Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausoireita/vatsakipu viikko hedelmöittymisen jälkeen?

21.03.2010 |

Ollaan tässä kuussa hedelmällisinä päivinä yritetty lasta (15-17.3)ja myös vähän aikaisemminkin. Ensimmäinen olisi kyseessä joten olen ihan pihalla kaikesta. Mulla on nyt ollut noin viikon ajan alavatsakipua,verrattavissa menkkakipuihin. Ja nyt loppuviikkoa kohden se on vaan voimistunut. Myös pari päivää on ollut sellainen "yleisesti pahanolon" tunne.. Voiko raskausoireet näkyä näin pian? Olen nimittäin lukenut, että oireet tulisivat vasta pari-kolme viikkoa hedelmöittymisen jälkeen.

Muutenkin tuntuu, että ei kai sitä nyt heti ekalla tärppää vaikka kuinka toivois.

Menkat pitäis tulla siinä 29-31.3 välillä(ei oo täysin säännölliset)niin koska vois testata ekaa kertaa?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri kalenteria tässä katselin ja tajusin, että meiltä menee touko- ja kesäkuun "tärppipäivät" kokonaan ohi, kun mulla on työmatka ja sitten mies lähtee kertausharjoituksiin. Jotenkin en usko, että nyt huhtikuussa tärppäisi (tää on periaatteessa meidän virallinen yk1) eli taas siirtyy vauvahaaveet hirveän paljon eteenpäin. :(

42/57 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tissit on olleet ihan normaalit (tai sitten en ole ehtinyt koko ajan miettiä että miltä ne nyt tuntuu). Eilen kyllä illalla nukkumaan mennessä kun kylkeä käänsin, niin vihlaisi kummasti mahaa. Tänään on ollut mahassa menkkamainen olo, vaikka niitten pitäisi alkaa vasta viikon päästä. Mutta tuskinpa nämä oireet plussaan johtaa.

MUOKS: unohdin mainita valkovuodon jota mulla ei ole pillereiden lopettamisen jälkeen ollut, nyt muutaman päivän ajan jatkuvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä täällä ainakin jatketaan palstalla kuumeilua :) niin kauan että päästään tuonne odottajiin! :D tämä on kuitenkin tällä hetkellä ainut paikka missä voi vatvoa tätä asiaa kun ei halua kertoa "ulkopuolisille" asiasta, ja täällä huomaa ettei oo yksin juttujensa kanssa

nyt tosin yritän olla ajattelematta niin paljoa koko asiaa ja suhtautua sillä mielellä että tulee kun on tullakseen :)

Vierailija
44/57 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ajatusta että alkuraskauden aikana voi tulla menkkojen tapaista vuotoa..olen nyt netistä lukenu juttuja siitä miten joillain on useammatkin kuukautiset raskauden aikana..on sitä kyllä "hyväuskonen hölmö" jos nyt menen ja ostan testin niin negahan sieltä tulis..plääh

45/57 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti, luultavasti sekoan ennen ensi viikkoa. Olisi paljon helpompaa kun ei tietäisi mistään alkualkuraskauden oireista mitään, vaan alkaisi ihmetellä vasta sitten kun menkat on myöhässä.

Valkovuoto jatkuu, ja on jotenkin erilaista kuin tavallisesti. Ja tänään aamulla pyyhkiessä seassa oli ihan pari ruskeaa viirua, ilmeisesti verta. Sen jälkeen ei havaintoja. Koko päivän on ollut lorahtelun tunne, mutta vain tunne. Nyt sitten olen googletellut kiinnittymisvuotoa ja vaikka mitä muuta. Menkat pitäisi alkaa ensi viikon ma-ti. Missä kohtaa kannattaa testata ja millä? Sillä ajatuksella että tulos olisi edes suhteellisen luotettava? Ajattelin että ma testaan jos ei menkat ala tai tunnu että olisi alkamassa, ja jos nega mut menkat ei ala niin loppuviikosta uudestaan.

Vierailija
46/57 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on päivälleen sama tilanne kuin Cassandralla!!! Tänään tuli hieman verta ja menkkojen pitäisi tulla ensi viikon ma-ti. Rinnat on järkyttävän arat, meinasi itku tulla kun tänään kävin hierojalla ja piti vatsalleen asettua :/

Testauksen suhteenkin samat suunnitelmat, ajattelin kokeilla sitä digitaalista testiä niin ei tarvitse arpoa.

47/57 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen teille esim. Clearbluen digitaalista testiä. Itse tein myös Predictorilla ja se antoi kahtena päivänä haaleata viivaa. Nega oli kuitenkin lopputulos, joten nuo haaleat viivat saivat toivon heräämään ja kuten arvata saattaa, pettymys oli suuren suuri. Eli digitesteissä kun ei tosiaan ole sitä arpomisen vaaraa.

Onnea teille testailuun!

48/57 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla Mindy yleensä rinnat arat ennen menkkoja? Mulla ei juurikaan, ehkä sen verran että juuri voi sanoa. Ja kun ei nämä nyt edelleenkään tuskaisen kipeät ole, vaan tällä hetkellä enemmänkin sisältä kipeät. Menkkoja ennen voisi sanoa että ovat pinnallisesti arat.

Tuo digitaalinen raskaustesti voisi tosiaan olla fiksu ajatus, ei tarvitse sitten toivoa ja pelätä niitä haamuja, viivanpaikkoja ja roskishaamuja...

Vierailija
49/57 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun rinnat on yleensä just tämän tuntuiset ennen menkkoja -siis pari päivää ennen, ei viikkoa! Tosin en ole yli vuoteen käyttänyt hormonaalista ehkäisyä (sivuvaikutusten takia) ja tuntuu että pms-oireet on koko ajan pahemmat :( Noo, odotellaan josko niistä pääsis...

50/57 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa meille joululahjaa tulee, kaikista (kuvittelemastani) erikoisista oireista huolimatta. Olo on suht normaali, rinnat on toki kipeät ja niissä tuntuu jonkinlainen iso mötti sisällä ja ovat raskaan tuntuiset, mutta pistän sumeilematta kaikki alkavien menkkojen piikkiin. Kp ois tänään 25/28-29 ja epäilemättä täti on hankkiutumassa meille kylään maanantaina. Katsellaan nyt toki vielä avoimin mielin, mutta psyykkaan itseäni jo rättipäiviin. Ma testaan jos menkkoja ei kuulu, vaikka ne voi ihan hyvin alkaa vasta tiistainakin. Tuleepahan varmuus.

51/57 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdytänpä nyt itseäni ja teitä tässä vielä kierron viime päivinä uskottelemalla, että voisin muka olla raskaana. Olin jo varma että tänään menkat alkaa, mutta ei. Menkkakipuja tai mitä lienee ollut koko päivän. Menkkakivut tulee enemmän sellaisina kramppeina, nyt on ollut koko päivän sellainen pieni jomotus tai kiristys alavatsalla. Ja rinnat. En enää edes muista/tiedä kuinka kipeät ne normaalisti ovat ennen menkkoja, mutta nyt ne tietysti on mun mielestä eri lailla kipeät (tänään kipeytyneet enemmän) ja jotenkin enemmän sisältä, ja tottahan toki kun tarkemmin katsoo, niin myös ovat turvoksissa ja painavat. Jep jep, enää puuttuu että tuntisin vauvan liikkeet tai rinnoista tulisi maitoa :-D

Vierailija
52/57 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, ei lupaa hyvää. Olen jo tämän aamupäivän aikana saanut pari kunnon raivaria töissä ja kotona. Joka kuukausi ennen menkkoja mulla on yks päivä, jolloin olen varma että irtisanoudun työstäni, jätän mieheni tai vähintäänkin karkaan interrailille muitten hippien seuraksi...

No, odotellaan tuleeko täti punainen alkuviikosta vai ei.

Vierailija
53/57 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussa tuli tänä aamuna!!!

54/57 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas selkeääkin selkämpi nega :-( No puolivahinkohan tämä olisi joka tapauksessa ollutkin. Viikonloppuna mulla oli tosi outoja ja kovia vatsakipuja, yleensä mulla ei ensinnäkään kk-kivut kestä kahta päivää ilman tulosta ja toisekseen ne ei ole tuollaisia. Tissitkin on edelleen omituiset. Kp olis nyt siis 28. Odottelen nyt vaan nöyränä niitä menkkoja ja jos ei pariin päivään kuulu, niin testaan uudestaan, aamupissasta. Nyt testasin päivällä.

Vierailija
55/57 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei menkkoja kuulu! Pidetään peukkuja!

Itse testasin aamulla. No, epäilijänä aion testata huomenna uudestaan viikkonäyttö-testillä.

Vierailija
56/57 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei vaan kaikille! kertaanpa vielä hieman omaa tarinaani kun on uusiakin tullut..eli yritys alotettiin vuoden vaihteessa, pillerit(yasminit) jätin pois jouluaaton tienoilla

kierto oli alkuun norimi 4 vko mut muuttu toisella kierrolla viiteen viikkoon, sillon kerkesin jo innostus että nytkö tärppäs! mutta ei sentään, raska

usoireita on ollu melkein joka kuukausi kuten viestiketjusta voi huomata, johtuivat kai siitä ku hormoonit oli niin sekasin vielä.

peitto on heilunut ahkerasti koko alkuvuoden mutta silti ei tärpännyt heti..

viikko sitten tein digitaalisen clearblue testin ja tulos oli= raskaana :)

Vierailija
57/57 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille! Löysinpäs palstan jossa on muitakin jännääjiä. :) Mun lähtötilanne on se, että mullon pian 14-vuotias poika, jonka jälkeen on ollu kuparikierukka käytössä kunnes nappasin sen poijes tossa kuukaus sitten. Toiveissa olis vauva, mut on niin monia tekijöitä sitä vastaan että ihmettä tässä ny taidetaan toivoa (endo, 8 vuotta sitten lopetettu epilepsialääkitys, 13,5 vuotta kuparikierukka ehkäisynä, ikää alkaa olla jo 35, ja edellinen muksu saatu tosiaan melkein 14 vuotta sitten...) No ihmeitähän tapahtuu joskus, että toivoa ei ole heitetty vielä. :) Mullakin on ollu just noita oletettuja oireita, van taitavat johtua ihan siitä kun toivoo nii paljon... Rinnat kipeenä, hirmu väsy ja ovulaation jälkeen vihloi alavatsaa muutaman päivän. Mullon kierto 25-26 päivää, joten menkkoja ootellaan viikonloppuna. En jaksa uskoa että heti ekaan kiertoon nappais muutenkaa...