Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KEVÄT /KESÄ 2010 yrityksen aloittelevien ESITTELY

18.03.2010 |

HAAVEILIJAT;

Nimimerk.

Ikä:

Toive:

Yritys:

Kristinamom83

Ikä:minä -83, mies -80

Toive: toinen lapsi

Yritys: alkaa luultavasti kesä-heinäkuussa.

Silveri

Ikä: n 25v, m 30v.

Toive: kolmas lapsi

Yritys: kevät 2010

Pallura

Ikä:

Yritys: huhtikuu-10

NiiskuPiisku

Ikä:

Yritys: toukokuu-10

Chaizuli

Ikä: n 26

Toive:

Yritys: aloitettu?:)

Shaw

Ikä:

Yritys : huhti-toukokuu -10

Möyri08

Ikä:

Yritys:

Sabriina

Ikä: n-83, m-82

Yritys:

Kolibri

Ikä:

Toive: neljäs lapsi

Yritys: kevät -10

Shellie

Ikä:

Toive: esikoinen

Yritys: alkanut

Minttuliina

Ikä: n 28, m30

Yritys: huhtikuu -10

Koralli

Ikä: n 25v

Yritys: aloitettu

Agneta82

Ikä n 27, m 29v

Toive: ensimmäinen yhteinen

Yritys:

Kattu

Ikä: n 27, m 24

Sartsa84

Ikä: n -84

Yritys : huhtikuu-10

Kkarpalo

Ikä: n 24, m25

Anski

Ikä:

Yritys: toukokuu-10

Ninnulininnuli

Ikä: n 24, m28v

Yritys: keävt -10

Annastiina

Ikä: n 37, m32 v

Yritys: kesäkuussa -10

Orkidea88

Ikä: -88

Yritys: kesäkuu-10

Meitä on yhteensä 20 haaveilijaa ja toivotetaan kaikille yhteisesti paljon plussia ja mukavia "yritys hetkiä" . Teen listauksen myös plussanneista, heti kun niitä alkaa ilmaantua:) Toivottavasti pian, ekathan täällä on jo aloittaneet yrittämisen. :)

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki: Omenapuu

Ikä: kohta 32v., mies 37v.

Yritys: alkaa kesällä

Voi kun sitä voisi ottaa rennosti ja "olla tekemättä"...siis, että vauva saisi vain tulla, jos on tullakseen. Alunperin puhuttiin, että jätetään ehkäisy pois loppuvuodesta. Muutaman viikon aikana ollaan ajateltu, että käytän vielä ne ehkäisyrenkaat, jotka ollaan ehditty jo ostaa (=heinäkuun loppu). Eilen mietin ääneen, että jos mä antaisinkin renkaat jollekin toiselle eikä mies laittanut hanttiin. Katsotaan nyt.

Vierailija
2/58 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerk: Ire_

Ikä: n.20 m.31

Toive: Esikoinen

Yritys: Aloitettu huhtikuussa -10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, uskaltaudun mukaan.. :)

Nimimerk:S79

Ikä: n30, m37

Toive: Esko-Esikoinen

Yritys: Toukokuu-10

Vierailija
4/58 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki:Päivänsäde

Ikä:22 mies 20

Toive:Esikoinen:)

Yritys:Toukokuu -10

5/58 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerk. miltsi

Ikä: 32

Toive: pikkukakkonen

Yritys: aloitettu heti pojan syntymän jälkeen kesällä 2009

Vierailija
6/58 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierukka poistettu toukokuun lopussa

Esikoinen tärppäsi aikanaan ekasta mahdollisesta kierrosta, joten silloin ei paljon ehditty kuumeilla, nyt sitten kokeillaan sitäkin :) Elättelen kyllä toiveita, ettei tässäkään kauaa ehdittäisi... Tyhjennysvuoto poistosta menossa ja kierto hiukka sekaisin, mutta jospa se tästä!

Mukavaa odotusta kaikille!

Vierailija
7/58 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilpuri

30+

kolmas lapsi

yritys aloitettu

Vierailija
8/58 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 22 ja mies 22

Esikoinen toiveissa

Yritys aloitettu kesäkuussa 2010 (eli ihan vasta jätin pillerit pois)

Meillä vähän sellainen "tulee jos on tullakseen" ajatus, mutta kyllähän sitä väkisinkin vähän miettii noita päiviä, jollloin kannattaa yrittää. Ei kuitenkaan haluaisi liikaa miettiä. Toivottavasti tärppää mahdollisimman pian. :)

Kivaa päästä kirjoittelemaan omasta ja kuulemaan muiden odotuksen odotuksesta.

9/58 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Täältä ulkomailta uusi mukaan, jookos :) Meillä on yritys alkanut Toukokuussa. Tänä viikonloppuna olisi ovut joten nähdään josko se otti kiinni ;)

Nimi: lieveling

Ikä: Minä/Mies -83

Toive: Esikoinen (kaksoset jos sais...)

Yritys: Toukokuu -10

Vierailija
10/58 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki kuumeilijat ja haaveilijat :)

Mäkin haluaisin liittyä joukkoonne ja olisi mukavaa myös keskustella enemmänkin yrittämisestä ja muusta. Aika moni on vaan ilmoittanut tietonsa tänne.. Olisi mukavaa kuulla missä vaiheessa kiertoa kukakin on yms :)

Eli Mun tiedot on tässä:

Pautsu

ikä: minä -88 ja mies -86

toive: esikoinen

yritys: alkanut toukokuussa

Mulla on nyt menossa kp 29/29-35 eli jännä viikko on tiedossa. Ensimmäinen varsinainen "yrityskierto" siis alkaa olla takanapäin ja kohta selviää tuottiko se tulosta :) Ilman pillereitä olen ollut jo vuoden verran, mutta yritystä ei ole ollut ja ehkäisyä on käytetty enemmän tai vähemmän :D Vauva kuitenkin on ollut kokoajan toivottu. "Yrityskierto" siksi, koska asutaan miehen kanssa tämä kesä eri paikkakunnilla kesätöiden takia ja siksi ei pystytä jatkuvasti puuhailemaan. Opiskelijoita ollaan vielä molemmat ja mies aloittaa 5. vuoden ja minä 4. vuoden ensi syksynä yliopistossa.

Mulla on jo "raskausoireita" ollut ja en oikein tiedä miten päin olisin :D Testata kuitenkin ajattelin vasta kp 36 eli silloin kun kuukautiset todella ovat myöhässä.. Mutta tosiaan rinnat ja nännit on olleet kipeät pari päivää, mahassa tuntunut kaikenlaisia repäisyjä, pientä painetta yms. kun teen äkkinäisiä liikkeitä (lähinnä ylös noustessa). Ja kylmäkin tuntuu olevan vähän..

Mutta olisi kiva kuulla teistä muistakin enemmän :)

Pautsu

11/58 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormet ristissä Pautsulle! :) Toivottavasti on onnistunut.

Ajattelin esitellä itseäni hieman myöskin. Elikkä ulkomailla, Alankomaissa tarkemmin, asun tällä hetkellä. 5 -vuotinen poikaystäväni kypsy tosiaan vauva-ajatukselle tässä Toukokuussa. Hätäisesti alotettiin yritystä sitten ja se taisi mennä hieman myöhään koskakin uudestaan tässä kuussa :) Nyt on sitten ovo viikonlopun jälkeen kipristellyt alavatsaa ja lievästi huono olo. Saahan nähdä :)

Vierailija
12/58 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kuumeillaan oikein kunnolla ja nyt päätetty että ehkäisy jää pois heinäkuussa :)

Alunperin oli tarkoitus vasta syyskuussa näin tehdä, mutta pienellä painostuksella mies suli hieman aikaistamaan tätä "projektia" !

Minulla siis ikää 28 ja miehellä 25 ja Vantaalla asutaan. Esikoinen on toiveissa ja kuumeillut olen kohta jo vuoden päivät..Jännittävää ja raskasta tämä odottaminen!

Vierailija
13/58 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketkä: n24 m25, avioiduttiin alkuvuodesta kahdeksan seurusteluvuoden jälkeen

moneskoinen: esikoinen toiveissa

yritys: alkanut kesäkuussa

Kiva kun täällä on monen ikäisiä yrittäjiä! Me ajateltiin eka, että pidetäänkö meitä ihan hulluina kun näin nuorella iällä ja opiskelujen lomaan haaveillaan, mut sit onneksi tomera ystävä tokas notta mitä siinä muiden asenteita jännitätte aikuiset ihmiset, itsellennehän te vauvaa haaveilette. Hyvin puhuttu, kiitos! Eikä onneksi valmistuminen enää niiiiiin kaukana häämötä kummallakaan, hyvä alakin, hyvä palkka ja töitä on. :) Siis tervetuloa pikkuinen!

Vierailija
14/58 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aika yllättynyt eilen, kun mies sanoi että turhaa kai sitä yhtä kuukautta enää niitä piilereitä syöt, annetaan olla! Elikkäs nyt lähti sitten yk1 ja tänään kp1! Aika iloisella mielellä mennään :) Mies taitaa kyllä olettaa ettei se ihan heti tärppää ja voihan niin tietysti ollakin. Itse toivoo, että nopeasti kävisi tuo raskautuminen..koskaan ei tiedä miten käy.. Nyt vaan odotellaan naistenpäivien loppumista, että päästään yrittämään pikkuista! Jännää :D

Kirjoitelkaa muut kuulumisia miten teillä menee..olisi kiva kuulla!

Vierailija
15/58 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olis nyt kanssa sitten ensimmäinen yritys käynnissään, kp nyt 8. Ihan hassua, kuinka tuo vauvakuume taas salakavalasti iski; hetken aikaa jo miehen kanssa tuumailtiin odotella vielä jonkin aikaa, mutta pian se iski molemmille ja päätettiin jättää ehkäisy pois. Nyt odotellaan kuinka tärppäilee, esikoinen ilmoitti tulostaan jo ensimmäisellä yrityksellä. ;)

Jännityksellä odotellen! :)

Vierailija
16/58 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä: 25

Yritys: aloitettu kesäkuun alussa

Heipat vaan kaikille!

Täällä tosiaan myös aloiteltu pikkuhiljaa yrittämään, josko meillekin esikoinen jossain vaiheessa ilmoittelisi tulostaan :) Kierto on miulla tällä hetkellä 5/31, eli ei vielä ensimmäisellä tärpännyt, menkat alkoi lauantaina.

Hyvin iloisella mielellä kyllä on aloitettu tätä yrittämistä, mie oon ollut vauvan tuloon valmis jo useamman vuoden, kun yhteiseloa on nyt takana jo lähes 7 vuotta, mutta nyt miehenkin pää jo hieman pehmeni ja on kyllä vauva enemmän kuin tervetullut meidän molempien puolelta :) Vauvakuume kyllä kuin vaan kasvaa, niin paljon on lähipiirissä ystävillä ja tuttavilla vauvoja ja vauvauutisia :)

Vierailija
17/58 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikä: n 27 m 31

Yritys: aloitettu kesäkuussa 2010

Eli aika kovaa vauvakuumetta täällä podetaan, kiva liittyä mukaan ja jänskätä teidän muidenkin puolesta.

Vierailija
18/58 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs teijän kaikkien yrittämiseen kuuluu? Onko kenelläkään jännät päivät menossa? plussauutisia??

Täällä on höperönä surffailtu netissä ja luettu erilaisia artikkeleita, vaikka pitäisi oman työn puolesta tietoa ollakkin niin kyl se vaan kun omista asioista on kyse niin ei tiedäkään sitten mitään.

Kotiin tuli ostettua greippimehuakin ja mies katsoo jo ihan höperöksi, kun juon greippimehua ja pupuilujen jälkeen nostan jalat ilmaan :)

Vierailija
19/58 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modiana

ikä: minä 24v, mies 27v

toive: esikoinen

yritys: aloitettu 05/2010

Olemme nigerialaisen mieheni kanssa olleet yhdessä nyt hieman päälle vuoden ja esikoinen on haaveissa. Tuossa toukokuun alussa muutimme yhteen ja sen seurauksena tuli puheeksi, että voisi alkaa sitä ensimmäistä lasta jo yrittämään, kun molemmat koimme olevamme siihen valmiita. Heti ekasta kierrosta ei tärpännyt enkä niin odottanutkaan, vaikka tottakai sitä hiukkasen toivoi, jos olisi tärpännytkin saman tien. Nyt perjantaina piti alkaa sitten taas menkat, mutta eivätpä alkaneetkaan. Tein testin samana päivänä, koska epäilin jonkinnäkösiä raskauden ensioireita koko viikon: mm.rintojen arkuutta, lievää pahoinvointia joka päivä pitkin päivää, suurta väsymystä... Tein ekana testinä First Signal -testin ja kaksi viivaa sieltä tuli, joista toinen haaleampi. Ohjeiden mukaan sen tulisi kuitenkin tarkoittaa raskautta. Eilen eli lauantaina tein sitten aamulla vielä Apteekin Oman Raskaustestin ja kaksi viivaa tuli siihenkin ja jälleen oli toinen toista haaleampi. Tässä on nyt sitten pähkäilty, mitä seuraavaksi. Toki tein testit ajoissa, mutta testin ohjeiden mukaan menkkojen jo ensimmäisenä poisjääntipäivänä voi saada tuloksia. Ja kuten tulikin. Sovimme kuitenkin avomieheni kanssa, että teen kolmannen testin vielä myöhemmin ensi viikolla ja katsotaan sitten mitä tehdään, jos tulos osoittautuu positiiviseksi. Soitto neuvolaan kenties ensimmäiseksi? Jatkamme jännäilyä siis vielä ensi viikon puolelle. :P

Vierailija
20/58 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki: crystal

Ikä: minä -80, mies -83

Yritys: ehkäisyrengas jätetty pois käytöstä heinäkuussa 2010

Elämme etäsuhteessa, seurustelua on takana pari vuotta jo, ja lapsi olisi tervetullut. Olen kuitenkin varautunut suht pitkään yritykseen, sillä näemme välillä vain muutamana päivänä kuukaudessa..mutta niinä päivinä sitten yritystä on sitäkin enemmän ;)