Lapsiperheet, miltä tuntuu, kun teistä ei pidetä? Surettaako se, vai ettekö välitä?🥺
Kaupassa ja muissa julkisissa paikoissa ärsytätte kaikkia, kukaan ei halua teitä naapurikseen... Onko se raskasta olla hyljeksittyjä?🥺
Kommentit (24)
Älkää muuttako ainakaan minun naapuriin...
Muutimme maalle omakotitaloon ja hyvin menee.
Mikään ei heikennä naisen markkina-arvoa enemmän kuin vieraan miehen kersa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin muutin maalle kun välttelen lapsiperheitä. Minulla ei ole naapureita ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin muutin maalle kun välttelen lapsiperheitä. Minulla ei ole naapureita ollenkaan.
Sama, ei meilläkään! Naapurittomuus on tosi vapauttavaa.
AP:lla on ollut lapsuudessa hylkäämisen kokemuksia. Siksi hän kirjoitti aloituksen. Terapiaan mars!
Kyllä meistä pidetään. Elämme hyvinvoivien ja onnellisten, perhekeskeisten ja sosiaalisten ihmisten kuplissa, eikä teidän huonovointisten mörököllien negatiiviset tai suorastaan vihamieliset ajatukset kiinnosta tai liity meidän elämäämme MITENKÄÄN..
Lapset on pieniä vain hetken, sitten niistä kasvaa aikuisia. Sitten ne tulee tänne huutelemaan jotain lapsiperheistä... Kuule kun kaikki me ollaan ensin pieniä, ei ole keksitty vielä oikeasti koeputkiaikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meistä pidetään. Elämme hyvinvoivien ja onnellisten, perhekeskeisten ja sosiaalisten ihmisten kuplissa, eikä teidän huonovointisten mörököllien negatiiviset tai suorastaan vihamieliset ajatukset kiinnosta tai liity meidän elämäämme MITENKÄÄN..
Hieno esimerkki kuplasta, mihin en ikinä haluaisi kuulua. Mutta näinhän se on, lika barn leka bäst.
Lapsissa on tulevaisuus. Maailmassa on enemmän lapsia ja nuoria kuin vanhoja, vain täällä meillä tietyissä länsimaisissa maissa ja Japanissa on lapsikato ja vanhoja liikaa.
Eikö teitä hävetä tai haittaa, että aiheutatte häiriötä ja meteliä?
Vierailija kirjoitti:
😅🤣😂 Noinko te luulette ihan oikeasti?? Teistä ei yleisesti kyllä pidetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno esimerkki kuplasta, mihin en ikinä haluaisi kuulua. Mutta näinhän se on, lika barn leka bäst.
Näin se on. Epäsosiaaliset mörököllit ja ihmisvihaajat keskenään. Niillä on usein tyylikin aivan kauhea. Epäsiisti olemus, asumus ja kaikki.
Ei minua ainakaan haittaa lapset seinänaapurissa enkä muutenkaan ymmärrä tätä lapsivihaa. Ainakin itse mitä vanhemmaks tulen, jotenkin sitä sympaattisemmalta vaan lapset vaikuttaa. Olis tää maailma aika ankean näköinen, jos kukaan ei lapsia hankkis
Yläkerrassa ne ottais kyllä varmasti päähän, mutta mikspä ne yksiön yläkerrassa toisessa yksiössä eläis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitko viestini? Eli ei kiinnosta eikä liity minun elämääni mitenkään. En pyöri kaltaistesi kanssa, ja minulle on aivan sama mitä tuollaiset ihmiset "yleisesti" ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se on. Epäsosiaaliset mörököllit ja ihmisvihaajat keskenään. Niillä on usein tyylikin aivan kauhea. Epäsiisti olemus, asumus ja kaikki.
Itse olen huomannut, että lapsiperheet ovat usein epäsiistejä. Lapset tahkovat likaisilla käsillään joka paikkaa ja kaivavat nenää ym. Levittävät kuonaa ympäristöön. Hyhhyh!🤢
Vierailija kirjoitti:
Eikö teitä hävetä tai haittaa, että aiheutatte häiriötä ja meteliä?
Häh? Eikö sinun tuntemat lapsiperheet osaa kasvattaa lapsiaan, vai oletko itse jotenkin sekaisin ja normaalit elämisen äänet häiritsee? Jommasta kummasta nyt kyse, tai ehkä jopa molemmista.
Sellaiset lapset, joista vanhemmat pitävät huolen, ovat ihan mukavia. Tervehtivät kylään tullessaan, eivät kommunikoi rääkymällä tai lässyttämällä vaan ihan normaalisti puhumalla. Tietysti voi välillä villiintyäkin, mutta ei ihan 24/7
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitko viestini? Eli ei kiinnosta eikä liity minun elämääni mitenkään. En pyöri kaltaistesi kanssa, ja minulle on aivan sama mitä tuollaiset ihmiset "yleisesti" ajattelevat.
Juu, sen kyllä olen huomannut, että lapsiperheet eivät muista välitä vaan käyttäytyvät huonosti ja meluisasti, aivan kuin heillä olisi oikeus häiriköidä muita
Daadaa igor