Ketä ärsyttää "Vanessa ja pikkuväki"
Mua ärsyttää. Vanessa on niin perinteinen misukka, jääkiekkoilijan kanssa naimisiin ja sitten leikkimääm pikkurouvaa, ja nyt kotirouvan oma pikkuohjelma pikkuväestä! Niin 50-lukulaista.
Kommentit (11)
mä luulen että Vanessalla on tällä hetkellä elämässä stressiä paljon, paljon enemmän mitä ulospäin näyttää.
milloin ja miltä kanavalta se tulee?
ei ärsytä, en ole katsonut yhtään jaksoa, kun sen ensimmäisen jälkeen oli paljon haukkumisia ohjelmassa olleesta ns. asiantuntijasta. Ajattelin, ettei kannata tuhlata aikaa ko ohjelmaan. Pakkoko sitä on katsoa, jos ärsyttää? Katso jotain parempaa ohjelmaa sekin aika.
se Vanessan puhetyyli vaan pikkasen ärsyttää.Sellainen pikkusievä ääni:DEnpä sitä pahemmin katso,ei ole oikein mistään kotoisin.
Taitaa olla vika itsessäsi.
Katkeruus ja kateus loistaa tekstistäsi!
Mitä vikaa on olla "perinteinen misukka"? :o
enempi olen niitä käsiteltäviä asioita miettinyt kuin itse vanessaa. toki ei juontajassakaan ole vikaa, hyvin hommansa hoitaa ja onhan hänellä niitä lapsia ja sitä myötä kokemusta lapsista. Joten kuka olisi parempi juontamaan ohjelmaa kuin pienten lasten äiti.
Niin itsestäänselvyyksiä kertovat siinä, että hohhoijaa. Jotenkin hutaisemalla tehdyn oloinen. Ehkä ensimmäistä lastaan odottavalle sopii tms.
mut ei mulle antanut kyllä yhtään mitään uutta.
Mua todellakin ärsyttää! Eri syistä tosin, kuin ap:tä.
Vanessan puhetyyli on järjettömän ärsyttävä! Lisäksi se on tönkkö.
Ja ohjelmasisältö on niin köyhä, että meidän lapsetkin tekee sisällöllisesti rikkaampia esityksiä omassa huoneessaan... ;)
En katso, jos näen vahingossa tulee vaikea ja vaivautunut olo. :/
Vanessan nuorin on alle kolme vuotias, että eikö melkein 90% av-mammoistakin ole kotona alle kolmevuotiaan lapsen kanssa.
Ai niin. Vanessahan onkin töissä, eikä pelkkä kotiäiti.