Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vaan voinut sanoa tokaluokkalaiselle että nainen voi mennä naisen kanssa naimisiin

Vierailija
18.03.2010 |

tämän kysyessä asiaa.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon sanonu jo meidän viisvuotiaalle, että ei sitä tiedä, keneen rakastuu, naiseen vai mieheen.

Ymmärtää ihan täysin - kysyi seuraavaksi, että mistä sitten naiset saa vauvasiemenen? Kerroin senkin.

Vierailija
2/64 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää jo tälle vuosituhannelle ja koita olla vähän avarakatseisempi. Ihan vaikka lapsiesi takia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei aina jaksaisi olla niin asialla ja selitellä kuinka asiat voivat nykymaailmassa mennä.

ja ihan laiskuuttani sanon näin, turha pillastua. tyyliin "siksi kun mä sanon".

Vierailija
4/64 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika halusi eskari-ikäisenä mennä naimisiin sit isona kaverinsa (pojan) kanssa. Kysyi onko se mahdollista ja toki kerroin että on.

Pojan täti on lesbo, muuttanut just yhteen naisensa kanssa ja aion kyllä senkin kertoa kun vaan tulee puheeksi.

Vierailija
5/64 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hän isona tykkääkin tytöistä. On siis tyttö itsekin. Sanoin, että toivon vain, että hänestä tulee onnellinen.

Vierailija
6/64 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki muu hyväksytään, paitsi kristittynä oleminen?

Vierailija
7/64 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas ekaluokkalainen poika haki pikkusiskon naapurista kylästä ja oli saanut em. perheen tytöltä helmiketjun, josta kuulemma myöhemmin tehtäsiin heille kihlasormukset ja naimisiinkin mentäisiin. No poika (siis tää ekaluokkalainen) siihen, että joo vois se muuten käydä, mutta me ollaan yhen Lucaksen kanssa homoja.

Oooh! Siistiä! Jos valita sais, niin kyllä mulle homopoika heteroa mieluisempi olis.

Vierailija
8/64 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja antakaa muillekin se elämisen ilo!

Vierailija
9/64 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaksi naista voi mennä naimisiin. Mistä muista asioista ajattelit valehdella lapsellesi?

Vierailija
10/64 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Oooh! Siistiä! Jos valita sais, niin kyllä mulle homopoika heteroa mieluisempi olis.

[/quote]

Vierailija
11/64 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle pippeliään ja sanoi että mene tämän pippelin kanssa naimisiin. Minä siihen että en mene, olen naimisissa iskän kanssa sun pitää aikuisena etsiä itsellesi oma tyttö jonka kanssa mennä naimisiin. Poika sanoi sitten että menen naimisiin pojan kanssa ja minä sanoin ystävällisesti että selvä. Mihin poika totesi että eikun menen tytön kanssa.

Vierailija
12/64 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
13/64 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin meillä nuorena. Ei tarvitse teinin tuntea itseään epänormaaliksi tai jopa sairaaksi, jos on jotain muuta kuin hetero. Ihanaa kun suvaitsevaisuus lisääntyy, ja nämä homofoobikot jäävät joka tapauksessa auttamatta vähemmistöksi. Hyvä niin!

Vierailija
14/64 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin sano toki että katsoo seuraavan kerran googlesta, äiti kun ei jaksa nyt selittää! Ja kristillisempää on valehdella? Ihme pelle!!!

Vierailija
15/64 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kysyy voiko nainen mennä naisen kanssa naimisiin, niin vastataan vaan että kyllä voi (lain mukaan voi, sama se vaikka nimitys on rekisteröity parisuhde). Mitä te oletatte että se lapsi vielä kysyy?

Meillä on kysytty voiko tyttö/nainen ihastua tyttöön/naiseen, johon on vastattu, että kyllä voi ja he voivat mennä naimisiin.

Vierailija
16/64 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin meillä nuorena. Ei tarvitse teinin tuntea itseään epänormaaliksi tai jopa sairaaksi, jos on jotain muuta kuin hetero. Ihanaa kun suvaitsevaisuus lisääntyy, ja nämä homofoobikot jäävät joka tapauksessa auttamatta vähemmistöksi. Hyvä niin!

Jotenkin on itselläkin helpompi hengittää kun seksuaalivähemmistöjen kiusaaminen on lakkaamassa. Nyt vasta olen tajunut miten paha mieli tuli aina kun vaikka katsoi dokkaria jostain ihmisestä ja näki miten raskasta heillä on ollut mitä kaikkea he ovat joutuenet sietämään. Kertakaikkiaan hieno kehitys!

Vierailija
17/64 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on homo? Ja mikä on lesbo? Ei mua hävettänyt kertoa et mitä ovat, mut noiden homo ja lesbo nimitysten käyttö. Miksi tuntuvat mielessä kuin olisivat kirosanoja vaikka ne ihan oikeat sanat?

Vierailija
18/64 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos asiasta vaikka puhutaan koulussa ja hän alkaa vänkäämään, että ei voi naiset mennä keskenään naimisiin, äiti sanoi niin.

No oikeastaan nolointa tuo on sille äidille...

Vierailija
19/64 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on homo? Ja mikä on lesbo? Ei mua hävettänyt kertoa et mitä ovat, mut noiden homo ja lesbo nimitysten käyttö. Miksi tuntuvat mielessä kuin olisivat kirosanoja vaikka ne ihan oikeat sanat?

Tuntuuko heterokin mielessäsi kirosanalta? Jos ei, niin miksi ei? Kuvitteletko, että homot ja lesbot ovat jotenkin seksuaalisempia kuin heterot, että heidän suhteissaan seksi on keskeisempää kuin heteroilla? Tunnet varmaan sekä homoja että lesboja, olet siitä tietoinen tai et.

Ap:n kysymykseen: on tyhmää valehdella lapselle, oli asia mikä tahansa.

Vierailija
20/64 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaan nuo sanat kamalia ja niitähän käytetään haukkumistarkoituksessakin. Tiiät kyllä nämä #%¤*'# homo jutut jne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi