Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tärkeä kysymys n.10- 12v lasten päiväkyläilyistä toistensa luona.

Vierailija
15.03.2010 |

Olen pitänyt periaatetta yllä, että meille ovat lasten ystävät aina tervetulleita.

Ongelma on, että meillä ei todellakaan ole arjessa vimpan päälle siistiä. Sekamelska ja tavaroiden runsaus kuvaa varmaankin tilannetta parhaiten

Äsken meille posahti 4 poikani vierasta yllätysvierailulle. (Soitti pihalta ja kysyi luvan).

Tarjosin jädet ja ovat nyt tyytyväisinä poikani huoneessa.

Olen hiukan huolissani siitä, että meillä on aina paikat mullin mallin.

Haluaisin kuitenkin opettaa lapsille, että meille saa aina tulla. Mielummin kuin notkumaan kauppakeskuksiin tms.

Lapset kertovat kuitenkin kotonaan, että siellä oli niiin ja niin sekaista, eikä ollut huoneet sisustettu viimeisen päälle.

En halua, että koulussa maine kiirii; niillä on niin sekaista! Olen ottanut riskin.

Mitä mieltä? Olenko väärässä/ oikeassa?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä niinkään aika riitä siivoamiseen, lapset ovat suosittuja ja isommilla ramppaa joku kaveri kylässä yhtenään. En ole tohtinut kieltäkään vaikka hävettää sotku.

Vierailija
22/22 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten on niitä lapsia, joille jo yhdet vähän vinossa olevat kengät ovat "kauhee sotku" vaikka muuten olis siistiä.

Etenkin pikkutytöt osaa olla vähän ärsyttäviä. Voi kaameeta mikä sotku teillä on, sanovat. Ja se kaamea sotku on just tyyliin yhdet kengät vähän vinossa. Ja samaisen pikkuneitien kotona on sitten enemmän ja vähemmän kaaos. Se on vaan joku ihme tapa kait, että pitää tuolleen sanoa.

Omat lapseni hyvin harvoin kommentoivat mitään, millaista jonkun kotona on ollut. Tai jos kommentoivat, saa kuulla perheen hienosta TV:stä, tai jostain pelistä tms. Hyvin harvoin sanovat siisteydestä.

En mäkään haluaisi, että kaverit tulee sotkuiseen kotiin, mutta niinkin välillä käy. Lohduttaudun sillä, että näkevät kotimme myös siistinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla