Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hikoilu ja menkat!

Vierailija
20.03.2010 |

Onko kenelläkään muulla yöhikoilua ennen menkkojen alkua ja ensimmäiseinä vuotopäivinä? Itsellä on ja on todelle inhottava oire. oon miettinyt, liittyvätkö nämä pillereihin vai onko minulla joku hormonihäiriö??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään usein yöllä ja rintakehä on ihan hikimärkä, muuten en ole hionnut. Tosin sellaisia kuumia hikoilutuspuuskia tulee alkupäivinä välillä.

Vierailija
2/4 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ole alle 30vee. Oon oikeasti miettinyt, että onko tää joku hormonihäiriö vai liian aikaisesti alkaneet vaihdevuodet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

gyne suositteli kokeilemaan Menohop-valmistetta (muistankohan nimen oikein) ja oireet katosivat... ei kuulemma voi olla vaihdevuosia vielä, minullakaan. Ja olen tuo yli 4-kymppinen.

Vierailija
4/4 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hikoilen ennen menkkoja. Minusta ei ole mikään "sairaus" vaan jotain hormoneihin liittyvää :)

N. viikko ennen menkkoja naamaan tulee muutama finni, 1-2 päivää ennen ja menkkojen aikaan hikoilen yöllä ja on kuuma (vaikka oikeasti ei ole vaan sama lämpötila asunnossa mitä aina) ja hiukset näyttävät pari päivää rasvaisilta vaikka joka päivä suikusssa käyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme