Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero kotieläimen takia.

Vierailija
15.03.2010 |

Olen kouluikäisen lapsen äiti. Sekä lapseni, että minä olemme kaivanneet jo pitkään kotieläintä, mutta mieheni on ollut aina sitä vastaan. Perheessämme ei ole allergiota tms. Olisin valmis hankkimaan alkuun vaikka akvaarion tai marsun, mutta sekään ei tule kysymykseen. Mieheni suorastaan vihaa eläimiä ja tuon eläinvihan takia olen pikkuhiljaa alkanut itsekin viihaamaan koko äijää. Koen, etten voi elää enää saman katon alla.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille jos mies rehaisi jonkun eläimen niin minä lähtisin. Tosin, meidän onneksi, kävisi kuulema samoin jos minä hommaisin elukan.

Vierailija
2/41 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti inhottaa? Mieheni ei koskaan perustele asiaa millään, vaan sanoo ihonsa menevän kananlihalle ajatuksestakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei siis olisi mitään muuta syytä, kuin että mies haluaisi eroon koirista. Tämä on kyllä hyvin teoreettinen tapaus, koska mieskin rakastaa koiria. Akvaariosta ei niin tykkää, koska ei saa sinne haluamiaan kaloja ;)

Setäni on myös koirakammoinen ja hänellä se johtuu siitä, että pienenä serkkuni olivat todella allergisia ja 80-luvulla allergiaa hoidettiin hävittämällä kaikki allergeenit. Koiria tai eläimiä heillä ei koskaan ollut, mutta suhtautuminen on yhä samaa.

Vierailija
4/41 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskele sitä ja kysele miehesi mielipidettä esim. kasvien ja kalojen suhteen.

Mikäli kyse on fobiasta, niin hankkisin miehet hoitoon.

Vierailija
5/41 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tajuta tällaista lapsellisuutta. Haloo.

Kyllä minäkin pidän kovasti eläimistä ja minulla oli useita jyrsijöitä, kun tapasin mieheni. Mies ilmoitti alkuvaiheessa jo, ettei pidä eläimistä eikä missään tapauksessa halua ikinä asua lemmikkieläimen takia. Sovimme, että yhteen muutamme vasta, kun jyrsijäni ovat kokeneet luonnollisen kuoleman.

Nyt olemme naimisissa ja meillä on lapsia. Ei tulisi MIELEENKÄÄN harkita eroa jonkun marsun takia :D HALOO!!! TE OLETTE LISÄÄNTYNEET YHDESSÄ! Ei kai kukaan aikuinen ihminen VOI olla niin juntti, että eroaa puolisostaan eläimen takia, jos on lapsikin???

Vierailija
6/41 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin tiennyt jo alusta asti, että rakastan eläimiä ja olen aina haaveillut suuresta eläinlaumasta siinä, missä jotkut suuresta lapsikatraasta! Jollain tasolla mies on jopa välillä lupaillutkin, että saisin hankkia jonkun pienen kotieläimen (koirasta tai kissasta en uskalla enää haaveillakaan), mutta lapsen synnyttyä mielipide muuttui ja kaikki eläimet ovat vain likaa tuovia haisijoita.

Meidän perheessä kotieläin toisi myös seuraa esikoiselle, joka muutenkin on sulkeutuva ja ujo.

Olen niin täynnä vihaa ja pettymystä, etten pysty enää oikeasti rakastamaan miestäni tämän asian takia.

Vierailija
7/41 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä täytyy olla jotain vikaa muutenkin.

Vierailija
8/41 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä täytyy olla jotain vikaa muutenkin.

Vierailija
9/41 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mun mielestä on todella outoa, että joku rikkoo perheensä sen takia, että ei voi ottaa lemmikkiä.

Eikä se ole mikään perustelu, että miehesi on tiennyt sinun haluavan lemmikkiä. Olethan itsekin tiennyt, että hän ei halua.

Vierailija
10/41 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteessa, että toinen haluaa lemmikin ja toinen ei.. Jos mietitään asiaa syvällisemmältä kannalta niin kerranhan täällä ollaan ja se voi olla iso asia mistä jää paitsi. Plus, että lapsi oppii hyvin vastuuta kun huolehtii lemmikistä. Eläimiä kaikki ei halua , niinku ei lapsiakaan mutta suoranaista vihaa tuntevat ihmiset (joko lapsiin tai eläimiin kohdistuvaa) eivät voi olla ihan "normaaleja".

Vierailija
11/41 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mun mielestä on todella outoa, että joku rikkoo perheensä sen takia, että ei voi ottaa lemmikkiä.

Eikä se ole mikään perustelu, että miehesi on tiennyt sinun haluavan lemmikkiä. Olethan itsekin tiennyt, että hän ei halua.

Vierailija
12/41 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/41 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa aina sanoa viimeisen sanan ja tämä on aihe, jonka tietää koskettavan minua erityisen kipeästi.

Vierailija
14/41 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin pitäisitte keskusteluyhteyden auki. Voiko olla että miehesi ei halua kantaansa selittää koska olet hyökkäävä häntä kohtaan tai vähättelet hänen tunteita. Nythän syytät miestäsi vallankäytöstä ja tahallisesta satuttamisesta. Se on aika vahva syytös jos teillä muuten menee hyvin ja on panostanut suhteeseen.

Vierailija
15/41 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa HEVONEN tai PONI,

ne eivät asu kotona, vaan tallissa, joten jos hommaat tallipaikan joltain tallilta, miehelläsi ei voi olla mitään asiaa vastaan, koska hänen ei siellä tarvitse käydä.

Vierailija
16/41 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseistä vaihtoehtoa. Ratsastus voisi olla lapsellekin hyvä harrastus...

Vierailija
17/41 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastusharrastus oli hyvä vinkki.

Meillä on gerbiileitä, eikä mies edes tiedä, montako niitä on. Ovat hiljaisia, hajuttomia, kivoja lemmikkejä, jotka koululainen jo itse osaa hoitaa helposti. Suosittelen sellaisia perheeseen, jossa toinen vanhempi ei välitä eläimistä. Niistä ei todellakaan ole haittaa eikä vaivaa, jos ei ole niistä kiinnostunut. Mutta jos on kiinnostunut, niin iloa saa paljon! Ovat seurallisia ja hauskoja otuksia.

Vierailija
18/41 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti ajan myötä ymmärtää että eläin olisi hieno asia.

Vierailija
19/41 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ehdottakaa jotain pihaeläintä, niin se ei näy talossa mitenkään. Eikä tarvi näkyä kovin paljon siellä pihallakaan. Kesäksi kanoja tai joku ulkokoira.

Vierailija
20/41 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kotieläintä olitte ajatelleet, lehmää tai lammasta ehkä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän