Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetyksen lopettaminen ja eroahdistus -"vauva" 13kk

Vierailija
18.03.2010 |

Olen ajatellut lopettaa imettämisen kun poika on jo 13 kk. No kuinka ollakaan, juuri nyt meillä alkoi sellainen kausi etten voi mennä edes nurkan taakse kun hän alkaa itkemään. Tissillä pitää käydä monta kertaa päivässä. Onko tämä nyt sitä eroahdistusta ja onko tämä jotenkin erityisen huono aika lopettaa imettäminen?

Kauankohan tätä mahtaa kestää? Jos menee esim. kuukaudessa ohi niin voin sen vielä imettää, mutta en esim. kolmea kuukautta pidempää kyllä enää haluaisi, kun siitä muuten tuntuu olevan aika paljon haittaa syömisten kannalta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman viikon ja katsoisin mihin suuntaan tilanne menee. Voi olla turhan kova paikka juuri nyt vieroittaa.

Vierailija
2/3 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama homma siis menossa.. Hetki sitten tuntui, ettei millään päästä irti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Meillä sama homma. Olen ajatellut lopettaa, mutta herraa tuntuu haluttavan tissiä aina vaan enemmän. Meillä poika on lopettanut kunnolla syömästä koska haluaa vain imeä tissiä, mikä harmittaa ja turhauttaa kun kaikki muu ruoka jää lautaselle. Ilta-ja aamupalan sentään syö jotenkin. Yösyötöt olen lopettanut jo aikasemmin koska silloinkin lopetti syömästä, nyt imetän vain päivät ja illat. Nyt kun sama homma alkoi niin olen ajatellut että vaikka kuinka huutaisi niin lopetan vaikka sitten kerralla. Luulisi parin päivän sisällä hellittävän. Yösyötön lopettamisessakin meni se 2 yötä. Eli minusta se on aina vaikeaa, mutta kerrasta uskoisin sen olevan helpointa vaikka nyt tuntuu että lapsi roikkuukin vaan tissillä. Jos teilläkin on sama että imee syömisen tilalta niin kannatan lopettamista.. Itse alan yrittämään samaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi