? Me asutaan aika lähellä Selloa, ei vain tule talviaikana käytyä kovin usein kun nuo kävelytiet on niin huonossa kunnossa. Kohta onneksi lumet sulaa ja mekin voidaan tuon 8kk pojan kanssa tehdä lähempää tuttavuutta sellon myyjien kanssa ja bongata sinut joka kierroksella...
tylsäksi päivät käy, ja jotenkin ei jaksa sitä että mun pitää aina mennä ystävien luokse.... joten jos on espoosta joku kellä tylsää niin ottakaa yhteyttä ensin tämän kautta =)
vauva on 8 kk poika, minä olen 23v, ja en ole pikku vanha, joten sellaisten kanssa en tule toimeen =D
mutta lähes kaikilla kavereilla on nyt vauvoja, mutta se on aina minä jonka pitää mennä kylään ja toisaalta mua ei kiinnosta vatvoa kakka, uni, imetys ja kiinteät juttuja...kyllä niistä muutaman sanan voi vaihtaa, mutta kun koko vierailun sisältö on siinä niin... enkä jaksa ihailla muitten vauvoja ja lapsia, en ole erityisen lapsirakas. sinkkuystävillä on työ ja harrastukset ja kaikenlaista menoa, johon kyllä tiukalla mietinnällä joskus harvoin mahtuu mukaan. aikuinen seura, lasi viiniä olisi ihanaa, mutta suurinosa on kauhuissaan moisesta keskellä-päivää-keskellä-viikkoa "tissuttelusta".
missä päin asut ja minkä ikäinen ole, minkä ikäistä äitiseuraa haet, minkä ikäisiä lapsia?
taas sama ilmiö. täällä "itketään" että kun mää oon niin yksin ja kaipaan seuraa. ja sitten kun tulee toinen tai kolmas yksinäinen, huiskuttaa että hei, tavattaisiko, ei mitään kuulu, kukaan ei puhu mitään.. ja niin voimme jatkaa valittamista siitä miten ollaan yksin ja yksinäisiä.
niin on laaja käsite, mutta kukaan yksinäisistä ei täsmennä että missä päin asuvat.
EN asu kartanonkoskella, ja minulla on käsitys että siellä on jonkinlainen yhteisöllisyys, eli äidit kohtaa toisensa..
En ole jaksanut olla kovin aktiivinen, mutta nyt yritän ryhdistäytyä. Kaipaisin 30+ seuraa vaunulenkeille, kahville, puistoon tms. Itselläni nk iltatähti ja tuntuu, että kaikki tapaamani äidit ovat niin paljon minua nuorempia, että yhteistä säveltä ei ole helppo löytää. Kuulostipa treffi-ilmoitukselta :)
yksinäistä välillä :(
Perhekerho meillä on täällä maaseudulla, mutta on niin hankalaan aikaan että vauva nukkuu just sillon... Joitain tuttuja on joiden kanssa tavataan silloin tällöin, mutta pääasiassa ollaan vauvan kanssa kaksin kotona ja odotellaan isää kotiin. Vauva nukkuu paljon ja itsekseni siis päivät olen.
Mun ystävät asuu kaukana ja maalta on näköjään hankala uusia saada :(
Täällä ENTISTÄ hesalaista kiinnostaa myös, että miten teidän treffien käy :D Eli muistakaa käydä kirjoittamassa tänne, et miten meni!
Tsemppiä treffeille!!!
:o)