Esitteleekö miehesi sinut, jos tapaatte ihmisiä, joita et ole tavannut aiemmin?
Taas sattui sellainen tilanne, että mieheni ei esitellyt minua. Unohti minut ihan kokonaan. Voisihan sitä itsekin olla reipas ja sanoa, että "Hei, minä olen Tiina, Tepon vaimo" mutta en enää viitsi. Tässä tapauksessa tämä miehen tuttava onneksi reagoi, kun huomasi että seisoskelin siinä orpona.
Jotenkin loukkaa ja satuttaa tuo mieheni käytös.
Kommentit (9)
Joskus on käynyt niin päin, että esittelee mut ja alkaa sitten puhua pajattaa kaverin kanssa niin intona, että multa jää kuulematta kuka tuo toinen henkilö on tai tuo henkilö ei sitä ehdi sanoakaan. Niinpä mieheltä sitten kyselen jälkeenpäin, että kenen kanssa puhuimme...
siis juu, tuollaista oli alussa, 17:ssä vuodessa se on jo oppinut. Vedin kyllä herneet monta kertaa asian takia, eikä tuo onneton edes aavistanut loukkaantumistani.
Suhteen alkuaikoina ei aina huomannut, jolloin esittelin itse itseni. Pääasia että tilanteet sujuu.
Hän kuitenkin tapaa valtavasti ihmisiä ja näen hänen vilkaisustaan, kun hänellä ei ole aavistustakaan, kenen kanssa hän puhuu... Eli esittelisi kyllä, mutta hitto kun ei muista ihmisen nimeä (kaikki tuntee apinan, mutta apina ei tunne ketään). Mutta osaan lukea häntä sen verran hyvin, että tiedän feidata taustalle tai sitten itse esittäydyn aktiivisesti, että hei, olen X.X, Y:n vaimo. Sama toimii toiseenkin suuntaan.
Esim. oltiin juhlissa joihin sattumalta tuli hänen työkaverinsa. Esitteli kyllä lapsemme tälle, mutta ei minua :/
eipä esittele ei, läheskään aina. nykyään lähden itse kävelemään kauemmas, jos ei esittelyä ala kuulua.