Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Salama McQueen vähän ikävä hahmo?

Vierailija
16.03.2010 |

Minusta kaikki cars-jutut ovat varsin kivannäköisiä ja meidänkin 2v pojalle on kertynyt niitä paljon. Yllätyin kovin kun luettiin ekoja kertoja Cars-kirjoja, ne ei minusta ollutkaan kauhean kivoja! Salama vaikutaa kauhean leuhkalta ja jotenkin töykeältä. Ja useammassa kirjassa on ollut kohtaus, jossa Salama menee KIUSAAMAAN traktoreita kun ne ovat niin TYHMIÄ ja se on sitten hirveän HAUSKAA!! Siis mitä ihmettä?! En tosiaankaan lue tollaisia kohtia lapsilleni!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideahan siinä on, että leuhka ja töykeä rallikaara oppii ajattelemaan hieman muitakin kuin vain itseään, eikä pärjääkään ilman apua ihan kaikesta...

Vierailija
2/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten se kokee herätyksen, ja siitä tulee lopulta empaattinen ja kiva :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on paljon erilaisia salama mcqueen kirjoja, eikä ne kyllä tuollaisia ole :) Paitsi se aivan ensimmäinen. Ensin leuhka ja hyvin itserakas. Sitten muuttuu.

Vierailija
4/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstalla salamakin on pannassa!

=D

Vierailija
5/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis muutama tarina ollaan luettu ja toisessa muistan tämän muutoksen tapahtuneen ja se oli ihan ok juttu. Mutta nuo traktoreiden kiusaamiset vaan menee musta liian pitkälle! Kun ei edes mitään sovintoa tehdä myöhemmin. Pitäisi varmaan katsoa se elokuva kunolla. t.ap

Vierailija
6/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne vaan pitää vähän hauskaa siinä eikä kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti. Ne traktorit on mun mielestä vähän niinkun lehmi-autoj siinä, ei niinkään ihmis-autoja samalla tavalla kun vaikka Salama, Martti tai Salli.

Vierailija
7/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne vaan pitää vähän hauskaa siinä eikä kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti.

mä olen siten varmaan tosikko kun en halua opettaa lapsilleni että jonkun kiusaaminen voisi olla hauskanpitoa...

Vierailija
8/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen siten varmaan tosikko kun en halua opettaa lapsilleni että jonkun kiusaaminen voisi olla hauskanpitoa...

Vierailija
9/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulttuurinen viittaus. Jenkkiläinen juttu, viittaa lehmien kaatamiseen, joka on joku ihme teiniriitti.