Suosittele isoa sivustatäytettävää pyykkikonetta??
Viisi henkinen perhe, pesukone pyörii jatkuvasti. Vanha pesukone sanoi tänään sopimuksen irti.
Täytyy mennä ostamaan uusi, mutta minkälainen?
Kommentit (16)
päältätäytettävästä, tuntuu et mahtuu paljo enemmän pyykkiä :9
ap
Se on niin vaikea käyttää. Osta mieluummin edestätäytettävä.
siksi edestätäytettävä.
ap
päältätäytettävästä, tuntuu et mahtuu paljo enemmän pyykkiä :9
Ollut 3v 6kg kone ja tyytyväinen olen ollut.
olen ollut siihen tyytyväinen, nyt ostin 8kg AEG:n 1600 kierroksen lingolla, vaatteet kuivahtavat muutamassa tunnissa, ei juuri kuivausrumpua enää tarvita.
Ja oli ainut 9kg täytöllä oleva mikä sillä hetkellä oli tai ainakaan muita ei nähty.
Tyytyväinen olen ollut ja tosiaan pyykkiä mahtuu kerralla kiva määrä.
Hankittiin just tuon 9kg täytön vuoksi enemmän kuin merkin.
Meillä oli aiemmin LG, aioin ostaa uuden samanlaisen, mutta korjaajan mielipide muutti ajatukseni. Nämä suoravetopyykkikoneen hajoavat aika herkästi ja kun hihna ei voi katketa, niin korjaus tulee todella kalliiksi. Kun kävin kysymässä LG:tä kaupasta, jossa niitä piti olla myynnissä, niin sanoivat, etteivät enää myy LG:tä koska niitä tulee niin paljon takuuaikana takaisin.
Paras ja kallein on Miele, sen odotettu kestoikä on yli kymmenen vuotta. Se on tehty kunnon materiaaleista, joten kestää ja maksaa. Tämä oli sekä kauppiaan että korjaajan mielipide. Toiseksi parasta luokkaa oli AEG/Lavamat, tämä tuli sitten ostettua, kun Miele oli niin kallis. Olen ollut tyytyväinen, sivustatäytettävä, tehokas linkous ja tarpeeksi iso.
kans pisteet Aeg:lle. Meillä ollu iso pesukone ja rumpu jo useamman vuoden käytössä, eikä ole mitään vikaa ollu. Suosittelen!
Toisaalta jos AEGn Lavamat pesukone on yhtä hyvä kuin kuivausrumpu (joka on parempi kuin LG, joka on myöskin tosi hyvä) niin sekin on varmaan hyvä.
Se on niin vaikea käyttää.
Osta mieluummin edestätäytettävä.