Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä akateemiset antavat

Vierailija
20.03.2010 |

itsestään taas hyvän kuvan av:llä!

Ollaan niin maailmanomistajia, pinnallisia, teennäisiä ja tuomitsevia!

Hävettää myöntää olevani akateeminen!

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät he ole yhtään parempia ja fiksumpia!

Itse pääsin lunttaamalla yliopistoon sisälle ja nyt olen FM. Siellä pärjää kuka tahansa.

Vierailija
2/54 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä mka voit tietää, et me ollaan akateemisia?

kirjoittavat olevansa akateemisia. taitavat siis valehdella?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

akateemisuus ole nykypäivänä "paremmuuden" merkki. Yliopistoon (lääkistä ja lakia lukuunottamatta)

pääsee kuka vaan.

Vierailija
4/54 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulle on kyllä yks lysti, millaisen kuvan muut akateemiset antavat itsestään. En automaattisesti tunne yhteenkuuluvuutta jokaisen akateemiseen ihmiseen vain sen takia, että olemme kouluttautuneet samalla asteella.

Typerä aloitus, ap.

Vierailija
5/54 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en lähtisi kovin laajoja ihmisryhmiä tämän perusteella leimaamaan. Hyvin suuri osa kaikista av-kirjoituksista on niin inhottavia, että jos tämän perustella arvioisi niin ihmiskunta ylipäänsä olisi hyvin vastenmielinen.

Vierailija
6/54 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsestään taas hyvän kuvan av:llä!

Ollaan niin maailmanomistajia, pinnallisia, teennäisiä ja tuomitsevia!

Hävettää myöntää olevani akateeminen!

kyllä todella ylimielisiltä omien kommenttiensa perusteella. Hienoa, että joku akateeminen kehtaa tunnustaa ettei kuvittele olevansa älykkäämpi kuin muutkaan

Vierailija
7/54 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omituiselta ja vastenmieliseltä öykkäriporukalta. Tämä on kärjistymien ääriesimerkki tämä AV-palsta.

Vierailija
8/54 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olisin sitä myös siinä tapauksessa, että en olisi akateeminen. Ei älykkyys riipu koulutuksesta, vaikka yleensä älykkäämmät ihmiset opiskelevat pitempään, koska se on heille mielekästä ja helppoa. Ja miksi ihmeessä ap kuvittelee, että akateemiset ihmiset eivät voisi olla inhottavia ja ilkeitä, teennäisiä ja tuomitsevia? Jumaliksiko arvelit ihmisten siellä yliopistossa muuttuvan?

Vierailija
9/54 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan käydä lukemassa :)

Vierailija
10/54 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no sen, että on halunnut opiskella jotain yliopistossa. Mutta älykkyydestä tai ihmisestä muuten se ei kerro mitään. Kata Kärkkäinen (tai mikä hän nykyään onkaan) on Mensan jäsen, samoin moni muu ei-akateeminen, yksinkertaisena pidetty. Itse olen kyllä akateeminen, FM, mutta mielestäni ihan peruskeskivertotavis.

No, yksi juttu erottaa akateemiset usein muista: kriittisyys. Ei tulisi mieleenkään uskoa kaikkea, mitä joku todeksi väittää. Ja ei-akateemisten herraviha, mihin ikinä perustuukin, tuntuu vieraalta.

Vierailija
11/54 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli poikkeus vahvistaa säännön. Minua ärsytti jopa yliopiston opettajat, vaikka eivät ole herroja ensinkään. Kaikki viranomaiset, poliittiset toimijat ja jopa pelastusarmeijalaiset aiheuttavat karseita pahoinvoinnin tunteita. Jos mitään, herravihani paheni yliopistolla.

Vierailija
12/54 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin ärsyttää tämä ketju, jossa annetaan sellainen kuva, että akateemiset ovat parempaa porukkaa, jotka eivät huolisi muita kuin korkeasti koulutettuja miehiä ja katsovat halveksuvasti Satuhäiden kaltaista miestä. Onneksi siellä oli muutama poikkeus tapaus!

I

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1138797/satuhaat_ket…

Vierailija
13/54 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin ärsyttää tämä ketju, jossa annetaan sellainen kuva, että akateemiset ovat parempaa porukkaa, jotka eivät huolisi muita kuin korkeasti koulutettuja miehiä ja katsovat halveksuvasti Satuhäiden kaltaista miestä. Onneksi siellä oli muutama poikkeus tapaus!

I

<a href="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1138797/satuhaat_ket…" alt="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1138797/satuhaat_ket…">http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1138797/satuhaat_ket…;

ärsytti toi sama juttu! Olemme mieheni kanssa molemmat kielenkääntäjiä ja miehelläni on musta pitkä tukka ja parta, lävistyksiä ja tatskoja. Alkoholi maistuu molemmille silloin tällöin. Välillä otamme parit arkenakin. On todella typerää luulla, että kaikki akateemiset haluavat sliipatun pukumiehen tai että kaikki akateemiset miehet olisivat sellaisia.

Vierailija
14/54 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pääsin lunttaamalla yliopistoon sisälle ja nyt olen FM. Siellä pärjää kuka tahansa.

Heh, niin siis HE eivät ole yhtään parempia. Jos kuuluisit akateemisiin olisit kai kirjoittanut Me ;) Juu, vaikka lunttaamalla pääsisi sisään niin tuskin kaikkia opintoja kuitenkaan pystysi lunttaamalla suorittamaan...

Vierailija
15/54 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, niin siis HE eivät ole yhtään parempia. Jos kuuluisit akateemisiin olisit kai kirjoittanut Me ;) Juu, vaikka lunttaamalla pääsisi sisään niin tuskin kaikkia opintoja kuitenkaan pystysi lunttaamalla suorittamaan...

puhe oli heistä eli av:n pinnallisista akateemisista, ei meistä normaaleista akateemisista, jotka eivät kehu itseään.

Maalaisjärjellä pärjää yliopistossa ei älyllä!

HEH!

Vierailija
16/54 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lävistykset ovat kyllä hyvin white trashiä, olit sitten akateeminen tai et.

Vierailija
17/54 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhe oli heistä eli av:n pinnallisista akateemisista, ei meistä normaaleista akateemisista, jotka eivät kehu itseään.

HEH!

minäkin sen ymmärsin. Akateemiset voidaan jakaa meihin ja heihin.

Vierailija
18/54 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEH!

Juuri maalaisjärkeähän ei akateemiset käytä, onneksi. Maalaisjärki kun tarkoittaa sitä, ettei välitetä mistään tutkimustuloksista vaan tehdään kuten tehtiin sata vuotta sittenkin.

Vierailija
19/54 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun me ei tykätty siittä (järkyttävän epäsiististä) Satuhäiden sulhasesta? Sori ny siittä!

vaan yleisen käytöksen perusteella!

huonosti käyttäytyvät ihmiset ovat akateemisia? Kuuleha, mä väitä, että tällä palstalla huonosti käyttäytyvät ihmiset ovat huonosti käyttäytyviä ihmisiä, riippumatta koulutuksesta tai ammatista. Lapsellista leimata tietyllä asteella koulutetut ihmiset siksi tai täksi.

Eikö voitaisi antaa tämän ketjun vaipua jo unholaan, kun sen informaatio- ja viihdearvo on nolla.

mua ainakin ottaa toi av palstan akateemisten "paremmuus", pinnallisuus ja ylenkatsonta.

Esim. satuhäät; joka kirjoittaa "ettei kai akateemiset naiset sentään noin alas vajoa, ollaanhan me kaikkien yläpuolella"-tyyliin. Ei kyse ollut pitääkö siitä miehestä vai ei vaan se yleinen ylemmyydentunne häiritsee!

Eniten minuakin ärsytti tuo kommentti, että akateemisilla ei ole niin alhaista tasoa miesten suhteen!! tekeekö se miehestä ala-arvoisen, jos on duunari, parta, pitkä tukka, lävistyksiä ja tatuointeja? EI todellakaan.

Tuntuu, että osa av:n akateemisista halveksuu muita av:n naisia, koska heillä ei ole akateemista koulutusta. Ei se tee niistä muista tyhmempiä eikä ala-arvoisia. En ymmärrä miksi akateemisuudella kehuskellaan?!

Vierailija
20/54 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun me ei tykätty siittä (järkyttävän epäsiististä) Satuhäiden sulhasesta? Sori ny siittä!

vaan yleisen käytöksen perusteella!

huonosti käyttäytyvät ihmiset ovat akateemisia? Kuuleha, mä väitä, että tällä palstalla huonosti käyttäytyvät ihmiset ovat huonosti käyttäytyviä ihmisiä, riippumatta koulutuksesta tai ammatista. Lapsellista leimata tietyllä asteella koulutetut ihmiset siksi tai täksi.

Eikö voitaisi antaa tämän ketjun vaipua jo unholaan, kun sen informaatio- ja viihdearvo on nolla.

mua ainakin ottaa toi av palstan akateemisten "paremmuus", pinnallisuus ja ylenkatsonta.

Esim. satuhäät; joka kirjoittaa "ettei kai akateemiset naiset sentään noin alas vajoa, ollaanhan me kaikkien yläpuolella"-tyyliin. Ei kyse ollut pitääkö siitä miehestä vai ei vaan se yleinen ylemmyydentunne häiritsee!

Eniten minuakin ärsytti tuo kommentti, että akateemisilla ei ole niin alhaista tasoa miesten suhteen!! tekeekö se miehestä ala-arvoisen, jos on duunari, parta, pitkä tukka, lävistyksiä ja tatuointeja? EI todellakaan.

Tuntuu, että osa av:n akateemisista halveksuu muita av:n naisia, koska heillä ei ole akateemista koulutusta. Ei se tee niistä muista tyhmempiä eikä ala-arvoisia. En ymmärrä miksi akateemisuudella kehuskellaan?!

ei mun akateeminen mies ainakaan ole yhtään "parempi" kuin entiset raksamiehetkään. Täytyy sanoa, että kotitöissä niistä raksamiehistä on ainakin enemmän apua kuin akateemisista :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän