Mies maistuu pahalta
Isäntä tykkää kun otan siltä suihin, nielemään en ala ja sekin on sille ihan fine. Itse en suihinotosta juuri piittaa, mutta isännän mieleksi tietysti joskus palvelen näin.
Ongelma on vaan siinä, että mua melkein ällöttää vehkeiden makukin. Isäntä huolehtii hygieniastaa ja on ihan perus siisti, mutta maku on silti vaan paha. Neuvoja?
Kommentit (4)
slerssi. Otan suihin, usein ja mielelläni ja nielen. Oon huomannut että krapuoloissa jos mies on, niin spermakin maistuu pahalta. Mutta esim tänään ei mitään ongelmia, puhdas kalu ja ihmeen lämmin sperma.
se ei maistu millekkään. JA oma mieheni ei syö punaista lihaa vaan kanaa, paljon hedelmiä, kasviksiä ym. Mälli maistuu ihan sokeriliemeltä. Oikein mielellään otan poskeen ja nielen :)
Exä taas joka oli läski ja mussutti makkaraa/lihaa, rasvaa ym, niin mälli maistui aina todella kitkerälle ja pahalle.
jospa uittaisit pimpussasi ensiks.Antaisit eskarin muhia kunnolla sisälläsi.Hekuman lopussa voisit kääntää mulkeron kaulalle.Lastin purkauduttua hiero kädelläsi rintoihisi.Tarjoa sitten sormesi miehesi suuhun. :)Tai tarjoudu ostamaan maku kondomeita.Kumpi maistuu pahemmalle litku vai sitkeä mälli?
Jotkut miehet maistuu paremmalta kuin toiset. Miehen ominaismakua ei saa vaihdettua (paitsi jos johtuu huonosta hygieniasta, mikä ei teidän tapauksessa ollut syynä).
Hyvältä maistuvaa miestä on ihana ottaa suihin!