Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitäs veikkaatte..soittaako mies ikinä?

Vierailija
17.01.2009 |

Tänään aamulla sattui jotain aika erikoista, bussipysäkillä alkoi kivannäköinen mies jutella mukavia. Tultiin hyvin juttuun, naurettiin toistemme jutuille. Lopuksi mies esitteli itsensä, kysyi kahville joskus. Antoi numeronsa ja minäkin omani, kun sitä niin veikeästi pyysi. Nyt kuumeisesti mietin, että mahtaako puhelua koskaan tulla..odotan sitä kyllä kovastikin. Mitäs luulette, miten käy??

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
17.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivottavasti pian :) itse en kuitenkaan halua olla se joka soittaa. Mun mielestä pallo on nyt miehellä, kun kerran oli se aloitteen tekijäkin. Pitäkää peukkuja?!

ap

Vierailija
2/30 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin uskoisin, että soittaa. JEE :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on odottavan aika pitkä....jokohan pitäsi unohtaa koko juttu>? AP

Vierailija
4/30 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten malttanut enää odottaa, ja menin hölmönä laittamaan miehelle viestiä. Viestistä jo monta tuntia, eikä vastausta kuulu :( Eli se siitä sitten..kyllä harmittaa.

Vierailija
5/30 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue kirja: Haluan Harry Winstonin.. Aivan LOISTAVAA kerrontaa siitä miten NAISEN pitää olla "vaikeasti tavoitettavissa ja salaperäinen..".. :) Kirjoittajana sama kirjailija, joka kirjoitti "paholainen pukeutuu pradaan"

Vierailija
6/30 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitpa ainakin selville, oliko kiinnostunut vai ei. Eipä jää painamaan omaa mieltä. Kyllä niitä miehiä rittää.:)

Vierailija
7/30 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele asia niinpäin, että nyt mielesi vapautuu uusiin kuvioihin ja pois vaivaamasta. Hetken asia kirveltää (jos ei vastausta kuulu siis), mutta se menee pian ohi.

nimim. been there, done that ;)

Vierailija
8/30 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole oikeasti kiinnostunt. Raivostuttavaa!

Vierailija
9/30 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluiko miehestä?

Vierailija
10/30 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ollu kivaa kuulla vielä jatkoa

Vierailija
11/30 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kyllä ärsyttää minkäänlaiset aikuisten pelailut, joissa pitäisi odotella tietty aika esimerkiksi yhteydenottoon. Itsekin sinkkuna otin yhteyttä kivaan ihmiseen, jos siltä tuntui. Jos toista ei kiinnosta, niin pääseepähän itse irti pohdiskeluista ja epävarmuudesta. Kaikista naurettavinta on jäädä haikailemaan kadotettuja mahdollisuuksia.

Vierailija
12/30 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että unohda koko ukko!

Jos ei oo tähän mennessä soittanut / tekstannut niin tuskin on kiinnostunut.

Kyllä kiinnostunut mies ottaisi yhteyttäm eikä " antaisi odotuttaa " itseään.

Vierailija
13/30 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis miehestä mitään ole kuulunut. Toisaalta oon ihan tyytyväinen että laitoin sen viestin, selvisipähän ettei mies ihan tosissaan ollutkaan kinnostunut. Nyt jo koko juttu vähän hymyilyttää, vaikka harmittaakin tietysti :) Ei noita miehiä kai ikinä opi tajuamaan..?

Vierailija
14/30 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmin paikka, ap

Vierailija
15/30 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo soittoa ainakaan vielä kuulunut :( ja joo, oon aika kärsimätön nyt tämän asian kanssa, mutta kun se mies vaan jotenkin kolahti, niin hullulta kuin tää nyt ehkä kuullostaakin.

Vierailija
16/30 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. "Haluaisitko lähteä tänään kahville ******:aan klo 17. Olisin silloin maisemissa. T: Se bussipysäkkinainen : ) "

Vierailija
17/30 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ehkä sitten tosiaan kuitenkin ottaa vaikka loppuviikosta yhteyttä mieheen, jos siis ei mitään kuulu sieltä suunnalta. Toisaalta sekin tuntuisi vähän hölmöltä, jotenkin ajattelen että tässä tapauksessa miehen kuuluisi ilmoitella itsestään. Mutta ei auta nyt muu kuin odotella. Tai sitten unohtaa koko juttu. AP

Vierailija
18/30 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista käydä raportoimassa täällä tilanteen etenemisestä ;)

Vierailija
19/30 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei nyt varmaan ihan pian koska ei ehkä halua vaikuttaa liian innostuneelta tai tunkeilevalta. Malttia!

Vierailija
20/30 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken mahdollisen mihestä? Selvittänyt nimen, työpaikan yms. Mä ainakin olisin yrittänyt. Malttamaton luonne kun olen. :-DD Toivottavasti soittaa. Yltiöromanttista! Eihän tommosta voi tapahtua täällä mykkien maassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän