Saako luottohäiriöinen ihminen luottokorttia?
Onko kellään tietoa (varmaa, kuultu tai huhupuhetta) että saako luottohäiriöinen ihminen luottokorttia suomalaisesta pankista? Olen 22v ja minulla on 1,5v lapsi ja määräaikainen työpaikka ja tarvetta olisi noin 1500e luotolle.
Kommentit (24)
Takaaja tai sitten ehkä joku korkeakorkoinen joustoluotto voisi tulla myönnetyksi..
Tottakai on ollutnoma vika jos ja kun luottotiedot on mennyt, muttei tarvitse tylyttää.
Ihmisillä voi olla monta syytä miksi on asiat menneet kuten on mennyt.
Ja se ei todellakaan tarkoita, että jos kerran on sössinyt ai voi koskaan luottaa.
Olen vierestä katsellut miten sellainen vaan lamaannuttaa ihmisen täysin.
Helppo jeesustella ja arvostella.
Tsemppiä heille, jotka ovat noin rajun jutun kokemaan
Jos noin nuori, luottotiedoton määräaikaisessa työssä oleva ja lapsen omaava henkilö kyselee mammafoorumilta luottokortin saamisesta niin ei tarvitse olla kokenut riskienhallinan ammattilainen tietääkseen, että tässä nousee todella iso punainen varoituslippu kenelle tahansa luotonantajalle ja ihan syystä.
Luottoriskien arviointi perustuu tilastollisiin tosiasoihin. Se voi tuntua epäreilulta, mutta yhdellä luottokortin myöntävällä taholla on käsittämätön määrä rahaa koko ajan tuolla ulkona velallisilla ja siitä pitäisi mielellään saada kaikki takaisin ja vielä vähän korkoja. Kun saat luottoa, se on kuin joku vieras antaisi sinulle lompakkonsa täynnä rahaa ja olettaisi että palautat sen täynnä rahaa plus muutamia kolikoita korkojen muodossa joiltakin lisää. Kaikki eivät tee niin.
Tiedän että tämä on rumasti sanottu, mutta sen oman takapuolen myynti voi ihan oikeasti olla varteenotettava vaihtoehto, jos on akuutti rahapula. Siinä hyötyvät kaikki.
Saa mutta ei varsinaisella luottoominaisuudella. Ajaa kuitenkin saman asian:
http://www.lainaton.com/kulutusluotto-vai-luottokortti/