Missä oikeat MIEHET on?
Olen tässä miettinyt, että minne oikeat miehet ovat oikein menneet piiloon?
Oikeilla miehillä tarkoitan sellaisia miehiä, jotka eivät pelkää naisen seksuaalisuutta.
Sellainen kuva mitä media välittää siitä, että miehet olisivat koko ajan halukkaita ja naiset vastahakoisesti suostuvaisia velvollisuuden suorittajia ei pidä ollenkaan paikkaansa!
Olen väsynyt siihen, että minun täytyy peitellä seksuaalisuuttani. Minun täytyy esittää olevani vähemmän halukas kuin olen, jotta en pelota miestä! Niin ahdistavaa!!!
En koe olevani mikään nymfomaani, pikemminkin ehkä huono-onninen. Uskon vielä vakaasti, että jossain on sellainen mies, jonka kanssa voisin olla oma itseni. Jos olet sellainen mies ilmoita itsestäsi ja palauta mun luottamus elämään! Ja tämä ei ole mikään vitsi, vaan tarkoitan ihan oikeasti, enkä ole äiti vaikka tänne palstalle kirjoittelen, mutta täällä on niin hurjia juttuja, että ehkä yks tällainenkin kestetään.. :) Jään jännityksellä odottamaan: kate_beckinsale_in_finland@hotmail.com
Kommentit (15)
jotka omaavat normaalinkokoisen,seisovan kalun??
Kysyy eräs nainen??Kuka on kiinnostunut>??
etsinnässä!!
Itselläni on juuri sellainen vaimo, joka ei jostain syystä kehtaa tuoda esiin täyttä seksuaalisuuttaan. Olen kyllä vuosien saatossa oppinut tietämään mistä vaimoni tykkää, mutta koskaan, siis koskaan vaimoni ei pyydä minua tekemään mitään niistä.
Jos esim vaimoni haluaa suuseksiä, niin hän saattaa parhaimmillaan pyytää hieromaan reisiään tms. Joskus hän jopa yrittää peittää orgasminsa, mutta huomaan sen kyllä pimpin tykytyksestä ja vaimeasta voihkinnasta.
Olen yrittänyt kovasti saada vaimoani vapautumaaan, mutta melko tuloksetta.
Itse miehenä en ymmärrä tuollaista peittelyä. Minusta olisi vain hienoa, jos nainen todella vapautuisi estoistaan.
Tuota juuri tarkoitan, eli estynyt nainen on enemmän vaimomatskua.. :) Niin se vaan on, mutta haluan taistella sitä vastaan, ja mistä se pohjimmiltaan oikein johtuu? Angelina Joliekin on joutunut odottelemaan aika kauan, koska kaikki miehet ihailee vaan kaukaa ja pelkää...
Oletko muka oikeasti pelottanut miehiä seksuaalisuudellasi? Minun kanssani saisit olla vapaasti, mutta olen jo varattu. Yritän vapauttaa naistani rajoittuneisuudestaan. Olisin sinunlaisesta onnellinen.
samaa naisen tukahdutettua viettiä olen kironnut. Välillä tuntuu kuin olisin yksin siellä sängyssä tai seurana ois jokin nukke, joka kyllä suostuu kaikkeen, mutta ei oma-aloitteisesti tee mitään.
Opettele siinä sitten kumppanille parhaiten sopivat otteet, kun kaikki mitä teet on "ihan kivaa" tjsp.
Olisikin sellainen petikaveri, joka saisi suunsa auki, tai muilla tavoin kykenisi näyttämään mitä haluaa.
Minä en koskaan ole peitellyt seksuaalisuuttani joka ei edes ole perinteisen naisellista vaan olen hyvin dominoiva ja aktiivinen, ja kyllä silti on ihan seuraa löytynyt ilman tosiolemukseni peittelemistä.
Minä en koskaan ole peitellyt seksuaalisuuttani joka ei edes ole perinteisen naisellista vaan olen hyvin dominoiva ja aktiivinen, ja kyllä silti on ihan seuraa löytynyt ilman tosiolemukseni peittelemistä.
kirjoittajaa;)
Täällä ollaan, laitan s-postia tulemaan.
Itse olen juuri tuollaista kaivannut, vaan en ole löytänyt.
olen minäkin aina ollut ja törmännyt ihan samaan kuin ap eli jotkut miehet pelkää ja joillekin se luo liikaa suorituspaineita. Monille miehille vaan on niin lujaan iskostunut se käsitys, että miehen kuuluu olla se aloitteellinen ja aktiivinen osapuoli, naisen sitten se joka "antaa" (tai on antamatta). Yksi suhde meni niin että ensimmäinen puoli vuotta pantiin kuin kanit. Sitten miehen kiinnostus lopahti ihan täysin, mitään syytä ei ensin pystynyt kertomaan. Kun sitten pakotin puhumaan niin syyksi sanoi "kun sua ei kiinnosta mikään muu, aina vaan pitäisi panna. Sä et edes ajattele muuta kuin seksiä!". Ja meillä siis oli ihan normaali suhde, ei mikään pelkkä seksisuhde. Mutta olihan se varmasti hirveätä jos nainen halusi edes kerran viikossa seksiä...
Nyt puolisen vuotta olen ollut suhteessa miehen kanssa joka nauttii siitä että olen seksuaalinen, halukas ja aloitteellinen. Mutta kuitenkaan seksi ei ole kummallekaan mitään pakkopullaa, jos väsyttää tai ei muuten huvita niin kumpikin voi sen sanoa, silloin voidaan köllötellä vierekkäin ja nauttia läheisyydestä (vaikka hyvin usein se tietysti saattaa johtaa muuhunkin...) ja siirtää se seksi tuonnemmaksi. Yleensä se on ilta kun väsyttää ja molemmat tietää että aamulla on sitten kunnolla herkkua tarjolla kun kumpikin nukkunut yön hyvin! Ja voihan sitä seksiä harrastaa ihan milloin vaan, miksi aina illalla?
N43
Melkein ahdistavaa lukea sun kirjoitusta, varsinkin kun olet minua 15 vuotta vanhempi, eli asiaa ei vaan pääse pakoon... Todella todella ahdistavaa. Ihmisen naamasta ei valitettavasti pysty päättelemään miten hän lopulta seksiin ja itseensä suhtautuu. Sen kyllä tiedän, että maailma olisi paljon parempi paikka, jos olisi olemassa keino, jolla samalla tavalla ajattelevat voisivat tavata.. Epäsuhtaisia pareja on aika paljon.. Mutta usein ihmiset haluis, että tapaamiseen liittyisi jokin taijanomainen elementti, joten paljonhalukkaat.fi -nettisivun perustaminen tuskin olisi oikeasti toimiva idea.. :) Tai sit pitää lähettää lääkefirmoille pyyntö siitä, että keksisivät lääkkeen siihen että haluais olla vihannes..
Älä missään nimessä alenna omaa halua, jos ei todellakaan ole onnellinen siinä yhdessä suhteessa missä ei saa tarpeeksi haluillensa vastinetta niin sopeutuminen ei ole ratkaisu vaan Plan B. Kuitenkaan varasuunnitelma ei koskaan ole niin hyvä kuin alkuperäinen. Eräs kaverini kerran sanoi kun sanoin sopeutuvani silloiseen suhteeseeni "elä perkele ala siihen! siitä et tule muuta kuin onnettomaksi." Ihan oikeassa hän loppujen lopuksi olikin.
Kauan siinä voipi mennä että oikeasti törmää siihen sellaiseen henkilöön joka haluaa seksiä samaan tahtiin kuin itse, mutta kyllä niitäkin ihmisiä on, meitä riittää =) niin kuin tuossa sanoit että se on aika hankala löytää sellainen henkilö, kuitenkaan ei ensimmäisenä esitellä itseään siten että minäpä haluan seksiä päivittäin :D se ois aika koomista, paitsi! tuosta tulikin mieleen, erään exäni kanssa meillä kävikin aikalailla näin, aloimme heti keskustelemaan seksistä ja kuinka paljon sitä pitää olla suhteessa, ja tuon keskustelun kävimme heti ekalla tapaamisellamme ja yks kaks huomasimme että sitä seksiähän riitti ;) mutta tosiaan aikamoista lottoamistahan se on nuitten halujen kohilleen saamisen kanssa, joskus tärppää toisinaan ei ;)
m25
Puhutaan siitä, että "kemiat kohtaavat". Ja usein eivät. Omassa entisessä avioliitossani (joka silti kesti käsittämättömät 18 vuotta) nautittiin ensin vimmatusti seksistä, sitten minulle tuli stoppi ja exäni ratkaisi asian ottamalla panokumppanin töistä. Syy, miksi haluni laantuivat, eivätkä oikein koskaan enää palautuneet varsinkaan exän syrjähypyn jälkeen eivät olleet niinkään kiinni itse seksistä. Vaimostani tuli tyypillinen "nalkuttaja", joka huomautti aina ja kaikesta, lopulta jopa esitti kritiikkiä sänkypuuhista. Se vei tyystin halut tunnetuin seurauksin. Yritin myöhemmin vielä syrjähypyn jälkeenkin lasten takia, mutta lopulta päädyttiin eroon. Nyt olen kolmisen vuotta seurustellut naisen kanssa, joka ei nalkuta, ei vaadi, eikä painosta millään elämänalueella. Meillä on aivan loistavaa seksiä, jo kolmen vuoden ja kuuden kuukauden ajan. Olemme henkisesti yhtä, joten on helpompinauttia myös seksistä. Sitä on riittänyt, mutta tietysti haluja pitää pitää yllä. Kliseisesti kumppani pitää hurmata jatkuvasti uudelleen. Myös puhuminen kannattaa. Tänään viimeksi puhuttiin seksifantasioista, mikä purkautui muutamana reippaana aamuaktina.
miehet on menneet oikeille naisille miehiksi ja eivät keiku missä sattuu vaan ovat valittunsa kanssa
jotka omaavat normaalinkokoisen,seisovan kalun??
Kysyy eräs nainen??Kuka on kiinnostunut>??