Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkas moni jakaisi miehensä toisen naisen kanssa ? Ei tarvitse lukea, jos on tiukkapipo

Vierailija
16.03.2010 |

Siinähän tuo kyssäri jo tulikin, eli ryhmäseksistä on kyse.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että kyse olisi ollut moniavioisuudesta. Se vetoaa muhun, se ajatus että joku muu hoitaisi osan miehestäni niin että minulle jäisi vähemmän siivottavaa ja enemmän omaa aikaa.

En mä ryhmäseksiin ryhdy ellen ole itse innoissani niistä ulkopuolisista. Pelkästään mieheni mieliksi en TOD.

Vierailija
2/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta kertaa ja aina on kivaa ollut, eikä mitään mustasukkaisuusjuttuja.

Tosin olin vähän pettynyt tähän avaukseen koska luulin sen koskevan moniavioisuutta ja sitä olisikin mielenkiintoista pohtia olisinko siihen valmis. Ehkä olisinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmäseksi sopii ehdottomasti, mutta valitettavasti miehestä ei riitä kunnolla edes minulle, joten ei tulisi mieleenkään jakaa siitä vähästä vielä ulkopuolisille. Minusta sen sijaan riittää kyllä toiselle naiselle nuoltavaa! ;)

Vierailija
4/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmäseksi toisen naisen kanssa ei kiinnosta yhtään, sillä en kiihotu naisista.

Vierailija
5/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme nyt muutaman kerran harrastaneet ryhmäseksiä 2+mies ja olen ihmeissäni miten kivaa se onkaan....

Vierailija
6/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Ehkä ei.

Toinen juttu olisikin sitten mies, minä ja toinen pariskunta. Voisin kokeilla.

Vierailija
7/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni ei koskaan ole asiasta puhunut, mutta minä ihan tosissani mietin tuollaisat ylläriä miehelleni.

minä+nainen+mieheni

Ehkä se ajatus kaatui sitten siihen tosiasiaan, että rakastan miestäni syvästi, enkä haluaisi syövyttää aivoihini kuvaa hänestä sekstailemassa toisen naisen kanssa. Ehkä se olisi vain liian vaikeaa... Ei hyvää miestä kannata jakaa muille :) Ei sitä hienoa timanttisormustakaan kaverille anneta lainaan ;)

Vierailija
8/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kysymys oli moniavioisuudesta. Ja sitten jäin pohtimaan kukahan nainen jaksaisi elää meidän molempien kanssa ja vielä lapsikatraankin. Voisi jäädä mieheltä toinen vaimo hankkimatta tähän talouteen.

Vierailija
9/9 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryhmäseksi toisen miehen kanssa ok, muttei naisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi