G: RUMINTA mitä mies on sanonut ?
Kommentit (17)
kun kuuli aiempien sukupuolisuhteiden lukumäärän. Itsellään ei ole ollut kuin 1 ennen minua ja taisi kiltti poika "vähän" järkyttyä kun kuuli faktoja menneisyydestäni. Ja siis minullakaan ei tosiaan niitä ole järjettömästi ollut...
Tästä on siis jo yli 10 vuotta. Anteeksi olen antanut, mutta unohda en varmaan koskaan. Niin hirveältä se tuntui kuin oma rakas katsoo inhoksuen... muutoin on kyllä ollut sitten ihan ihana mies, eikä olekaan sitten sen koommin hirveyksiä ladellut.
mun mies ei ole huoritellut, eikä muutenkaan haukkunut, enkä sellaista kyllä kuuntelisi yhtään aikaan
mutta silloin oltiin nuoria ja rakastuneita ja tämä huorittelu ryöpsähti yhdessä riidassa. Mies katui melko pian sanojaan ja jonkin aikaa olinkin todella loukkaantunut. Mies oli kuitenkin tuolloin vaan tosi mustasukkainen kokeneisuudestani. Päätin kuitenkin katsella mitähän suhteesta oikein voisi tulla kun mies muutoin oli oikein sopiva kandidaatti :)
Ja hyvä oli, että annoin suhteelle vielä mahdollisuuden jatkua. Ihan mies on muutoin vaikka sanoikin kerran suutuspäissään noin hirveän jutun.
mun siirtymään sairaseläkkelle ja muuttamaan vanhempieni luokse. Olin kuukausia kärsinyt välilevynpullistumasta ja olin aika "rampa", lopulta päädyin leikkauspöydälle. Nuo ikimuistoiset sanat mies laukoi kännispäissään äitinsä 50v synttäreillä 6v sitten.
koska haluaa säilyttää mahdollisuuden johonkin järkevään elämään.
Kukin voi tästä päättelynsä tehdä. Meillä on neljä lasta (neljäs oli vahinko).
kun mies sanoi, ettei voi kiintyä lapseen ennen kuin se syntyy koska ei tiedä mitä neekerin pentua odotan. Mies oli minun ensimmäinen ja ainoa sänkykumppanini, olimme naimisissa ja lapsi oli toivottu.
olen ärsyttävä-..kun oon huonolla tuulella nalkuttanut jostain turhanpäiväisestä. Exän sanomisista taas tulisi pitkä lista!
niin vastasi, että "jos sämpylät laitat tissiliivien täytteeksi niin menettelee"
mutta on katsont todella vihaisen ja inhoavan näköisenä useastikin kun meillä meni huonosti jariideltiin usein.
Ruminta mitä on sanonut on se, kun kirjoilee lasten kuullen suutuspäissään.
Vertaa nyt itseäsi tuohon naapurin yksösen äitiin. Hän se vasta joutuukin raatamaan! Ja on vielä noin hehkeän näköinen!
Vitun lehmä jne.
Mies kohtelee mua arjessa todella hyvin ja arvostavasti, mutta riitatilanteissa sillä pimenee ihan täysin ja latelee aivan mitä sattuu. Ei edes muista jälkikäteen kaikkea, mitä törkeyksiä on sanonut.
Ja kun sairastin aikanaan pitkään, mies ei ymmärtänyt väsymystäni ja kai pelkäsikin. Loukkasi mua pahasti sanomalla, että jos oot niin helvetin väsyny, ni mee sairaalaan lepäämään.
Mun mies on ollut oikein hyvä loukkaamaan mua puheillaan riitatilanteissa. Viime vuosina on oppinut olemaan loukkaamatta ja haukkumatta, mutta olen edelleen hiukan katkera noista pahimmista.
mutta tätä ei sanonut mies, vaan nainen. T: mies
Kiva kiitti.
Tuon pahempaa ei ole sanonut onneksi, ja tuokin todennäköisesti oli joku jonka oli tarkoitus olla jotain muuta.
Oltiin vuokramökillä ja tehtiin loppusiivousta, miehen mielestä ei saatu samaa lopputulosta kuin aikaisemmin oli.
Ei kai tarvitsekaan millilleen samalla tapaa olla, kunhan siistiä on!
Eikä tullut laskua.
Testasin, sopisiko lyhyempi paita minulle. Mies sanoi minua ihanksi räystäsperseekseen, jonka jälkeen totesin, että kauniimmin ei kai voi enää sanoa, että laitas muija pidempi paita... No onhan tuo takalisto aika muhkea.
Itse olen kyllä ollut aikamoinen kusipää.
mua mihinkään ja että niillä menee paremmin kun oon poissa. Ulkonäköä ei ole ikinä haukkunut mutta luonnetta kyllä.