Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutiksesta... Milloin pitäisi kysellä tuotetta kun on maksanut?

Vierailija
16.03.2010 |

Kohde meni kiinni 26.2. ja maksoin sen samantien.

Vielä ei kirjettä näy...

Kuinka kauan voin huoletta odottaa ennenkuin kyselen sähköpostilla etten vaikuta liian hätäiseltä?

Tottakai joillain voi olla muutakin elämää kuin bittiviidakko, mutta mikä aika on liikaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän on jo yli kaksi viikkoa.

Vierailija
2/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksu on ollut myyjän tilillä suunnilleen 2.3 eli 2 viikkoa sitten. Kyllä yhden kirjeen vieminen postiin pitäisi sujua nopeammin jos meinaa kauppaa huutiksessa tehdä. Eriasia jos on ilmoittanut kohteessaan jostain viivästyksestä tai lomasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyjä ilmoittamaan, kun olet maksanut? ilmoititko? En minä ainakaan tiliäni kyttää vaan vakioviestissä pyydän ilmoittamaan kun on maksanut. Ehkä myyjä odottelee ilmoitustasi?

Vierailija
4/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos ostit elektroniikkaa "törkeän halvalla", olisin kusi sukassa, koska huijauksen mahdollisuus on suuri.

Mä kyselen viikon kuluttua maksamisesta, jos ei ole postia tullut myyjältä.

Vierailija
5/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni jättä ilmoittamatta. Siinä sitten joka päivä käy katsomassa tiliä muuten kohta tulisi viesti "mikset ole postittanut" ja neutr. palaute kun oli hidas postitus.

Pyysikö myyjä ilmoittamaan, kun olet maksanut? ilmoititko?

Vierailija
6/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyjä ilmoittamaan, kun olet maksanut? ilmoititko? En minä ainakaan tiliäni kyttää vaan vakioviestissä pyydän ilmoittamaan kun on maksanut. Ehkä myyjä odottelee ilmoitustasi?

Tavaraa ei tosin vielä näy.

Eli myyjä on ainakin nähnyt suoritukseni jo ajat sitten.

Jos sitä ei vielä tänäänkään tule, niin sitten lähetän viestiä.

t: ap

Vierailija
7/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minulta se olisi ainakin jo lähtenyt. Eli laitan palautteen heti postituksen jälkeen.

Vierailija
8/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos ostit elektroniikkaa "törkeän halvalla", olisin kusi sukassa, koska huijauksen mahdollisuus on suuri. Mä kyselen viikon kuluttua maksamisesta, jos ei ole postia tullut myyjältä.

Lastenvaatteita posteineen 10e.

t: ap

Vierailija
9/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä myyjät postittavat heti tai ainakin viikon sisällä maksun näkymisestä. Toki joskus voi sattua jotain yllättävää kuten erään kerran myyjä olikin lähtenyt synnyttämään ja postitus viivästyi jonkun päivän ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi