Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

veljen vaimo sanoi minua "läskiksi"- painoindeksini on 26...

Vierailija
28.05.2008 |

...haloo...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen vaimolla on erittäin huonot käytöstavat ja sulla muutama ylikilo.

Vierailija
22/26 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta veljesi vaimolla ei ole käytöstapoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksi ja "5 kg ylipainoa" eivät vielä kerro koko totuutta. Esim. painonvartijoiden normaalipainomääritelmän mukaan minä (165cm) voisin painaa 68kg olematta ylipainonen. Nyt painan 62 ja en ole mikään erityisen hoikka (57kg olisi ihannepainoni omasta mielestäni).

sinun "oma ihannepainosi" ei tarkoita sitä, että kaikkien muidenkin tulisi asettaa ihannepainonsa normaalin rajoja selkeästi alemmaksi.

Se, että SINÄ tunnet olevasi "ei erityisen hoikka", ei tarkoita, ettei joku toinen samassa painossa (joka on kuitenkin normaalirajojen sisällä) voisi ja SAISI tuntea itseään hoikaksi ja hyvännäköiseksi.

Olen 168 cm pitkä, pahimmillaan olen painanut 112 kg. Kyllä hitto soikoon tunsin itseni HOIKAKSI painaessani laihdutuksen tuloksena 74 kg!! SINÄ tietenkin olet sitä mieltä, että olin silloin edelleen tajuton läski, jonka olisi ollut hyvä painaa korkeintaan 60 kg ennen kuin olisin saanut olla tyytyväinen.

Kannattaisko olla tyytyväinen siihen, että on normaalirajojen sisäpuolella, eikä käyttää energiaa kuviteltujen "ylikilojen" miettimiseen.

Vierailija
24/26 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin johan on törppöä käytöstä.

Itse olen aika samoissa mitoissa kuin ap, painoindeksini n.26 (muistaakseni?)ja 170cm pitkä. Kiloja siis n.72,5-73.

En pidä itseäni "läskinä", mutta kyllä muutamia liikakiloja on. Pikkuhiljaa yritän rukata painoa alemmas, joku 68kg tuntuisi nyt hyvältä. Tällä hetkellä olo on epämukava, tosin vuoden alusta on paino jo tippunut n.4,5kg joten suunta hyvä.

Kun tiedän että oloni on parempi kun vaatekoko on n.38 (ja niissä mitoissa olen ollut joskus kyllä), niin pyrin pääsemään siihen "mukavuustilaan" jälleen.

Vierailija
25/26 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalipainoon.

Sama kuin väittäisi, että bmi 18-19 on kuolemansairaan laiha.

Vierailija
26/26 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- lihava

- ylipainoinen

- läski

- tukeva

- runsas

- tynnyri

- XL

- jumbo

Mikään näistä ei ole nykyisessä kulttuurissamme positiivinen ilmaus, mutta voivat pitää ap:n kohdalla paikkaansa.

Oletko loukkaantunut siitä, että sukulaisesi sanoi totuuden vai etkö mielestäsi ole läski?

Itse olen laiha, hoikka, rimpula, tissitön, luuviulu jne. muiden mielestä ja olenkin sitä kaikkea. En kuitenkaan vieraampia ihmisiä arvostele painon mukaan. En myöskään valehtele, että he olisivat normaalipainoisia, jos se ei siltä näytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi