Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2v poika menee itse päiväunille!

Vierailija
18.03.2010 |

Hetki sitten menin taas katsomaan lastenhuoneeseen kun oli niin hiljaista ja siellähän poika oli omassa sängyssään unten mailla! Poika ei nuku välttämättä joka päivä päiväunia ja olenkin lopettanut asiasta "stressaamisen" koska olen huomannut että poika kyllä menee itse nukkumaan jos siltä tuntuu. Joskus löytyy kyllä nukkumasta vaikka eteisen lattialta elikkiensä vierestä mutta yleensä aina menee sänkyyn. Pojan isä on kuulemma aikoinaan ollut samanlainen, jos on väsyttänyt niin sitten on mennyt nukkumaan.

Jos poika vaikuttaa siltä että olisi päiväunien aika, monesti riittää kun sanoo hänelle että haepas unilelusi ja mene nukkumaan. Hyvin harvoin "laitan" poikaa päiväunille.

Löytyykö muita "unikekoja"?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menee sitten itse nukkumaan. Tosin haluan vielä olla mukana laittamassa joten menen hänen huoneeseen sammuttamaan valot ja peittelemään jos sanoo että haluaa mennä nukkumaan. Meillä on kanssa se vaihe että joka päivä ei kuitenkaan enään nukahda, silti aina haluaa mennä sänkyyn lounaan jälkeen lepäämään.

Vierailija
2/4 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni nukkumaan aina niin nätisti kunnes oli lähempänä 3v. sitten tyssäs ja tapeltii joka ilta.. yli vuoden ajan... nyt taas sujuu :) onneks alettiin olla aika loppu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut kuulemma samanlainen pienenä.. Menin yölläkin nukkumaan ittekseni, toivotin vaan hyvät yöt. :)

Vierailija
4/4 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sentään unikekoa mutta meillä 1,7v tyttö jää pullon kanssa sänkyyn sekä päiväunille että yöunille. annan vaan pullon ja vien sänkyyn. sinne jää ja nukahtaa:)

Päästäänköhän me liian helpolla ;)

On meillä 4 muutakin lasta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän