Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkodinhoitajat vs äiti!!

Vierailija
15.03.2010 |

Minulla on 1v7kk poika ja puen hänelle päiväkotiin menessä pitkähihasen bodyn, pitkähihasen paidan, housut ja sukat. Jos haen pojan sisältä on häneltä usein otettu paita pois päältä, kun on kuulemma niin lämmin..

Aina kun lähdemme ulos, jos on vähänkin viileää laitan housujen alle sukkahousut, sukat sekä villasut. Ja tietenkin fleecehaalarin ja haalarin.

On siinä mielestänne liikaa vaatetta? kun hoitajat eivät laita ulos mennessä sukkahousuja, kun on kuulemma jo niin lämmintä. (Helsingissä)

Minua ärsyttää kun eivät tee äidin tahdon mukaan ja riisuvta ja jättävät vaatteita laittamatta..

Olenko ylipukija??

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittasitko itse sisälle 2 pitkähihaista paitaa päällekkäin??

Vierailija
22/27 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla hieman ylipukija =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mieheni onkin todennut, että hänellä on lapsuuden ulkoleikeistä paljon hikisiä ja kankeita muistoja.

Vierailija
24/27 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni 2v menee hoitoon pitkähihaisessa bodyssä, sukkahousuissa, ja sitten housut ja pitkhihainen pusero päällä. Yleensä ovat sisällä päiväkodissa ottaneet päällyspuseron pois. Ulkoillessa ovat laittaeet villapuvun, villasukat, sormikkaat, hanskat, aluslakin ja päälyslakin ja toppapuvun päiväkodissa.

Itsekin kuljen yleensä sisällä päälläni pitkikset, housut, toppi, pitkähihainen pusero ja kotona vielä fleecetakki. Ei meillä kylmä ole, mutta tykkään lämpimästä. Ja ei me missään pohjoisessa asuta, vaan pirkanmaalla.

Vierailija
25/27 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein...

ulos laitat sukkahousut, sukat, housut, villa-asun, fleecehaalarin ja haalarin? HUIKS!!

Näillä keleillä meillä on täällä Helsingissä body, sukkikset, ohuet silkkivillaiset välivaatteet ja haalari. Noin paljon kuin teillä, ei ollut edes pahimmilla pakkasilla.

Ja sisällä kotona nuo heiluu bodeissa ja sukkiksissa tai pelkässä bodyssa!

Vierailija
26/27 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pakkasta on reippaasti yli 20 astetta...

Vierailija
27/27 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-20 --> - 10 C : sisävaatteet (sukkahousut, hihaton aluspaita, ohuet trikoohousut ja ohut pitkähihainen trikoopaita), fleecepuku takki ja housut, villahaalari ja toppapuku + pipot ja muut härpäkkeet

-10 --> -5 C : sisävaatteet + villahaalari + toppapuku

- 5 --> 0 C : sisävaatteet + fleeceasu + toppapuku

0 --> + 5 C : sisävaatteet + toppapuku

+ 5 C ylöspäin välikausihaalari + villa/fleeceasu

Toinen lapsi (joka ei ole vilukissa) menee ihan eri paletilla, ei ole koskaan ollut sekä fleeceasua + villahaalaria yhtäaikaa käytössä =)

Lapset on erilaisia tässä asiassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi