Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausoireita/vatsakipu viikko hedelmöittymisen jälkeen?

21.03.2010 |

Ollaan tässä kuussa hedelmällisinä päivinä yritetty lasta (15-17.3)ja myös vähän aikaisemminkin. Ensimmäinen olisi kyseessä joten olen ihan pihalla kaikesta. Mulla on nyt ollut noin viikon ajan alavatsakipua,verrattavissa menkkakipuihin. Ja nyt loppuviikkoa kohden se on vaan voimistunut. Myös pari päivää on ollut sellainen "yleisesti pahanolon" tunne.. Voiko raskausoireet näkyä näin pian? Olen nimittäin lukenut, että oireet tulisivat vasta pari-kolme viikkoa hedelmöittymisen jälkeen.

Muutenkin tuntuu, että ei kai sitä nyt heti ekalla tärppää vaikka kuinka toivois.

Menkat pitäis tulla siinä 29-31.3 välillä(ei oo täysin säännölliset)niin koska vois testata ekaa kertaa?

Kommentit (57)

21/57 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa sittenkin testata ovikset. Nyt on vasta pp8, mutta teenpä silti. Tosin en muista pitikö se tehdä aamupissistä vai käykö muukin vahvempi tuotos. No, teen nyt ja huomenna aamulla vaikka uudelleen.

22/57 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin tein sitten sen ovistestin, joka näytti plussaa. Viiva oli samaa luokkaa kuin testiviiva. Mitähän tuo nyt sitten tarkoittaa? Hui!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta "ilmottaudunpa" tännekin. KP 23/27-. menossa. Mikään ei tunnu miltään, mahaa nippaillut tuossa muutamina päivinä, ja ovisvuoto oli melkoisen selvää. Nyt vaan odotellaan, tosin aika vahvasti tuntuu että joulumammaksi tässä ei tulla. Tsemppiä kaikille!

24/57 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jaksais enää odotella...

Alavatsaa kipristelee kivasti. Eilen jo luulin että täti tulee kylään, mutta olisi vielä aivan liian aikaista. Korkeintaan viikon päästä. Eli voiko nuo nippailut vielä olla tätikipuja? Jostain luin, että inssin jälkeen jo 10 päivän kuluttua pitäisi hormonit olla jo sellaisella tasolla, et vois tehdä testin. No, yritän odotella siihen maanantaihin tai aikaisintaan viikonloppuna.

Vierailija
25/57 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää täällä, ainakaan vielä ei ole kk-alkaneet. Tänään ne tulisi , ja aina alkaneet heti aamulla. Huomen aamulla testi sitten tehdään jos eivät toivottavasti tule. Kaikenlaisia oireita minulla on ollut :D kuten aina. Kuvittelen ne niin taitavasti!!! Jotenkin tuntuu että nyt voisikin oikeasti plussaa tulla! Mites muilla? Sirru? Piipertäjä tervetullut?? MITÄ KAIKILLE KUULUU???? Minä ilmoittelen viimeistään huomenna mitä testi kertoo :) !!

Vierailija
26/57 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mullakaan vielä menkat alkaneet,tosin olen nyt ajatellut että kierto on taas sen 35 päivää, joten 2.4 lähtien ois menkat sit myöhässä.

Joka päivä oon ollu ihan varma et nyt ne alko mut ei onneks! :) tuntuu et tämä viikko on kyllä ollu tavattoman pitkä :D jospa me ei tiputtas korkeelta ja kovaa! :) Toivotaan että huomenna sulle pärähtää plussia tauluun! :D

Vierailija
27/57 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihania asioita. Plussaa tuli testiin :) Täysillä en osaa kai iloita, kun viimeksi helmikuussa tämä tilanne johti keskenmenoon, mutta nyt toivotaan parasta!!! Jouluvauva tulee siis :) !!!

Nyt tsemppiä kaikille ja toivon plussa tuulia jokaiselle!!!!!

Ja piipertäjä tervetullut ja sirru, olisi mukava jatkossakin kuulla mitä kuuluu!!!

Teetkö piipertäjä tervetullut huomenna r-testin jos kuukautiset eivät ala?? JÄNNÄÄ, ilmoita miten kävi!!!

28/57 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan mahtavaa! Ja nythän sisälläsi on oikea valioyksilö, joka haluaa pysyä matkassa loppuun asti eikös vaan!

Mulla menee hermo, kun haluaisin jo alkaa testailemaan, mutta vielä pitää malttaa muutama päivä tai ainakin lauantaihin. masukkinippailut ovat loppuneet ja nyt jo vähän tuntuu siltä, että menkat alkais, plääh.

Vierailija
29/57 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kävin heti aamulla täällä kurkkimassa joko oot tehny testin! ja nyt sit huomasin että plussia on tullu! ONNEA!! ja itse ajattelin nyt oottaa että ois ainakin pari päivää myöhässä ennenku testaan, ku on tullu aiemmin tehtyä niin hätäseen niitä negoja..jos vaikka sunnuntaina tai maanantaina,ellei nyt menkat taas yllätä :)

mut pidetään toisemme ajantasalla!

eveliina: mullakin mahanippailut loppuneet ja nyt on ollu valkovuoto suht runsasta..jospa ei enteilins menkkoja..ilmottele mitä testi näyttää! :)

Vierailija
30/57 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään illalla vessassa käydessä tuli verta,joten taitaa menkat tehdä tulojaan..voihan harmi..

Vierailija
31/57 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea, onnea vaan plussanneelle haizulille :) mulla menossa kp 31/29-? joten jännää on. Ajattelin etten nyt ala hätäilee, menkkakipuja on ollu mut eipä mitään verta. Kattelen että jos ens viikolla ei niitä kuulu niin sitten testaan. Sen verran kiirettä tässä ollu muuton yms. kanssa että en oo kerenny täällä käydä :/

oon kyl jotenki varma että ne menkat sieltä huomenna pärähtää, koska viime kerrallaki kierto oli 32 päivää ja sit alko ihan yllättäen. Kerron sitten pääsiäispyhien jälkeen miten kävi, tai jos menkat alkaa niin aikaisemminki :D

Vierailija
32/57 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Evelina :) Jospa pysyisi nyt. Voi harmi piipertäjä tervetullut... en oikein osaa sanoa mitään, koska tiedän ettei kukaan voi oikein sanoa mitää mikä helpottaisi silloin kun ne vaan alkaa vaikka toisin piti taas olla.. Mutta uusi kierto antaa uuden mahdollisuuden :) TODELLA toivon sinulle Plussaa!!! Ja se tulee kyllä, sen odottaminen vaan on väliin niin vaikeaa...!!!

Ilmoittele Sirru miten sinulla kävi tällä kierrolla. TOIVOTAAN PLUSSAA :)

Vierailija
33/57 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eilen kp 32 alkoi sitten menkat kun olin töissä. Plääh. No eipä sille voi mitään, pettymys oli kyllä pienoinen.. Onneksi aina on seuraavakin kuukausi tulossa eli tammikuu-vauvaa vaan yrittämään :> nää on kyllä oudoimmat menkat ikinä, en oo kovin kipee vaikka yleensä on ihan tuskaset oltavat. Hyytymiä on myös tosi paljon, yleensä ei ollenkaan.. Outoa.

34/57 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisiko sinun kuitekin tehdä testi jos menkat eivät ole normaalin oloiset? Olen ymmärtänyt, että voisi tulla menkkojen tapaista vuotoa vaikka olisikin raskaana.

Mulla nyt kp26/31 ja tein eilen negaa ja tänään tuli sellainen tosi tosi haalea viiva. Mikä lie häiriö testissä..en uskalla kyllä vielä riemastua vaan jatkan testailua kunnes menkat alkaa joskus ensi viikolla. Hermo kyllä menee.

Vierailija
35/57 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mul on kans ihan oudot menkat nyt..eilen koski ihan tajuttomasti vatsaan, alaselkään ja säteili jopa jalkoihin..särkylääkettä sai napsia vähän väliä.. ja vuotoa tulee lähinnä sillon kun käyn vessassa, ja sillon tulee kyllä ihan kunnolla..ja paakkumaista..?!nyt ei sit ole mitään kipuja, ainoastaan tuolloin toisena menkkapäivänä

36/57 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan täällä! Eilinen haalea viiva oli tänään entistäkin haaleampi. Ihme haamuviivoja predictor antaa, plääh. No vielä on pari-kolme päivää toivoa, mutta pahalta näyttää.

Vierailija
37/57 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten kun alkoivat, olivat todella oudot. Ensinnäkin sattui monta päivää ennen mitään vuotoa mahaan ja alaselkään. Sitten vuoto alkoi ja loppui ja oli koostumukseltaan jotenkin erilaista kun normaalit menkat.

Kävin lääkärissä (muusta syystä) ja sanoin samalla noista epämääräisistä menkoista. Sain lähetteen jatkotutkimuksiin, koska lääkäri epäili endoa. Lisäksi menen ensi viikolla papakokeeseen ja verikokeeseen, josta katsotaan että onko kaikki muuten ihan ok.

Onnea kaikille plussanneille!

Vierailija
38/57 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas ikävä asia että kuukautiset ovat yllättäneet monet. Tuohon raskaustestien haamu viivoihin haluaisin kommentoida että itse etsin netistä paljon tietoa testeistä, siellä tuli ns. turhia haamuja monessa testissä mutta apteekin raskaustesti ei ollut antanut yhtään roskis-haamua joka olisi väärä haamu. Ja näin on minunkin kohdalla ollut. Se on ollut puhtaasti negatiivinen tai olen oikeasti odottanut. Nämä tiedot on siis luettu keskustelupalstoilta joissa jokainen omia kokemuksia kertonut. Osa oli vanhoja keskusteluita parinkin vuoden takaa mutta varmimmaksi selvisi apteekin oma testi. Ja niinhän se on että erittäin herkät raskaustestit saattaa näyttää monta päivää ennen plussaa ja mitään ei sitten ole niin kuulemma siitä että munasolu on hipaissut kohdun seinämää, raskaushormoonia erittyy mutta raskaus menee kesken koska munasolu ei ole päässyt kiinnittymään, tällöin kuukautiset tulevat ajallaan. Näitä raskauksia on paljon naisilla ja ne ovat yleisiä, mutta niistä ei nainen tiedä mitään. Koska kuukautiset siis tulevat ajallaan. Siksi itse en ole uskaltanut käyttää herkkiä testejä, kun helpompi olla silloin tietämättä.

kirjoitan myöhemmin lisää, ovi kello soi... vauva sivut kiinni siis...

Vierailija
39/57 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niin... vaan olipas epäselvää tekstiä tuo edellinen :)

mutta toivon plussa tuulia kaikille, ja suuri halaus heille joilla kuukautiset tulleet. Jatkatteko uuden yritys kierron aikana keskustelua täällä ?? olisi mukava kuulla mitä kuuluu jatkossakin!!

40/57 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kanssa ihan huuli pyöreänä näiden tissieni kanssa... meillä ei ole edes varsinainen yritys meneillään, mutta muuten hiukan huoletonta menoa ehkäisyn suhteen, eli periaatteessa voisin kyllä raskaanakin olla. Ovulaatio oli viikko sitten ja puuhailtukin on silloin. Mutta siis siitä on vasta viikko, ja eilen aloin ihmetellä kun rinnat tuntuu jotenkin aroilta ja tänään niitä on jotenkin kihelmöinyt. Koskaan aiemmin en moista muista olleen. Alavatsaakin tänään hennosti nipistellyt. Voi olla että olen vaan luulosairaskin, mutta jotenkin outoa. Menkat pitäisi alkaa viikon päästä, että kai tässä on vaan odotettava. Pienenä ihmeenä kyllä pidän, jos tässä kohtaa olen onnistunut raskautumaan ja vielä oireitakin on jo viikko ennen menkkoja. Ensimmäinen raskauskin olisi vielä kyseessä.