Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
raskaus->supistelu->sairasloma...
16.03.2010 |
Olen joutunut jäädä työstä s.lomalle ennenaikaisten supistusten vuoksi, olen nyt ollut s.lomalla vasta 4pvää mutta rupesin tässä miettimään kun lääkäri sanoi että minun pitäisi olla töistä pois ä.loman alkuun asti eli n. 5vko.
Aikaisemmin jouduin tänä vuonna olemaan myös s.lomalla samasta syystä 1vkon. Yhteensä s.lomaa tulisi tänä vuonna 6viikkoa.
Miten,tietääkö kukaan??? jos olen näin kauan s.lomalla niin saanko silti normaalia palkkaa vai siirrynkö sairaspäivärahoille tms??
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
jo reilut 7vk ja yhteensä tulen olemaan 8,5vk sairaslomalla. Vakituisessa työsuhteessa oleva "saa sairastaa" kaksi kuukautta täydellä palkalla, jonka jälkeen se tippuu jonkin verran. Että sinulla ei pitäisi olla hätää.