Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitäs veikkaatte..soittaako mies ikinä?

Vierailija
17.01.2009 |

Tänään aamulla sattui jotain aika erikoista, bussipysäkillä alkoi kivannäköinen mies jutella mukavia. Tultiin hyvin juttuun, naurettiin toistemme jutuille. Lopuksi mies esitteli itsensä, kysyi kahville joskus. Antoi numeronsa ja minäkin omani, kun sitä niin veikeästi pyysi. Nyt kuumeisesti mietin, että mahtaako puhelua koskaan tulla..odotan sitä kyllä kovastikin. Mitäs luulette, miten käy??

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet ei todellakaan tajua et nainen odottaa yhteydenottoa HETI ;)

Mulla kävi vähän vastaava,tosin mies oli samassa hotellissa aamiaisella ja syötiin samassa pöydässä.

Mies otti yhteyttä VASTA (heh heh) 8 päivän kuluttua (jossa ajassa olin jo vaipunut siihen luuloon,et se oli vaan sen hetken hupia..)

Myöhemmin kun kiusoittelin tästä asiasta niin paljastui koko "hirveys",MIEHEN mielestä hän OLI soittanut todella PIAN :D

Oli jopa miettinyt,et pitäiskö odottaa vielä pari päivää :):)

Ollaan naimisissa oltu 7v... ;D

Vierailija
22/30 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin samoissa ympyröissä muutaman vuoden pyörineen miehen raflailtaa viettäessä. Hän heitti minut ja kaverini valomerkin jälkeen kämpilleni, ja jäi yöksi. Vietimme yhteisen yön, joskaan emme harrastaneet "sitä". Aamulla miehen lähtiessä vaihdoimme kevyen suudelman, annoin miehelle numeroni. Vei n. viikon kunnes mies oli kerännyt rohkeutta soittaa... Nyt olemme olleet yhdessä jo 14-vuotta, naimisissa kymmene, yhteisiä lapsia kolme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan, täytyy nyt vaan tosiaan malttaa mielensä. Vaikka vaikeaa onkin :) Ja ihana toi 16 edellisen tarina, mä taidan olla parantumaton romantikko..mulle kävi viime kesänä vähän vastaavanlainen juttu kuin toi eilinen. Kadulla mies pysäytti, kysyi lähintä postia ja jäi sitten juttelemaan niitä näitä.Kysyi silloinkin numeroa, mutta en antanut kuitenkaan. Mies kyllä kirjoitti lapulle oman numeronsa, mutta en koskaan soittanut. Ei kiinnostanut se mies, vaikka ihan kiva tyyppi varmaan olisi ollutkin. Mutta tää eilinen tapaus, se vaan sykähdytti. Ja lujaa :)

Vierailija
24/30 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollaisia rakkaustarinoita on ihana lukea..mulla on niin paljon ollut epäonnea rakkausasioissa, mutta ihan kokonaan en ole toivoa menettänyt. Ap, taas :)

Vierailija
25/30 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, että sussa on sitä jotain, kun saat noin tuollaisissa tilanteissa noita ihailijoita ;)

Ehkä se onni kääntyy. Mulla on tunne, että mies soittaa. Todennäköisesti se nyt antaa odotuttaa itseään muutaman päivän, koska ei halua antaa itsestään tyrkyttäjän kuvaa :)

Vierailija
26/30 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin paljon läppää heittämään ym.

Vierailija
27/30 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotan malttamattomana mitä tapahtui. Niin ja kivaa kun kerrankin näin positiivinen viestiketju tällä palstalla! Mä muuten ihmettelen ihan äimänä, että miten tälläistä tapahtuu Suomessa, mahtoi olla aika rohkea mies!

Vierailija
28/30 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kävi tänään raportoimassa tilanteesta. se mies soitti sittenkin.

Vierailija
29/30 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotan malttamattomana mitä tapahtui. Niin ja kivaa kun kerrankin näin positiivinen viestiketju tällä palstalla! Mä muuten ihmettelen ihan äimänä, että miten tälläistä tapahtuu Suomessa, mahtoi olla aika rohkea mies!

Tietysti keskustelua oli jo käyty seuraavalle sivulle asti ja mä ehdin innostua. Olen pahoillani, ettei tästä tullutkaan mitään suurta rakkaustarinaa ;-)

t:edellinen

Vierailija
30/30 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ketjua ei sitten varmaan enää löydy...miksei voinut tähän ketjuun kirjoittaa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän