Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TEROLUT syönnin lopettaneet..kaipaan apuanne!!

Vierailija
16.03.2010 |

Olemme yrittäneet lasta 1v7kk.

Olen syönyt teroluteja n. vuoden. (6kk kuuri)

Välillä olen pitänyt taukoja, ja katsonut kuinka kuukautiset tulee.

Noo, nyt ajattelin että joskos hormoonitoiminta olisi oppiut, ja en syönyt viimekierrossa teroja.

Kuukautiseni olisi pitänyt alkaa lauantaina (kuten yleensä teroluttien kanssa ja ilman, kun välillä ollut kokeilukiertoja) Kuukautiset ei oo alkanu viellä kunnolla ollenkaan. On ollu menkkamaista kipua, ja sidettä oon pitäny..varmaan teelusikallinen tullu tänään, että mitäs tässä ny pitäs tehdä..

eli kysymykseni on: ootko tullu raskaaksi teroluttien syömisen jälkeen/onko ollut jotain hormoonihäiriöö..

Vai voisko tässä olla jopa raskaana.. Tosin toi vuoto on epäilyttävää..(kiinnittymisvuotoa?)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin raskaaksi syödessäni terolutia viime keväänä. Mulla oli pientä vuotoa, ja luulin menkoiksi, mutta 2viikon päästä alkoi olla sellaisia oireita, että tein testin. Nyt sylissä nukkuu 2kk tyttö.

Vierailija
2/2 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana kuulla..paljon onnea nyytistä!! :)

Oon tullu hieman kyyniseks..ehkä johtuu "pitkästä" yrityksestä.. et kun on pienikin vuoto, niin tuntuu että nojoo..se siitä.

Tää on vaan nii outoa, ei ala kunnolla..välillä ei tuu mitään.. siks vähän kyselyttääkin, että onko ketään jolla ois ollu jollain tapaa samanmoinen tilanne.. vaikka jokainen ollaanki yksilöitä!! :)

Eli siis en oo nyt kuitenkaan viimekierrossa syönyt sitä terolutia, vaan tämä kierto on ilman sitä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla