Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valitako Jorvi, Naistenklinikka vai Kätilöopisto? Kokemuksia ja mielipiteitä!

Vierailija
28.05.2008 |

No joo, ehkä tää vois kuulua tonne Odottajat -ryhmään, mutta en oikein vielä tajua olevani sellainen... En voi uskoa että vihdoin sain nähdä tikussa kaksi viivaa! Ekalla neuvolakäynnillä pitäis jo tietää, missä haluaa synnytää. Noista kolmesta pitäis valita. Espoolainen olen, joten Jorvi tuntuisi luontevimmalta ja kotoisimmalta. Mutta mielipiteitä kaipailen! Onko Jorvista synnytyssairaalana huonoja kokemuksia?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitko tosiaan valita???

NKL paras

Vierailija
2/42 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, terveydenhoitajan mukaan saan tosiaan valita :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

NKL:ssä on kehittyneimmät hoitomenetelmät, lastensairaala vieressä jne. Kaikki riskitapaukset menee sinne ja uskon että juuri NKL:llä synnyttämisen ansiosta en joutunut sektioon vaan erinäisin toimin vaikea pitkittynyt synnytykseni saatiin kuitenkin hoideltua alateitse.

MUTTA NKL vuodeosasto noista huonoin. 4 hengen huoneet on. Kaikissa ei edes vessaa vaan joutu käytävälle menemään.

Kättäri on Naistenklinikan vastakohta. Se on sellainen luomuhenkinen pesä, josta ongelmatapaukset siirretään naistenklinikalle. Lapsivuodeosasto on todella ihana ja kotoinen.

Jorvi on noiden väliltä. Sellainen perinteinen perus-synnäri.

Minäkin sain valita. Valitsin NKL, koska minulla oli vaikea raskaus, riskitekijöitä synnytykseen ja pelkoja synnytysten vuoksi. Tiesin että siellä olen Suomen parhaimmissa käsissä.

Vierailija
4/42 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat odottajat ohjataan automaattisesti NKL;ään,koska se on turvallisin...

Vierailija
5/42 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummatkin sujuivat oikein hyvin, ei minkäänlaista valittamista.

Vierailija
6/42 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun espoossa, mutta pohdin juuri mikä näistä HUS sairaaloista olisi paras. Porvooseen en nyt ihan huvin vuoksi ja Tammisaari aika kaukana. Mun miehellä on kokemukset Jorvista. Tietyllä tavalla se oliskin paras, kun sitten siellä olisi kaikki lapsen paperit ja sinne pitää mennä, jos päivystykseen asiaa.

Vierailija
7/42 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorvi on meidän "päivystyssairaala". Mutta tiedothan on kai koneella kuitenkin, joten liikkuvat sairaaloiden välillä sujuvasti.

Vierailija
8/42 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko altaassa synnyttää vain Tammisaaressa? Onko kellään kokemusta vedessä synnyttämisestä? Tuntuu, että se vois olla pehmeämpi ja kivuttomampi tapa.

Vierailija
9/42 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse synnytin esikoisen jorvissa ja sieltä jäi vain hyvät muistot.

Naikkarissa taas synnytin kuopuksen ja se tuntui kyllä todella kylmältä paikalta, eli oli ihan kunnolla sairaalan oloinenkin.

Vierailija
10/42 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jokaikinen mieslääkäri jonka tapasin, oli AIVAN KAMALA. :( Nukutuslääkäri, gyne...you name it! Naislääkärit olivat kivoja.

Vierailija
11/42 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minua ei kyllä mihinkään siirretty, vaikka kiireellinen sektio tehtiinkin...;)

Vierailija
12/42 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella sellaisen saa? Tietääkö joku onko niitä Jorvissa ?

Vierailija
13/42 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sektioitukin saa Jorvissa perhehuoneen, kaikkialla ei kyllä saa.

Vierailija
14/42 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaksoset NKL lla tykkäsin enemmän naisten klinikasta.

Vierailija
15/42 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä synnytin esikoiseni naistenklinikalla, ja olin ihan tyytyväinen saamaamme palveluun. Ja se on turvallinen sairaala jos jotain hätää on. Meillä oli perhehuonekin.

Nyt olen menossa synnyttämään Jorviin, koska se on meitä lähempänä, en ole kuullut kovinkaan montaa huonoa kokemusta Jorvista. Tähän asti ainakin olen saanut sieltä hyvää palvelua ja asiantuntevaa osaamista.

Vierailija
16/42 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne olen menossa uudelleen syksyllä vaikka olemme muuttaneet ja asumme nykyään Keskisellä Uudellamaalla.

Synnytykseni hoidettiin täyden 10 arvoisesti. Vuodeosastolla oli levotonta ja kiireistä (4 hengen huone) mutta pianhan sieltä kotiin mennään ja nykyään perhehuoneitakin on enemmän.

Kättärille en menisi vaikka maksettaisiin. Useilla ystävilläni on huonoja kokemuksia Kättäriltä, noita huonoja kokemuksia on niin monia että en usko että kyse on puhtaasta sattumasta.

Vierailija
17/42 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytin esikoiseni jorvissa ja kuopuksen kättärillä, enkä kyllä keksi mitään huonoa sanomista kummastakaan molemissa oli todella mukavat kätilöt ja hoijtajat.

Vierailija
18/42 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran Naisten klinikalla, kahdesti Jorvissa ja kätttärillä.

Jorvi paras. Kättäristä en tykännyt lainkaan.

Vierailija
19/42 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kättäristä olen kuullut aika paljon negatiivista.

Vierailija
20/42 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään huonoa sanottavaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme