Jos äp olisi mielestäni turha,
kaikki vaatteet rumia rytkyjä, jotka jäisivät käyttämättä, en IKINÄ kehtaisi sanoa sitä ääneen. Äitiyspakkaus on maailman laajuisesti ajateltuna harvinainen ja iso avustus odottavalle äidille. Ettäs kehtaatte nurista jostakin niin tyhjänpäiväisestä kuin jos vaatteen väri ei satu miellyttämään juuri sinun silmääsi. Hulluinta valituksessa ja tyytymättömyydessä on vielä se, että pakkausta ei ole mikään pakko ottaa. Tiesitte kai, että sen voi ottaa myös rahassa hyvät äidit???
nimim. äp:n kiitollisuudella vastaanottanut
Kommentit (27)
Ensimmäisellä kerralla vaan tein sen virheen, että otin sen pakkauksen kun sen kehuttiin olevan jotain niin ihmeellistä jne...
Kirpparit on väärällään ihan uudenveroisia ja nättejä vaatteita vauvalle, jotka ei maksa juuri mitään, joten sieltä minä olen rahdannut vauvalle vaatetta ja on tullut edullisemmaksi kuin pakkauksen vaatteet. Sieltähän saa myös ne käyttämättömäksi jääneet makuupussit ja toppahaalarit, jos niitä halajaa.
Pitäiskö täällä nyt pistää ihan Hurraa -huudoksi kun meitä lapsiperheitä näin avokätisesti avustetaan..
Ja sitten porukat innolla ostaa. Hyi!
18, ei, vaan bodykin voi olla kaunis. Tuo ei ole.
Ainoa vaate, josta en pidä tuossa 2010 pakkauksessa, on se vähän isomman vauvan college-asu. Suurin osa vaatteista ei edusta täysin minun makuani, mutta voisin kuvitella, että näyttävät vauvan päällä söpöiltä, kun yhdistää vaikka valkoiseen tai vaihtoehtoisesti johonkin voimakkaampaan väriin.
Kirpparit on täynnä sitä kamaa 70-luvulta Ja sitten porukat innolla ostaa. Hyi!
kamaa kirpparit täynnä! Et taida juuri käydä kirppareilla? Ja mitä "hyi" siinä on?
Pakkauksen kuvat näkyy kelan sivuilla. Jos ei miellytä, voi ottaa rahan.
Tuo ei ole.