Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satuhäät-ketjusta: Pitääkö akateemisesti koulutetut naiset asiallisemmista miehistä

Vierailija
19.03.2010 |

ja amm.koulutuksen saaneet naiset tuollaisista pitkälettisistä miehistä?

Tällainen mielikuva itselläni on. Tuollainen pitkälettinen, lävistyksiä, kiltti omissa häissää,(ks. kuvaus edellisestä ketjusta) tyylinen mies ilmeisesti iskee enemmän vähemmän koulutettuun naiseen??

Olenko väärässä?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis otaksuen, että kävit kipin kapin googlaamassa "akateemikon" oikeasn merkityksen.

opiskelen viidettä vuotta ja olisin hyvin voinut kutsua itseäni akateemikoksi! Näin fiksuja akateemiset sitten on!

Vierailija
42/52 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta akateemisena naisena mulla on ollut vaiheeni. Välillä tuntui että pystyin ihastumaan vain ns. boheemin oloisiin, sitten oli vaihe jossa pukumies kiihotti. Nykyinen mieheni on vähän siitä puolivälistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en tiedä miltä joku jannu Satuhäissä näytti, en ole katsonut, mutta jos olisin itse skotti niin pitäisin erittäin paljon siitä jos mieheni olisi ollut kiltissä häissämme.

Vierailija
44/52 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana deittailin kauppakorkealaisia, mutta sitten niiden jäykkyys alkoi ärsyttää ja vaihdoin boheemiin pitkälettiseen humanistiin.

mutta akateemisena naisena mulla on ollut vaiheeni. Välillä tuntui että pystyin ihastumaan vain ns. boheemin oloisiin, sitten oli vaihe jossa pukumies kiihotti. Nykyinen mieheni on vähän siitä puolivälistä.

Vierailija
45/52 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli mieleen, että millainen kuva joillain ei-akateemisilla on akateemisista.

Luuleeko joku oikeasti, että kaikki korkeasti koulutetut ovat samanlaisia. Mun tuttavapiirissäni on useita akateemisia ja rock-henkisiä miehiä, jotka viihtyy hyvin tuopin tai "parinkin" ääressä. vähän kuin Satuhäiden sulhanen. Toki on niitä asiallisiakin. Ja naisiakin vähän joka lähtöön.

Ihan outo keskustelu mun mielestä...

T: lävistetty ja tatuoitu FM, jonka mies on samanlainen :)

Vierailija
46/52 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis otaksuen, että kävit kipin kapin googlaamassa "akateemikon" oikeasn merkityksen.

opiskelen viidettä vuotta ja olisin hyvin voinut kutsua itseäni akateemikoksi! Näin fiksuja akateemiset sitten on!

meillä proffatkin puhuvat meistä akateemikoista. Minäkin olen aina luullut, että akateeminen ja akateemikko ovat sama asia. Olen sentään gradua vaille valmis!

Vierailija
47/52 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä proffatkin puhuvat meistä akateemikoista. Minäkin olen aina luullut, että akateeminen ja akateemikko ovat sama asia. Olen sentään gradua vaille valmis!

ja piti vielä vastata kysymykseenkin.

Mun mielestä toi mies oli tosi hot. Ottaisin mieluusti itselleni vaikka kalja ja tupakka maistuisikin.

Vierailija
48/52 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini sanoi minulle aikoinaan, että "älä ota akateemista miestä niin kuin hän otti vaan ota perusduunari,heistä on muuhunkin kuin keskustelemaan ja filosofoimaan!"

on kokemusta akateemisista sekä duunareista ja täytyy sanoa, että äitisi on oikeassa. Akateemiset miehet kyseenalaistavat kaiken ja vetävät joka asiassa esiin tutkimustulokset. Ei riitä, että maito on valkoista vaan täytyy löytää syvempi merkitys. Pari heistä ei myöskään osannut koota kirjahyllyä eikä vaihtaa öljyjä autoon. Kaikki jäi minun hommikseni.

Duunarit taitavat keskustelun, kotityöt, seksin, hauskanpidon, korjaustyöt yms.

Pisteet duunareille!

t:FM

Vierailija
49/52 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken kaikkiaan, vaikka itse en pitkistä hiuksista/pitkästä parrasta/vaaleudesta lämpene.

kokonaisuus oli hyvä ja hänelle sopiva.

Ja olen akateeminen.

Pukumiehistä. Kaikki mun tietämät pukumiehet on kyllä jotain ihan muuta kuin akateemisia, tyyliin kauppispohjan myyjiä tms. Sen sijaan tuntemani akateemiset pitävät töissään vain harvoin pukua.

Vierailija
50/52 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama akateemikko, baarimikko, bulimikko...

Itseasiassa akateemikko on ollut valtiollinen arvonimi vasta vuodesta 1972. Entä sitä ennen?

Oliko akateemiset akateemikkoja?

Alkaa jo pikku hiljaa naurattaa näiden parin ihmisen akateemikko "väittely" :D

Vierailija
51/52 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Akateeminen/FM/korkeasti koulutettu/professori/tohtori/akateemikko (mitä väliä jollain tittelillä?

En kyllä usko professorien puhuvan akateemikoista muulloin kuin tarkoittaessaan niitä kahtatoista oikeaa akateemikkoa!

Ja sen verran on väliä tittelillä, että on äärimmäisen noloa kutsua itseään akateemikoksi (olematta sitä). Kuulostaa korvissani vähän samalta kuin joku väittäisi olevansa nero, vaikka samassa virkkeessä paljastaakin täydellisen yleissivistyksen puutteen.

Vierailija
52/52 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini sanoi minulle aikoinaan, että "älä ota akateemista miestä niin kuin hän otti vaan ota perusduunari,heistä on muuhunkin kuin keskustelemaan ja filosofoimaan!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme