Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

myönnän, olen mustavalkoinen ja vanhanaikainen, mutta

Vierailija
17.03.2010 |

musta on älytöntä, että ennen vanhaan kurittomiksi kutsutut kakarat ovat tänä päivänä mm.

haasteellisia lapsia

indigoja?!?

adhd

hyperaktiivisia

jne

mitä vittua, minä vaan kysyn?

ja jos kerran on oikeen diagnosoitu hieno tila tai tauti, eikö sitä saa lääkkeillä tms terapialla kuriin? häh?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se Jari Sinkkonenkin joskus nostanut kohua kun totesi että nykyään on huonosti kasvatetuilla lapsilla varmasti turhiakin diagnooseja (pojat ovat poikia kirjassaan).

siinä. Mutta jos haluaa tehdä avauksen aiheesta, niin voisi sitten kerralla sanoa mitä tarkoittaa. Mulle on nimittäin käynyt niin, että kun olen puhunut omasta ADHD:stani, niin oon saanut sellaisia vastauksia - ja ihan sis suoraan - että on se kumma, kun nykyään pitää olla kaikelle diagnoosi. Se loukkaa mua ihan suunnattomasti! Mitä se muhun kuuluu, jos jollain muulla on diagnoosi? Olkoon tai olkoon olematta! Mulle on tärkeää vain se, että mä nyt vihdoinkin tajuan, että en olekaan huono ihminen, vaan tällä saatanalliselle metelille pään sisällä on joku syy! Se on helpottanut mun elämää aivan älyttömän paljon.

Enpä tiedä miten samat ihmiset suhtautuisivat, jos kertoisivat fyysisestä sairaudesta (vaikka silmätulehdus, syöpä, psoriasis tai välilevyn pullistuma) ja heille toteasia "On se kumma kun nykyään kaikelle pitää olla diagnoosi."

Vierailija
22/24 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

indigolapsi on sellainen, mistä yllä puhutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tuo INDIGO tarkoitta???

jotain näitä new age -pelleilyjä. Googleta indigolapset. Oliskohan Wikipediassakin joku artikkelisiitä.

Sillä ei ole mitään tekemistä minkään diagnoosin kanssa.

Vierailija
24/24 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se Jari Sinkkonenkin joskus nostanut kohua kun totesi että nykyään on huonosti kasvatetuilla lapsilla varmasti turhiakin diagnooseja (pojat ovat poikia kirjassaan).

siinä. Mutta jos haluaa tehdä avauksen aiheesta, niin voisi sitten kerralla sanoa mitä tarkoittaa. Mulle on nimittäin käynyt niin, että kun olen puhunut omasta ADHD:stani, niin oon saanut sellaisia vastauksia - ja ihan sis suoraan - että on se kumma, kun nykyään pitää olla kaikelle diagnoosi. Se loukkaa mua ihan suunnattomasti! Mitä se muhun kuuluu, jos jollain muulla on diagnoosi? Olkoon tai olkoon olematta! Mulle on tärkeää vain se, että mä nyt vihdoinkin tajuan, että en olekaan huono ihminen, vaan tällä saatanalliselle metelille pään sisällä on joku syy! Se on helpottanut mun elämää aivan älyttömän paljon.

Enpä tiedä miten samat ihmiset suhtautuisivat, jos kertoisivat fyysisestä sairaudesta (vaikka silmätulehdus, syöpä, psoriasis tai välilevyn pullistuma) ja heille toteasia "On se kumma kun nykyään kaikelle pitää olla diagnoosi."

Pitäisköhän mun ottaa ja paukauttaa yhdelle kaverille tää seuraavan tilaisuuden tullen? Kun hän sanoi noin mulle, olin niin kertakaikkisen loukkaantunut ja hämmästynyt, etten tiennyt mitä sanoa. Miten joku voi sanoa toiselle ihmiselle noin? Mikä hän on sanomaan mulle jotain tuollaista, kun itsellä ei ole harmaintakaan haisua, millaista on, kun ei ole hetkenkään rauhaa ajatuksille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan