Mitä tuli hiljaisesta priimuksesta?
Minusta tuli lehtori. Hiljainen en ole ollut 20 vuoteen.
Kommentit (47)
Entinen hiljainen priimus, nykyään ei enää hiljainen.
kolme priimusta eikä kukaan meistä kyllä mikään hiljainen hissukka ollut :D Musta tuli FT ja tutkija, niistä kahdesta muusta (jotka muuten olivat poikia) tuli dippainssejä. En tiedä, missä hommissa ovat nykyään.
ja elan expat puolisona, 10v poissa Suomesta, ja talla hetkella kotiaitina...
:D
Täällä kolmas kääntäjä ja yrittäjä! Olemmepa hyvin edustettuja!Entinen hiljainen priimus, nykyään ei enää hiljainen.
:D
Täällä kolmas kääntäjä ja yrittäjä! Olemmepa hyvin edustettuja!Entinen hiljainen priimus, nykyään ei enää hiljainen.
koulutuksen puolesta, mutta en kylläkään ole yrittäjä (ja käännöskin on vain osa toimenkuvaa). Enkä oikeastaan voi sanoa olleeni priimus, meitä oli monta hyvää.
(jos 9. lk ajatellaan) priimuksesta joka ei ollut hiljainen tuli luokanope. Minusta, joka olin hiljainen ja keskiarvossa n. 0,1 jäljessä priimusta tuli psykologi.
Äidit
-hiljaiset priimuskääntäjä-äidit
Kriisit
-kääntäjäyrittäjyys
vai mikä?
Kielikysymyksiin tulee hetkessä niin monta loistavan väärää vastausta, että ammattilaisten on pakko olla niiden takana... Kiitos teille monista hyvistä nauruista. Osa kiitoksista menee tietty myös oikeasti pöljille vastauksille, mutta ne eivät ole koskaan yhtä hauskoja.
Käännöskukkayrittäjät?
Käännetty lapsuus?
jotakin kääntäjän ammatista? Päivän kulusta? Työn teosta?
t. se kolams priimuskääntäjä, jolla on kummasti aikaa surffailla täällä av:llä
Aivot kaipaavat nollausta erityisesti lakitekstejä kääntäessä. Tulee muuten ylikuormitusta. Onneksi aaveehen voi luottaa - täällä ei polla rasitu.
hiljaisesta tuli fyysikkotutkija ja ei-hiljaisesta lääkäri. Molemmilla on kolme lasta ja (tietääkseni?) onnellinen avioliitto.
Olen harkinnut laittavani itselleni eston tänne, työteho saattaisi tuplaantua ;)
jotakin kääntäjän ammatista? Päivän kulusta? Työn teosta?
t. se kolams priimuskääntäjä, jolla on kummasti aikaa surffailla täällä av:llä
Maisterin paperitkin tuli hankittua ja kotiäitinä oltua seitsemän vuotta.
Olen harkinnut laittavani itselleni eston tänne, työteho saattaisi tuplaantua ;)
jotakin kääntäjän ammatista? Päivän kulusta? Työn teosta? t. se kolams priimuskääntäjä, jolla on kummasti aikaa surffailla täällä av:llä
t. se kolmas
ura takana, nyt omistaudun täysin perheelle.
Kotiäitinäkin olin 10 vuotta.