Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauvan aika?

Vierailija
25.03.2010 |

Olen pitkään miettinyt milloin olisi vauvan aika.Miehelläni on kova vauvakuume, hän on 29-vuotias itse olen 26. Rakastan lapsia todella paljon ja meillä on kummilapsia. Sairastan harvinaista sairautta ja syön sen takia lääkkeitä, se ei kuitenkaan ole este raskaudelle vaikkakin keskenmenoriski on suurempi kuin terveellä. Itseäni pelottaa ihan hirvittävästi synnytys ja pelkään myös sairauteni takia,että raskaudesta tulisi rankka. Haluan kyllä lapsen, mutten tiedä miten pääsisin peloistani. Pitäisikö vain rohkaistua ja jättää ehkäisy pois vai odottelenko vielä pelkojeni häviämistä? Mieheni kanssa olen puhunut asiasta ja hän sanoo että minun terveyteni ja hyvinvointini on kaikista tärkeintä eikä hän ole millään lailla painostava. Mistä tietää olevansa valmis äidiksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos raskaus on riski, niin adoptio on myös vaihtoehto!

Vierailija
2/3 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jutellut asiasta ja sairaus ei ole este raskaudelle. Kävisin säännöllisesti äitiyspolilla ja verikokeita otettaisiin joka kuukausi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman kykeneväisyytensä vanhemmaksi. Kaikinpuolin on luonnollista (etenkin sinun, jolla on jokin meille kuulumaton perussairaus) pohtia ja pelätä vanhemmuutta, raskautta ja niihin liittyviä asioita.

Jos lääkärisi on sitä mieltä, että sairautesi ei ole este raskaudelle/ vanhemmuudelle, "anna palaa".

Pelko on luonnollista, onhan kyseessä asia, joka on olemassa koko loppuelämäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme