Jos miehesi ilman suostumustasi työntyis sinuun nukkuessasi, eroaisitko?
Tuosta toisesta ketjusta tuli mieleen. Minustakin tuon ketjun ap:n mies teki väärin, mut en tajua miks jotkut ehdotteli eroa. Niin ja suuri osa tuossa ketjussa sitä mieltä, ettei mitään väärää tapahtunut.
Kommentit (127)
Tuosta toisesta ketjusta tuli mieleen. Minustakin tuon ketjun ap:n mies teki väärin, mut en tajua miks jotkut ehdotteli eroa. Niin ja suuri osa tuossa ketjussa sitä mieltä, ettei mitään väärää tapahtunut.
Minusta on ihanaa, kun vielä nukun ja mies alkaa hyväillä. Joskus olen unissani kiehnännyt ja työntänyt itseäni miestä vasten ja on ihanaa herätä rakasteluun. En usko, että mies on koskaan yhtäkkiä survonnut elimensä sisääni. Ainakin olo on ollut aina kiihottunut, kun olen herännyt rakasteluun. Luulen, että esileikki on ollut se ihana läheisyys siinä vierellä.
ämänkin voi tehdä varmaan huonolla tavalla tai ihanasti. Ihmisilläon erilaisia mieltymyksiä. Näistä pitää vaan sopia miehen kanssa.
Älkää silti ihan kynnysmatoiksi haukkuko meitä, jotka horrosseksistä nautimme.
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1139401/miten_saa_mi…
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1136932/saikahdinko_…
mikä toinen ketju?
jos mieheni on takanani ja jalkani ovat koukussa, on häpyluuni sellaisessa asennossa, että mieheni joutuu todella tekemään töitä, että hän pääsee sisääni. en voi kuvitellakaan tilannetta, jossa hän onnistuisi siinä ilman, että herään.
kokeilla, kuinka pitkälle pääsen, ennen kuin vaimo herää. Usein hänkin on kiihottunut jo unissaan. Mukavaa hommaa molempien mielestä. Ei tätä usein ole tapahtunut, muutaman kerran. Älkää olko tiukkapipoisia, tämähän on vain yksi tapa harrastaa iloista seksiä.
Minun mieheni tuli yövuorosta sillon kun työntyi minuun nukkuessani ja myönsi, ettei kysynyt saako tehdä niin eikä myöskään mitään hyväilyä ollut ensin. Ja minulla on univelkaa kun vauva valvottaa, niin sillon harvoin kun saan nukkua niin nukun kun tukki.
Minusta on ihanaa, kun vielä nukun ja mies alkaa hyväillä. Joskus olen unissani kiehnännyt ja työntänyt itseäni miestä vasten ja on ihanaa herätä rakasteluun. En usko, että mies on koskaan yhtäkkiä survonnut elimensä sisääni. Ainakin olo on ollut aina kiihottunut, kun olen herännyt rakasteluun. Luulen, että esileikki on ollut se ihana läheisyys siinä vierellä.
ämänkin voi tehdä varmaan huonolla tavalla tai ihanasti. Ihmisilläon erilaisia mieltymyksiä. Näistä pitää vaan sopia miehen kanssa.Älkää silti ihan kynnysmatoiksi haukkuko meitä, jotka horrosseksistä nautimme.
minunkin mielestäni miehesi teki väärin. Vastasin vain joillekin hyvin ehdottomille ihmisille tässäketjussa, joiden mielestä nainen ja parisuhde ovat viallisia, jos on nukkumisseksiä.
t.121
harrastamaan seksiä, mutta sillon herätys on tapahtunut hyväilyllä ja tuo on minustakin kiva herätys. Sen sijaan suoraan sisään työntyminen oli todella kivulias.
Meillä on kuitenkin tämä asia saatu jo selvitettyä ja mies muistaa jatkossa, että jos haluaa herättää minut sekstailemaan niin hyväilemällä eikä "suoraan asiaan".
sen toisen ketjun ap
ymmärrän sinua ap minunkin mielestäni miehesi teki väärin. Vastasin vain joillekin hyvin ehdottomille ihmisille tässäketjussa, joiden mielestä nainen ja parisuhde ovat viallisia, jos on nukkumisseksiä.
t.121
Miettikää, jos olisi vaikka tamponi tai kuukuppi sisässä ja mies survaisisi kysymättä sisään. Olisko kivaa?
juuri kuukupin kanssa harrasteta seksiä, jos on menkat ettei kaikki paikat ole veressä?
Kyllä meillä mies tietää koska on menkat.
Mä olin tyytyväinen jos saisin horrosseksiä :D
unien jos koette sen noin raskaasti ja pidätte jopa raiskauksena ja eron asiana? En käsitä.
mutta onhan se nyt ihan päivänselvää, eihän toisen tavaraan voi luvatta ruveta mitään työntämään, eri asia on herätellä hyväillen (omalla vastuulla) ja eri asia on tietty jos se on tavallista parisuhteessa, meillä ei. Seksi on yhteinen asia ja kumpikaan ei ole toisen paineenpurkaja.
Minä käsitän sinun puolesi, niin koita sinäkin vaan käsittää, ettei kaikilla ole samoin kuin sinulla, vaikka se onkin av-mammoille vaikeaa..
täällä ei sallita puoleen eikä toiseen eriäviä mileipiteitä,kaikki täyty kärjistää niin mahdottomasti.
joku kirjoittaa aivan asiallisen,pohdiskelevankin vastauksen, niin jo seuraava sen lyttää HALUTEN ymmärtää ja KÄÄNTÄÄ asian aivan väärin.
Mitä sellainen kärjistyskeskustelu ketään auttaa?
ero on iso ja hankala juttu omaisuuden jakoineen, kumppanista luopumisineen ja lasten tapaamisten ja asumisten sopimisineen, muuttoineen ja mitä muuta siihen kuuluukaan.
rakastan miestäni, enkä kovin heppoisin perustein lähtisi hänestä luopumaan. pitäisin heppoisena perusteena sitä, että hän yhden kerran yrittäisi seksin suhteen toimia toisin kuin minä haluan. etenkin, jos hän lopettaisi samantien, kun sitä pyytäisin.
Olisin iloinen, kun saisin - edes joskus.
jurpjurp - nainen puutteessa täällä
Onhan nainen voinut unissaan kiehnätä ja kiemurrella, eihän siihen seksiin sentään SANALLISTA suostumusta tarvii kysyä... Musta ainakin on tosi kiihottavaa herätä siihen että mies on jo sisällä.
En tietenkään eroaisi, vaan yhtyisin.
voi miettiä, miksi suurin osa miehistä olisi tuskin lainkaan pahoillaan, jos nainen heidän nukkuessaan vaikka ottaisi suihin tai tunkisi pippelin sisäänsä. Vain ne seksuaalisesti traumatisoituneet häiriintyisivät.
mätkäistä vähintään tyynyllä.
En kyllä vois kuvitellakaan, että sellaista tekisi. Eikä se kyllä ihan helposti onnistuisikaan.
Luultavasti ei kyl tekis noin ku ehkä humalassa tai unissaan, missä tapauksessa kiukuttelisin mutten eroaisi kuitenkaan.
Jos taas olisi ihan muuten vaan keksinyt, että olisi hauska idea, niin kiukuttelisin kunnolla, haukkuisin miehen pystyyn, odottaisin melkosesti lepyttely-yrityksiä ja muutaman päivän/viikon kuluttua jatkaisin elämää kuin ennenkin.
Jos miehellä ei tossa ole mitään julmia taka-ajatuksia väkisinmakaamisesta, ni toihan on periaatteessa ihan sama ku jos nainen päättäis yllättää miehensä iloisesti ja herättää tämän suuseksillä.
kanssa mietityttää miten tämä on mahdollista=)
siis en ymmärrä miten mies voisi päästä sisääni ennen kun oon herännyt=)