Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se taas alkaa: kevättä rinnassa ja romantiikan nälkä on huima!

Vierailija
20.03.2010 |

Olen onnellinen nainen, naimisissa ja kahden lapsen äiti. Vaan kun nyt on taas sellainen romantiikan nälkä että oksat pois.

Katson sydän läpättäen romanttisia ohjelmia ja huokailen kun kemiat kohtaa ja pari saa ensisuudelman jne. Huoh...

Olen kuin kissa pistoksissa kun kaipaan jotakin vipinää omaan elämääni. En pettämistä, herran tähden, vaan flirttiä ja silmäpeliä, jotain pientä jännitettä. Sellaista viatonta ja piristävää.

Mulla iskee tämä joka kevät hyvin voimakkaana. Kesän tullessa se menee ohi ja alkaa taas seuraavana keväänä. Olen ihan toivoton :) Nyt olen taas yksin lasten kanssa kotona ja haaveilen että pääsisin vähän flirttailemaan ja saamaan huomiota.

Ei kannata haukkua mua, siitä ei ole mitään hyötyä. Kerta kaikkiaan mulle puskee kevättä rintaan ihan hulluna. Flirttailin jopa pomolleni ja työkaverilleni! Mietin vaatetusta hullun lailla ja haluan olla tyylikäs. Jotta tämä pieni kevätflirttini toisi mahdollisimman paljon vastinetta.

Että tällainen avautuminen tänään! Pitäisi etsiä, löydänkö vuosi sitten tekemäni aloituksen samasta aiheesta, saattaisi osua kalenterissa aika samaan aikaan :D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät on :)

Vierailija
2/2 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on taas aurinkoisine hymyineen istumassa terassilla ja vinkeästi vinkkaa silmää lyhythameisille viehättäville rouville. Silmän iloa luvassa, kun naiset hehkeimmillään liihottavat kesäkaupungissa, hiekka tuoksuu kuumalta ja aurinko lämmittää ihoa raukeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan