Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin tarjouksesta ekaa kertaa luomujauhelihaa ja yllätyin

Vierailija
21.03.2010 |

jauheliha näytti olevan jotenkin enemmän punaisen väristä, eikä näyttänyt niin "vetiseltä mössöltä", ja isoin yllätys oli se, että aina ennen kun olen paistanut jauhelihaa, olen inhonnut jauhelihan hajua (ei ole ollut pilaantunutta, vaan siitä vaan on paistaessa tullut sellainen haju, joka on mielestäni yököttävä, ja olen aina nopeasti maustanut lihan jotta se haju peittyisi)

no siis luomujauhelihasta ei tullut mitään hajua paistettaessa :O

Onko yleistäkin? Vai mahtoiko vaan tässä paketissa sattumankaupalla olemaan jollain tapaa hajuttomampaa jauhelihaa?

Kukaan teistä huomannut samaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele. Minä en ikinä osta muuta kuin luomua, jos sitä vaan on saatavilla. Jos ei ole, syödään kasvisruokaa. Luomuliha ehdottomasti paljon parempaa. Kaikin tavoin!

Kuka enää ostaa muuta, kun luomuakin kerran saa?

Vierailija
2/7 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luomusta huomaa selvsti, että se on luomua...

Luomukaurapuuron koostumus on jotain ihan eri kuin tavis elovena

Luomukurkku oikeesti rapsahtaa kun sitä purasee

Luomuliha on sairaan hyvää eikä siitä valu mitään nesteitä pannulle.

Lista on loputon... Ylensä maussa ja koostumuskessa on suuri ero, että jatka vain valitsemallasi tiellä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka niin? normaalistikin ostan naudan jauhelihaa (ei-luomua).

ap

Vierailija
4/7 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paistijauhelihaa. Ties vaikka olisi tilalla teurastettua, ja siten elikko välttänyt stressaavan kuljetuksen teurastamoon, mikä heikentää lihan laatua. Tosi hyvälaatuista ja rasvatonta!

Vierailija
5/7 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luomutomaattien olevan paljon terveellisempiä kuin tavallisten. Niissä oli enemmän jotain terveellistä... joku amerikkalainen tutkimus muistaakseni, joten en osaa sanoa miten pätee suomeen

Vierailija
6/7 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paistijauhelihaa. Ties vaikka olisi tilalla teurastettua, ja siten elikko välttänyt stressaavan kuljetuksen teurastamoon, mikä heikentää lihan laatua. Tosi hyvälaatuista ja rasvatonta!

Vierailija
7/7 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupasta ostaessani luomujauhelihaa. Sen sijaan kun olen ostanut suoraan luomuviljelijältä, joka on hakenut suoraan teurastamosta jauhelihan tuoreena, on todella eroa.

Mielestäni kysymys on kuitenkin lihan tuoreudesta sillä muistan nuoruudessani saaneeni aina samanlaista jauhelihaa tuoretiskeiltä, joissa jauheliha jauhettiin asiakkaiden silmien edessä.