Junnila jatkaa Naantalin puikoissa
Kommentit (16)
Ei jumankauta mikä takapajuinen peräreikä koko kaupunki. En ole onneksi koskaan käynyt ja nyt ei ole enää tarvetta mennäkään.
Vierailija kirjoitti:
No ei itse asia jatka. On saamassa kenkää myös valtuuston puheenjohtajan paikasta
Joo, mutta ei vasemmisto puoluueet sitä yksin voi valtuustossa päättää.
Naantalin kaupunginvaltuustossa on oikeistoenemmistö.
Asiastahan joudutaan äänestämään.
Vierailija kirjoitti:
No ei itse asia jatka. On saamassa kenkää myös valtuuston puheenjohtajan paikasta
Mistäs sinä sen vielä tiedät?
Kun asiaa ei edes ole käsitelty kaupunginvaltuustossa?
Inka sulla kristallipallo?
Se on kuules wokepelle nyt sillä tavalla että Naantali on Naantali eikä mikään kehitysmaiden sosiaalitoimistona toimiva Helsinki.
Vasemmistoliitolla on yksi edustaja Naantalin kaupunginvaltuustossa. Hän on vaatinut eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoliitolla on yksi edustaja Naantalin kaupunginvaltuustossa. Hän on vaatinut eroa.
Luojan kiitos! Lopultakin!
T. Naantalilainen
Täytyyhän sillä Niinistölläkin joku pomo olla. Jos ei muualla, niin ainakin Naantalissa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Naantalin N-etukirjain viittaa nassepuolueeseen. Tupla-A sen jälkeen Aatuun. N-kirjain sen jälkeen, kuten edellä. Lopuksi Tali-sana viittaa Tali-ihantalan taisteluun, jossa Nasset olivat apuna tuomassa voittoa Vasemmistosta.
Naantalissa vietetään myös unikeonpäiviä. Unikeo on melkein kun neonatsi ainakin jos näin vihervasemmistolaisesti ajatellaan.
T. Vihreä älykkö
Vierailija kirjoitti:
Ei jumankauta mikä takapajuinen peräreikä koko kaupunki. En ole onneksi koskaan käynyt ja nyt ei ole enää tarvetta mennäkään.
Parempi kun sinä pääkaupunkiseudun sontareikä pysyt tosiaan kaukana Naantalista ja samalla myös muista Varsinais-Suomen kunnista. Pitäkää se wokespedeilynne ihan itsellänne ja nauttikaa saastaisesta seurastanne ihan keskenänne.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en asu tuolla hillybillykylässä.
Onneksi et tosiaan asu.
T. Naantalilainen
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en asu tuolla hillybillykylässä.
Sen sijaan asut maailman perslävessä nimeltään Helsinki. Nokikepakot riehuu kaduilla ja valkoiset lapset pelkää. Ihanaa! Kivoja pelihetkiä!
https://www.rannikkoseutu.fi/uutiset/art-2000009691165.html