Lue keskustelun säännöt.
Jonathanin tämän kevään haalarit: onko reilua/pientä kokoa?
21.03.2010 |
Onko joku jo ostanut Jonathanin tämän kevään mallistosta haalarin. Onko mielestäsi pientä/normaalia/reilua kokoa?
Asun täällä susirajalla (ei jesper junioria mailla halmeilla). Huomenna menen kutsuille ja pitäisi osata tilata sopiva puku. Onhan siellä tietty mallit esillä, mutta kun en saa lasta mukaan, kun menee muskariinsa just silloin.
Kiitti!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eli reiluhkoa. Reiman 80 vastaa Jonathanin 74 ainakin vauvahaalarissa. Ota lapselle sopiva haalari mukaan ja vertaa esillä oleviin. Lapsen pituus on myös ihan hyvä verrokki. Esim. 112cm lapselleni otin 116 koon, siinä on sopivasti kasvuvaraa ja talven 110 oli vielä ok. 87cm pitkälle lapselle otin kevääksi 92 koon puvun. Talven on käyttänyt 86cm haalaria.. Mahtuu vieläkin ihan hyvin...