En vaan voinut sanoa tokaluokkalaiselle että nainen voi mennä naisen kanssa naimisiin
Kommentit (64)
kaikki muu hyväksytään, paitsi kristittynä oleminen?
se on kyllä ihan sama miten kasvatat, sillä et voi vaikuttaa onko lapsesi homo vai hetero.Muta siihen voit vaikuttaa onko hän tasapainoinen vai ei.
se on kyllä ihan sama miten kasvatat, sillä et voi vaikuttaa onko lapsesi homo vai hetero.Muta siihen voit vaikuttaa onko hän tasapainoinen vai ei.
Homous on sairaus joka tulee vinksahtaneesta sukupuoli-identiteetin kehityksestä. Kukaan ei ole homo syntyessään, se tulee vasta myöhemmin.
Tutkimukset ovat osoittaneet, että heteron ja homon ero on pitkälti biologinen, synnynnäinen.
Homous on sairaus joka tulee vinksahtaneesta sukupuoli-identiteetin kehityksestä. Kukaan ei ole homo syntyessään, se tulee vasta myöhemmin.
että meidän tuttavapiirissä on naispareja.
Ehkä sun olisi syytä avartaa maailmankuvaasi, olisi varmaan lastesikin etu.
kuin meillä nuorena. Ei tarvitse teinin tuntea itseään epänormaaliksi tai jopa sairaaksi, jos on jotain muuta kuin hetero. Ihanaa kun suvaitsevaisuus lisääntyy, ja nämä homofoobikot jäävät joka tapauksessa auttamatta vähemmistöksi. Hyvä niin!
Jotenkin on itselläkin helpompi hengittää kun seksuaalivähemmistöjen kiusaaminen on lakkaamassa. Nyt vasta olen tajunut miten paha mieli tuli aina kun vaikka katsoi dokkaria jostain ihmisestä ja näki miten raskasta heillä on ollut mitä kaikkea he ovat joutuenet sietämään. Kertakaikkiaan hieno kehitys!
Kannattaa tosiaan miettiä kaksi kertaa ennen kuin valehtelee lapselle; lapselle on äärimmäisen noloa jos koulussa/kaveripiirissä asia tulee puheeksi ja lapsesi kivenkovaa väittää väärin. Lisäksi tämän jälkeen lapsi miettii, että miksi äiti valehteli hänelle asiasta, mitä noloa siinä on?
Itse en koe sanoja lesbo ja homo kirosanoiksi, riippunee kai siitä, millaisissa piireissä kasvaa? Meillä ei lapsi (kakkosluokkalainen) myöskään koe niitä kirosanoiksi vaan hän tietää, mitä ne oikeasti tarkoittavat.
naapurin äiti ei voinut antaa nuorten katsoa terveyssidemainoksia televisiosta - eikä itsekään halunnut katsoa niitä. Aina piti vaihtaa kanavaa niiden ajaksi. Ja tosiaan niitä mainoksia alkoi tulla televisioon vasta minun nuoruudessani :) Maailma muuttuu ja hyvä niin!
Homojen aivojen rakenne ja toiminta eroaa myös heteroiden aivoista: homomiesten aivot ja niiden toiminta muistuttaa enemmän heteronaisten kuin heteromiesten aivoja.
Muistan miten nolona kaverini oli ala-asteella, kun väittänyt kivenkovaan ettei hänen vanhempansa ole ikinä harrastaneet seksiä.
No, mutta jos ap haluaa nolata lapsensa, niin mikäs siinä... itse haluan omille lapsilleni kertoa mieluummin totuuden.
Kannattaa tosiaan miettiä kaksi kertaa ennen kuin valehtelee lapselle; lapselle on äärimmäisen noloa jos koulussa/kaveripiirissä asia tulee puheeksi ja lapsesi kivenkovaa väittää väärin. Lisäksi tämän jälkeen lapsi miettii, että miksi äiti valehteli hänelle asiasta, mitä noloa siinä on?
Itse en koe sanoja lesbo ja homo kirosanoiksi, riippunee kai siitä, millaisissa piireissä kasvaa? Meillä ei lapsi (kakkosluokkalainen) myöskään koe niitä kirosanoiksi vaan hän tietää, mitä ne oikeasti tarkoittavat.
olen sanonut että nykyään on monenlaisia suhteita mutta toivon että lasten kumppanit löytyy vastakkaisesta sukupuolesta.
Mies ja nainen liitossa on se alkuperäinen ja luonnollisin juttu.
Selvästi on menossa joku lesbojen ja homojen ihannointikausi kummallakin ja lapset ovat murrosiässä.
on se hyöty että siinä sarjaa katsoessa on nämäkin käyty lasten kanssa läpi=)Olen sanonut että suurinosa pariskunnista on mies+nainen suhteita,mutta jotkut haluavat olla saman sukupuolen kanssa yhdessä=)Meillä käy avoimessa kerhossakin pariskunta jossa lapsella 2 äitiä=)
Ja kuopuskin on tottunut että x:llä on 2 äitiä eikä pidä sitä kummana=)
olen sanonut että nykyään on monenlaisia suhteita mutta toivon että lasten kumppanit löytyy vastakkaisesta sukupuolesta.
Mies ja nainen liitossa on se alkuperäinen ja luonnollisin juttu.
Selvästi on menossa joku lesbojen ja homojen ihannointikausi kummallakin ja lapset ovat murrosiässä.
ja olen sanonut suoraan, että sitä on kaikenlaisia sairaita ihmisiä, sille ei voi mitään. Mutta normaalisti ihmiset muodostavat parisuhteita vastakkaista sukupuolta olevien kanssa.
olen myös sanonut, että normaalein tapa on, että on mies ja nainen. Mutta jotkut ihastuvat samaan sukupuoleen, mutta minä en tiedä, miksi näin tapahtuu.
Minusta tämä koko homoista puhuminne ja homojen oikeuksien korostaminen on tämän ajan kulttuurin piirrettä. Muoti-ilmiö. Kymmenen vuoden päästä asiasta ei enää vouhkata. Sanokaa minun sanoneen.
ja meidän lapset ei muunlaisista häistä tiedä :)
siis sille aiemmalle vihamieliselle "ne on sairaita perverssejä friikkejä" suhtautumiselle.
Minusta tämä koko homoista puhuminne ja homojen oikeuksien korostaminen on tämän ajan kulttuurin piirrettä. Muoti-ilmiö. Kymmenen vuoden päästä asiasta ei enää vouhkata. Sanokaa minun sanoneen.
toivottavasti kymmenen vuoden päästä homoseksuaaleja pidetään niin normaaleina ja samanarvoisina, että heidän oikeuksistaan ei enää tarvitse "vouhkata".
olen myös sanonut, että normaalein tapa on, että on mies ja nainen. Mutta jotkut ihastuvat samaan sukupuoleen, mutta minä en tiedä, miksi näin tapahtuu.Minusta tämä koko homoista puhuminne ja homojen oikeuksien korostaminen on tämän ajan kulttuurin piirrettä. Muoti-ilmiö. Kymmenen vuoden päästä asiasta ei enää vouhkata. Sanokaa minun sanoneen.
sanonut, että vain miehet ja naiset voivat mennä naimisiin keskenään ja hankkia lapsia. Enkä ole valehdellut! Naimisiin meno on ihan eri asia kuin parisuhteen rekisteröiminen...
Perinteiseen malliin olen lapseni kasvattanut.