Millainen herätys sinulla oli tänään??
itsellä oli kun lapsi huusi pöntöllä "pyyhkimääään" :) nyt kahvilla ja päivä voi alkaa !
Kommentit (17)
toi kukkopilli kuulostaa aika pahalta herätykseltä
Annoin yskänlääkettä ( lapsi 10 v) ja noustiin sit ylös kaikki puoli seitsemältä ei enää uni tullut kenellekään.
rapsutin koiraa hetken (se on niin iloinen kun joku herää) ja tulin keittämään kahvia. Puoli tuntia sitten... aamujumppaa, puuro ja kahvia.
Mies jäi vielä nukkumaan, mun lapset 5,7 ja 11v ovat isällään. Nyt on ihan hiljaista...
lopetin kaksi yötä sitten 7kk poikani yöimetykset, ja poika on nukkunut kuin enkeli ja tänä aamuna heräsin lastenhuoneen pinnasängystä kuuluvaan jokelteluun. todella ihanaa, sillä yötissin poisjättöä edeltävät yöt olivat aikamoista lastenhuoneessa ravaamista, ja aamuisin vauva herätti itkullaan.
Muutettiin viikko sitten uuteen isompaan asuntoon, sillä kakkosen laskettu aika on kesällä. täällä uudessa asunnossa poika on urheasti nukkunut ensimmäistä kertaa omassa huoneessaan, ja nyt siis vihdoin alkaa sujua, kun jätin yöimetyksen pois.
Koira joka ei ole tehny sisälle kuukausiin , oli kakannu ja pissannu lattialle. Minä raskaana ja voitte kuvitella miten hyvältä se haisee. Menin putsaamaan sitä läjää, niin seuraavaks sitä oli kädessä. Meni hermo. Pikkasen raivosin ja mussutin kovaan ääneen. Lapsellista, tiedän. Mutta tämmöset herätykset ei oikein nappaa.
ja isäntä herättää et tuolla se tiellä räkyttää :/ Sit heräs kuopus ja kohta kokoväki.. se niistä pitkistä yöunista, hohhoijaa!
nukuin yön hyvin, vaikka olen viimeisilläni raskaana ja heräsin siihen, kun poikkeuksellisen hyväntuulinen parivuotias tuli halaamaan minua puoli yhdeksän aikaan.
On nukkunut aina meidän vieressä, mutta nyt kaksi yötä pinniksessä ja hyvin meni. Tuli sit viereen juomaan aamumaidon (pullosta), yöllä ei siis enää herää. Nukuttiin vielä pari tuntia:)
Poika tuli!
Ystävämme saivat aamulla pienen pojan ?
Ihana aloitus aamulle :)
Olen jo juonut kahvit ja lukenut Hesarin ja odottelen että muu perhe (mies, lapset 13v, 12v ja 10v) heräisivät.
pikku likka (11kk) oli repinyt yökkärin sekä vaipan pois ja kakannut sänkyyn, niin ja kello oli 6.40.
vauva alkoi vieressä höpötellä ja hymyillä minulle.
Alkoi pyörimään ja veivaamaan konttausasennossa edes takaisin itseään.
Kovin kauaa ei pysty enää pötköttelmään, kun vauva menee minne vaan ja tietysti vielä repii hiuksiani ja nenääni. Mutta kiva herätys oli.
Nukuin poikkeuksellisesti huonosti viime yönä, stressiä pukkaa ja aivot laukkaa. Puoli kaksi heräsin vessaan, puoli neljä syömään "iltapalaa" (hirveä nälkä, jäi iltapala syömättä...). Viiden aikaan totesin, että eiköhän tämä pyöriminen saa riittää ja nousin hiljaiseen kotiin tekemään opiskelujuttuja. Perhe heräsi kahdeksan korvilla. Kunpa aina pärjäisin näin vähilä unilla; kyllä olisi tehokasta! Normiminimiunitarve 8-9 tuntia...
taapero 1,8 kk heräsi. Ehdin just ylös ja aloittamaan aamua niin 7 pv tyttö heräsi myös. Siinä keität aamupuuroa, imetät ja annat taaperolle huomiota. Mies nukkuu tyytyväisenä ja sai hanurinsa vasta klo 8 liikkeelle hienoisen huomauttelun jälkeen. Nyt rauhallista ja oma hetki käsillä. Kohta se taas alkaa, arki : )
Antoi pusun poskelle ja pyllyyn :-)
Kuulin laittavan kahvin porisemaan ja nousinkin myös itse kahvilla. Kertoi miten paljon minua rakastaa ja lähti. Kaikki 4 lasta vielä nukkuivat.
No, termiitti mitään nukkunu ja vaipassa oli kakkakin.
Nousin siis ylös 7.45.
kakka on vaipassa. Tämä sama toistuu aina viikonloppuaamuisin, kun lapsi herää ennen minua.