Olen Huonoin äiti - ainakin tällä palstalla!!
- Olen 2 pojan äiti - lapset nyt 6 ja 3v ( en siis saanut yhtä kumpaakin sukupuolta)
- synnytin toisen lapsen sektiolla.
- en ole naimisissa - lasten isän kanssa yhdessä 10 v. Naimisiin mennään kesällä kirkossa ja aion laittaa valkoisen puvun ja ehkä hunnun (riippuu puvusta)
- lapset meni molemmat hoitoon 9 kk vanhoina.
- kotona juodaan viiniä ihan lasten nähden (viikottain) -kastejuhlassa tarjottiin alkoholia ruuan kanssa aikuisille + aperitiivit ja digestiivit
- ajelen pimppini ja silti käyn joskus uimahallissa muita säikyttelemässä.
-Pyyhkeetkiin on monta vuotta vanhoja
- En pärjää arjessa yksin - vaan isovanhemmat ja siivooja auttelevat erinäisissä asioissa.
Tässä tätä kamaluutta nyt alkuun!
Kommentit (6)
täällä toinen lähes jokaiseen samaan syntiin lankeava ja etenkin siihen kirjoitusvirheisiin :)
ilman apua, kun kerta apua on saatavilla. Kaikilla ei ole!
Tuo vanhat pyyhkeet oli pahapaha, mutta muuten olet mielestäni ihan hyvä äiti.
Pyykeet hävettää niin etten nukutuksi saa . Ne varman aiheuttaa mun kirjoitusvirheetkin!!!!!
ap
ei olisi ollut isovanhempia apuna ja olisi ollut varaa? Mielestäni on raskaampaa hoitaa työ + lapset hoitopäivän jälkeen ilman sukulaisten apua, kuin että jäädä kotiin hoitamaan lapsia samassa tilanteessa. Jotkut jäävät kotiin juuri siksi, ettei ole apua saatavilla koskaan työkiireiden keskellä. Raskasta on hoitaa itsekin, mutta hoitaa työn lisäksi on vielä raskaampaa, koska lapset sairastavat valvottavat jne.
Helpointa on ehkä, jos käy töissä ja sukulaiset auttavat, mutta silloinhan ei itse hoida lapsiaan paljoakaan. Henkisesti tämä ei olisi kovin fiksua tietenkään.
En asu Suomessa, joten tuo 9kk äitiysloma oli täkäläisittäin TOSI LUKSUSTA!
Oli ihan ok menna toihin tuossa vaiheessa, mutta olisin voinut olla kotona vähän pidempään jos mahdollisuus olisi ollut...
- teen nakojaan kamalasti kirjoitusvirheitä :-D