KEVÄT /KESÄ 2010 yrityksen aloittelevien ESITTELY
HAAVEILIJAT;
Nimimerk.
Ikä:
Toive:
Yritys:
Kristinamom83
Ikä:minä -83, mies -80
Toive: toinen lapsi
Yritys: alkaa luultavasti kesä-heinäkuussa.
Silveri
Ikä: n 25v, m 30v.
Toive: kolmas lapsi
Yritys: kevät 2010
Pallura
Ikä:
Yritys: huhtikuu-10
NiiskuPiisku
Ikä:
Yritys: toukokuu-10
Chaizuli
Ikä: n 26
Toive:
Yritys: aloitettu?:)
Shaw
Ikä:
Yritys : huhti-toukokuu -10
Möyri08
Ikä:
Yritys:
Sabriina
Ikä: n-83, m-82
Yritys:
Kolibri
Ikä:
Toive: neljäs lapsi
Yritys: kevät -10
Shellie
Ikä:
Toive: esikoinen
Yritys: alkanut
Minttuliina
Ikä: n 28, m30
Yritys: huhtikuu -10
Koralli
Ikä: n 25v
Yritys: aloitettu
Agneta82
Ikä n 27, m 29v
Toive: ensimmäinen yhteinen
Yritys:
Kattu
Ikä: n 27, m 24
Sartsa84
Ikä: n -84
Yritys : huhtikuu-10
Kkarpalo
Ikä: n 24, m25
Anski
Ikä:
Yritys: toukokuu-10
Ninnulininnuli
Ikä: n 24, m28v
Yritys: keävt -10
Annastiina
Ikä: n 37, m32 v
Yritys: kesäkuussa -10
Orkidea88
Ikä: -88
Yritys: kesäkuu-10
Meitä on yhteensä 20 haaveilijaa ja toivotetaan kaikille yhteisesti paljon plussia ja mukavia "yritys hetkiä" . Teen listauksen myös plussanneista, heti kun niitä alkaa ilmaantua:) Toivottavasti pian, ekathan täällä on jo aloittaneet yrittämisen. :)
Kommentit (58)
elikkäs
ikää jo 38
esikoinen toiveissa
yritys aloitettu tauon jälkeen maaliskuussa
Ihan ekaa viestiä tänne kirjoittelen. Me olemme mieheni kanssa miettineet jo tarpeeksi pitkään, joten nyt alkaa toiminta :D
elikkäs ryhmään liittyy minä 25v ja mieheni 28v. Esikoista yritämme ja yritys alkaa heti.
Chili
Ikä: minä 23, mies 24.
YK 1
Toiveissa pikkukakkonen.. :)
Aloitettu 04/10
Nimimerkki: Suski*76
Ikä:Minä 33 vee, mies 35 vee
Toive:esikoinen
Yritys: 04/2010
Olemme toivoneet lasta jo pitkään, mutta erinäisistä syistä pääsemme yrittämään vasta nyt. Oliskohan paikalla muita yli kolmekymppisiä ensimmäistä lasta toivovia..?
Ikä: nainen -82, mies -82
Yritys: alkaa heinä-elokuussa
Ikä: päälle 30 vee
Toive: Kolmas, aiemmat typykät 09/06 ja 03/09
Yritys: Kesällä
Helinäkeiju00
Ikä:Minä -85 mies -82
Toive:Kolmas toiveissa
Yritys:yk.1
Ikä: molemmat 33v
Yritys alotettu 04/10
Menossa nyt kp22/25
Liityn mukaan, vaikka yritys on jo aloitettu 12/09, mutta vieläkään ei ole tärpännyt...
Minä 25, mieheni 26
Toiveissa esikoinen
Yritys aloitettu 12/09
Nyt menossa kp6 (Vasta nyt menossa ensimmäinen luomukierto pillereiden lopettamisen jälkeen!!)
Moikka!
Olen siis entinen Möyri80! Ikä 30 samoin mies ja "yritys" alotettu nyt huhtikuussa. Pk-seudulla elellään!
Kiitos päivityksestä!
Nimimerk. Miaea
Ikä: molemmat 28 v.
Toive: 2. lapsi
Yritys: alkaa toukokuun puolessa välissä
Barbamama35
Ikä: 35
Yritys: kapseli poistuu käsivarresta toivottavasti huomenna
Ensimmäinen viestini tänne pitkään aikaan. Edelliset lapset ovat jo kouluikäisiä ja nyt olisi toiveissa iltatähti :)
Meitähän on jo toosiiii paljoonnnn:)!!!Plussa tuulia kaikille ja onnea plussista plussanneille!!!:) Kukin varmaan siirtyy aina sitä mukaa uusiin kasoihin, plussien mukaan mutta ihanaa kuulla ja nähdä että meitä on näin paljon!! Jännityksellä oottaen :)! Meillä opiskelut päättynee muutaman päivän päästä ja kesäkuun alussa olisi tarkoitus kilistellä ja viettää juhlat miehen kanssa. Molemmat valm. siis amk:sta. Työt jatkuvat ja talo asioita ollaan laiteltu nyt mm vireille:). Niin ja aloitus piti aloittaa kesällä, mutta mies tokais viikonloppuna että saapi tulla kun tulee..ja laskin että ovis oli vkonloppuna ja kyllä sitä tuli sitten puuhasteltuakin, pariinkin kertaan:) Saapa siis nähdä tärppäskö;) tuskin, ei se niin helpolla ekastakaan käyny..;).. Mutta.. kp ois nyt 17/28
Mukavaa ja ihanaa kevättä kanssasiskot!:)
Krisse
whosmistake
Ikä: 34
Toive: toinen lapsi "iltatähti"
Yritys: toukokuu 2010 lähtien
Uus toiveilija tällä palstalla. Mullon pian 14-vuotias poika, jonka syntymän jälkeen on ollu kuparikierukka käytössä kunnes nappasin sen poijes tossa kuukaus sitten. Toiveissa olis vauva, mut on niin monia tekijöitä sitä vastaan että ihmettä tässä ny taidetaan toivoa (endo, 8 vuotta sitten lopetettu epilepsialääkitys, 13,5 vuotta kuparikierukka ehkäisynä, ikää alkaa olla jo 35, ja edellinen muksu saatu tosiaan melkein 14 vuotta sitten...) No ihmeitähän tapahtuu joskus, että toivoa ei ole heitetty vielä. :)
Nimimerk. Amalia-Joel
Ikä: 34
Toive: vitosta tässä kuumeillaan
Yritys: kierukka lähti huhtikuun -10 lopulla ja mieheni sai tartutettua mulle tän kuumeen ;)
Eli nyt eletään niitä päiviä, jolloin täti tulee tai sitten ei tule! Kierto mulla ei varmaan oo vielä normalisoitunut, mutta kierukka kerkesi olla vain kolmisen kuukautta ;) Menkat "ehkä" viikon myöhässä, mutta tikutin negan toissapäivänä. Kaks nuorinta lastamme on näkyneet plussana vasta, kun menkat oli 2 viikkoa myöhässä eli katellaan =)
Hennan
Ikä: minä 26, mies 31
Yritys aloitettu toukokuu 2010
Enpä ollutkaan huomannut tätä ketjua, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan :)
sopuli_
Ikä:minä 24 mies 28
Toive:ensimmäi(set/)nen
Yritys:alkoi 4/10
Nimimerk. hiekka
Ikä: minä -89 mies -86
Yritys: alkaa kesä-heinäkuussa