Saako luottohäiriöinen ihminen luottokorttia?
Onko kellään tietoa (varmaa, kuultu tai huhupuhetta) että saako luottohäiriöinen ihminen luottokorttia suomalaisesta pankista? Olen 22v ja minulla on 1,5v lapsi ja määräaikainen työpaikka ja tarvetta olisi noin 1500e luotolle.
Kommentit (24)
Ittellä on kans luottotiedot menny ja tarvisin sellasen n.3500€ lainan. Onko mahista saada jostain? Töissä oon määräaikasena, ehkä mahollisesti koht vakituisena. Kiitos!
...tai siis maksuhäiriöisenä luottokorttifirmojen automaattireittaus jo tekee hylyn. Ja aika moni pankkikaan ei anna vakuudetonta luottoa, jos luottotiedot on menneet. Sen sijaan, jos sulla on reaalivakuutta (kiinteistö, osake tms) niin niitä vastaan voit saada luottoa tai hyvätuloinen takaaja. Terveisin pankkilainen
Luottotiedottomalla ei ole luottoa. Ymmärrättekö? Pankit ja muut rahoitusfirmat EI VOI LUOTTAA ko. henkilöön.
että ketään ei kiinnosta antaa lainaa ihmisille jonka luottotiedot ovat menneet?
Luottotietoja ei todellakaan menetä helposti, vaan siihen on syyt. Jos aiemmin on ryssinyt taloutensa, niin miksi nyt sen hoitaisi hyvin?
+Luottotiedot palaavat tietyn ajan jälkeen takaisin jos on hyvin maksunsa hoitanut --> miksette voi siihen saakka odottaa että saatte lainan?
Lainaa voitte pyytää joltain tutultanne joka luottaa teihin ja maksukykyynne.
itselläni on takausvelkoja, joita en saa maksuun, en sitten millään.
nr 9
jos siitä huolimatta saisi lainaa? Eikö se kuitenkin kerro ihmisestä jotain? On tietenkin monenlaisia elämäntilanteita, jossa ihminen voi luottotietonsa loppujenlopuksi menettää, mutta siihen tarvitaan aika pitkä aika ja lisäksi mikäli syy on esim sairastuminen tms voi asian aina yrittää sopia tai hoitaa, ettei sitä pääse tapahtumaan.
Kerrotko AP mihin tarvitsisit lainaa, niin voisimme täällä miettiä, miten voisit selviytyä tilanteesta ilman lainantarvetta?
jos ottaa taatakseen, ottaa maksaakseen eli taata vain laina, jonka tietää pystyvänsä maksamaan. Mutta niinkin on usein käynyt, että sekä alkuperäinen velallinen että takaaja ovat köyhtyneet, jolloin takausvastuu käykin ylivoimaiseksi.
Itse en suostuisi takaajaksi enkä pyytäisi keltään yksityishenkilöltä takausta omiin lainoihini. (Todellisuudessa minun ei tarvitse päätäni vaivata takaaja-asioilla, koska en saisi mistään lainaa!)
itselläni on takausvelkoja, joita en saa maksuun, en sitten millään.
nr 9
Mutta mulla on luottohäiriömerkintä ja pankkikortti, johon olisin saanut myös luotto-ominaisuuden, mutten ottanut.
Syy: Pankki katsoi, että olin oppinut virheestäni, olin aktiivisesti sopinut maksujärjestelyjä ja jo yli vuoden ajan tunnollisesti joka kuukausi lyhentänyt velkojani. Lisäksi minulla oli säännölliset tulot.
Luottoraja olisi minulle ollut 500€/kk.
Luottotiedot on mennyt, mutta minulla oli töissä käyvä takaaja. Maksan lainaa 70€/kk ja se lähtee aina suoraan lapsilisistä. Tuon maksamisessa menee miltei 5v
jos on esim. hyvä takaaja. Asioihin vaikuttaa myös se onko luottohäiriömerkinnän aiheuttanut saatava jo maksettu ja kuinka tuore merkintä on. Kysyä kannattaa varmasti.
Joo. Se on rahan mahti. Satasen kavalluksesta saa suuremman tuomion kuin murhasta.. Siis kaikkiaan
Täältä saa, mutta toki vaatii sen, että sinulla on rahaa "pantiksi":
http://evo888.com/luottokortti/ Tutulla luottotiedottomalla on tuolta luottokortti joka on siis ihan tavallinen Visa. Jonkun vakuusmaksun sinne joutuu maksamaan, mikä on ilmeisesti yhtä suuri kuin kortin luottoraja. Eli tällainen kortti ei tietenkään auta jos tarvitset lainaa, koska sinne joutuu maksamaan ensin itse vakuusmaksun.
- minulla on ollut luottotietomerkintä nyt 8 vuotta. Olen maksanut kaikki ulosotot ja muut maksut pois. Saanut perintäyhtiöiltä maksettu merkinnät luottotietorekisteriin ym, eikä vieläkään ole mahdollisuutta saada mitään luotollista korttia. Tulot ovat olleet jo 7 vuoden ajan vakaat ja kohtalaiset, mutta ei auta.
Vanhoista virheistä täällä saa maksaa kauan.
- minulla on ollut luottotietomerkintä nyt 8 vuotta. Olen maksanut kaikki ulosotot ja muut maksut pois. Saanut perintäyhtiöiltä maksettu merkinnät luottotietorekisteriin ym, eikä vieläkään ole mahdollisuutta saada mitään luotollista korttia. Tulot ovat olleet jo 7 vuoden ajan vakaat ja kohtalaiset, mutta ei auta.
Vanhoista virheistä täällä saa maksaa kauan.
tavasta hoitaa raha-asiansa. Ihan oikeasti mitä sä ajattelit. Luottokortin saa jos on vakituisessa työssä ja luottotiedot kunnossa.