Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset nelikymppiset "pitäisi olla"

Vierailija
16.03.2010 |

siis synttärit? Kun kerroin järjestäväni vain kakkukahvi kutsut, se ei kuulemma riitä 40v päivillä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on paljon sukua ja ystäviä, voi vuokrata tilat?

Tai tarjota lounaan?

Minusta kakkukahvit riittää mainiosti. Toiset ei vietä mitenkään.

Vierailija
2/11 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se nyt ole niin virallista kuin 50-v.

Olen ollut parilla isommilla oikein huolella järjestetyillä yllätysjuhlilla, kotona pidetyillä, ravintolassa pidetyillä, sitten joku vain juhlinut muutamien parhaiden tyttökavereiden kanssa teatteri-illan merkeissä, jotkut ei mitenkään ihmeemmin...

Itsekään en tiedä järkkäänkö mitään, taidan vaa mennä syömään miehen kanssa / ehkä muutaman kaverin jos lähtevät. Tai sitten teen jonkun matkan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit jättää juhlat kokonaan väliin tai pitää isot juhlat ravintolassa tai kutsua ihmiset kotiisi kakkukahville tai lounaalle tai illalliselle tai ihan mitä ikinä keksit...

Tee niin kuin sinusta hyvältä tuntuu ja unohda, mitä jonkun muun mielestä pitäisi olla.

Vierailija
4/11 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä järjestin äiteelle kunnon yllätyspippalot, sanoin että pidän meillä jalkahoitokutsut. no haettiin se sitten kaverin kanssa kotoaan, puhallettiin ilmakuplia ja huudettiin et suprise! sitte siihen tuli kaveri moottoripyörällä ja otti äiteen kyytiin( ei ole ennemmin ollut moottoripyörän kyydissä)ja toi sen meille. sielä äiteetä odotti hänen työkaverit ja ystävät. olin ostanut hänelle marilyn monroel asun ja peruukin ja se puettiin äiteen päälle. sitten meillä oli kaikennäkösiä seurapelejä mm.kaverini mies "strippasi" äiteelle.. sitten vietiin loppuehtoosta baarittelemaan.ja tykkäsi kovasti!:)

Vierailija
5/11 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkukahveja olen suunnitellut mutta kaverit ovat pitäneet kyllä ihan kunnon kemuja. Rahat on tiukilla joten jonkun tilan vuokraus ei käy ja lastenhoito on myös ongelma. Kesällä toki vois pitää ulkona grillijuhlat. Mietintämyssy on vielä tiukasti päässä.

Vierailija
6/11 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeintaan omille vanhemmilleni kakkukahvit.

Vierailija
7/11 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoimmat oli, kun miehet jäi hoitamaan lapsia ja naisporukalla mentiin mökille grillaamaan ja saunomaan.

Toiset kakkukahvit oli kanssa kivat, kun "sai" ottaa lapset mukaan, vaikka juhlittava onkin lapseton. Kutsu oli muotoiltu nätisti, että lapset voivat tulla laulamaan onnitelulauluja klo 16.00-18.00, jonka jälkeen jatkamme juhlimista aikuisten kesken.

Klo 18.00 olivat sitten poksaauttaneet lisää kuohuvia auki, kun me lapsiperheet lähdettiin jaloista :). Saatiin mekin onnittelumaljat, mutta varsinaine "läträäminen" alkoi myöhemmin.

Vierailija
8/11 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidin omat juhlani meidän kesäpaikassa, kutsuin uusia ja vähän vanhempiakin ystäviä yhdeksi yöksi syömään, juomaan ja juhlimaan. Illalla mies ja sen kaverit soitteli ja jammaili, mä lauloin ja jengi tanssi. Kaikilla oli kivaa, bileet jatkui aamuun asti.

Vierailija
9/11 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi olis pitänytkään? En ylipäänsä ikinä juhli synttäreitä ja muita merkkipäiviä.

Vierailija
10/11 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuokraan hallin ja porukalla vedetään parin tunnin jumppa jasen jälkeen uimaan ja saunomaan.

Vierailija
11/11 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähdin kaukomaille karkuun ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi